Оператор/ка call-центру / Hotline Operators/ Receptionist
ЗАВЕРШЕНО
Вакансія: Оператор call-центру / Hotline Operators/Receptionist
Графік: full time
Локація: Київ
МБФ Карітас-Київ шукає Оператора call-центру — людину з відмінними комунікаційними навичками.
Ми пропонуємо більше, ніж просто роботу: з нами у Вас є можливість розвиватися та долучитись до якісних змін у суспільстві!
Карітас України прагне створити та підтримувати середовище, яке пропагує основну цінність людської гідності та запобігає домаганням, зловживанням та експлуатації своїх працівників, партнерів та бенефіціарів.
Обов’язки:
- Консультувати клієнтів по телефону.
- Реєструвати звернення чи пропозиції від абонентів.
- Опрацьовувати вхідні лінії .
- Вирішувати будь-які запитання клієнтів.
Вимоги:
- Вільне володіння українською мовою.
- Стресостійкість та сильні комунікаційні навички.
- Зразкове знання ПК, досвід роботи з CRM і телефонними дзвінками.
- Чітко поставлена дикція і дотримання культури спілкування.
- Уміння швидко навчатись нового.
- Бажання допомагати іншим.
Ми пропонуємо:
- офіційне працевлаштування
- конкурентний рівень заробітної плати
- потрібні ресурси для виконання поставлених завдань
- можливість професійного зросту
- можливість бути в команді великої мережі Благодійних організацій
Кандидат на цю посаду перед співбесідою має ознайомитися з політиками та процедурами Системи Убезпечення та Кодексу поведінки співробітників.
З політикою та процедурами можна ознайомитися на нашому сайті.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ця вакансія передбачає проведення низку перевірок, зокрема перевірка рекомендацій від попередніх працедавців та даних щодо судимостей.
Якщо у Вас є успішний відповідний досвід і Ви відповідаєте вимогам вакансії, надсилайте резюме та супровідний лист на електронну адресу: [email protected].