HR-фахівець/ фахівчиня
ЗАВЕРШЕНО
МБФ Карітас України шукає в Київський офіс HR-фахівця – відповідальну людину, з хорошими організаторськими та комунікативними здібностями, здатну якісно й ефективно управляти процесами найму, адаптації нового персоналу та, відповідно, процесами кадрового документообігу.
Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!
Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.
Обов’язки:
- Залученість у рекрутингові процеси у Національний офіс Карітас України та в локальні організації для різноманітних проєктів Фонду.
- Підготовка кадрової документації для аудитів.
- Підтримка організації в досягненні її цілей через впровадження HR-стратегії.
- Онбординг персоналу:
- адміністрування та контроль проходження внутрішнього обов’язкового навчання та підпису всіх документів;
- ознайомлення нового співробітника з робочими процесами, командою і поточними проєктами.
- Участь у створенні культури високої ефективності.
- Створювати позитивні відносини між співробітниками та менеджерами, підтримка загального комфортного клімату у команді.
- Підбір найкращого варіанту для професійного розвитку співробітників.
- Будувати атмосферу взаємної довіри і постійного зворотного зв’язку.
Вимоги:
- Повна вища освіта (магістр або спеціаліст).
- Досвід в HR-сфері від 3-х років (рекрутинг та операційні кадрові процеси).
- Відмінне знання трудового законодавства України.
- Знання специфіки кадрового документообігу.
- Англійська мова від рівня Upper-Intermediate.
Необхідні навички:
- Оперативність та чіткість.
- Грамотність.
- Вміння аналізувати та прогнозувати розвиток конкретного працівника.
- Лідерство і управління (ініціативність, вміння управляти процесами в організації, а також брати в них участь).
- Критичне мислення (здатність інтерпретувати інформацію, за допомогою якої приймаються ділові рішення і даються рекомендації).
- Вміння ефективно обмінюватися інформацією з усіма зацікавленими сторонами, вміти впливати і переконувати.
- Здатність інтегрувати основні цінності, цілісність і відповідальність в усі організаційні та ділові практики.
Ми пропонуємо:
- офіційне працевлаштування
- конкурентний рівень заробітної плати
- потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
- можливість професійного зросту
- можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій
Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.
З політикою та процедурами можна ознайомитися на сайті.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ця вакансія передбачає проведення низку перевірок, зокрема перевірка рекомендацій від попередніх працедавців та даних щодо судимостей.
Якщо у вас є успішний відповідний досвід і ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте нам ваше резюме та супровідний лист на [email protected].