Редколегія. Офлайн: Медіацентр Україна та Unit.city організували зустріч українських медійників
Про майбутнє медіаринку України та особливості роботи медіа в умовах війни говорили учасники заходу “Редколегія. Офлайн”. Зустріч медійників відбулась 18 серпня у приміщення інноваційного парку ...
Додано:
MediaCenter
Про майбутнє медіаринку України та особливості роботи медіа в умовах війни говорили учасники заходу “Редколегія. Офлайн”. Зустріч медійників відбулась 18 серпня у приміщення інноваційного парку Unit.city. Організатор заходу – Медіацентр Україна.
Серед спікерів спікерів заходу:
- Олександр Ткаченко, Міністр культури та інформаційної політики України
- Михайло Подоляк, радник голови Офісу Президента
- Андрій Куликов, Громадське радіо
- Борис Давиденко, Forbes
- Вадим Денисенко, Інститут майбутнього
- Вадим Карп’як, ICTV
- Юлія Макгаффі, nv.ua.
Пропонуємо цікаві тези учасників дискусії:
Вадим Карп’як, ICTV
Про те, як поєднувати в собі громадянина і журналіста:
“Тут немає що поєднувати. Таке питання передбачає що є громадянин, а є журналіст. А журналіст – це просто допитливий громадянин, який розібрався в чомусь і хоче розповісти іншим. Тому для мене немає проблеми поєднання своєї громадянськості і журналістики. Мені дуже подобається визначення нашей професії, яке дав наш колега Павло Казарін, що журналіст пояснює країні саму себе. Це і є громадянська позиція, бо журналіст не існує у відриві від своїх читачів і глядачів”.
Юлія Макгаффі, nv.ua
Про те, як змінились онлайн-медіа після початку повномасштабної війни:
“До 24 лютого ми не знали про свої можливості і про те скільки ми можемо працювати. І ми не знали з точки зору бізнесу наскільки ми можемо бути гнучкими і все оптимізувати. Небагато людей довелось скоротити, а всіх інших ми перенаправили туди де це приносить гроші. Наші інвестори з початку війни понесли дуже великі збитки і ми тепер самі на себе заробляємо”.
Олександр Ткаченко, Міністр культури та інформаційної політики України
Про те вплив повномасштабного вторгнення росії на медіаринок України та прогнози розвитку ринку після війни:
“Це фактично повна зміна медіаландшафту в Україні. Так, можна говорити про те, що існували олігархічні ЗМІ, які надавали можливості розвиватися телевізійному ринку, в першу чергу і що каналів було забагато. Це негативна сторона медалі. Позитивна сторона медалі полягає в тому, що за цей час було створено величезну кількість дуже якісного контенту. Без перебільшення український телевізійний ринок за якістю був на голову вищий від більшості східноєвропейських ринків, де існувало по два-три телеканали, один паблік бродкастер і два приватних телеканали… Коли я запитав нещодавно керівників деяких медіагруп, що ви думаєте робити після війни, вони сказали, що ми ще не думали. Я думаю, що в цьому є ознака страху перед тим, що зміни, які всіх чекають будуть надзвичайно суттєвими. Я не знаю скільки каналів залишиться, думаю меншість. Я думаю, що більшості треба звикати до того, що зарплати будуть вдвічі меншими…Навіть після завершення бойових дій і нашої перемоги мине щонайменше 3-4 роки, щоб ринок оговтався”.