Тендер на проведення аудиту
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на проведення аудиту проєкту 4138-1 EE-DG-SIDA «Підвищення рівня обізнаності та цифрова підтримка», що фінансується Шведським агентством з питань міжнародної співпраці та розвитку (SIDA) через Міжнародну неприбуткову Організацію з розвитку медіа «Інтерньюз-Європа» за 2022 рік (проєкт триває впродовж січня-листопада 2022 року).
МЕТА: вибір фахівців для проведення аудиту проєкту за результатами 2022 року.
Термін надання послуг: 01.11-15.12 2022 року.
ОПИС ПОСЛУГ: проведення аудиту проєкту 2022 року (бюджет проєкту — 65 тис. фунтів стерлінгів) з обов’язковим наданням аудиторського висновку за його результатами. Висновок аудиту має бути підготовлений англійською та українською мовами до 15 грудня 2022 року включно. Опис вимог до аудиту додається в окремому pdf-файлі (“Annex-IV-TOR-for-Audit_Partners_Year 5“).
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
- повний пакет документів — тендерна пропозиція, реєстраційні документи та ін.;
- документи заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 14 вересня 2022 року на пошту [email protected] ([email protected] — копії) з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер аудит SIDA».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт через безготівкове перерахування відповідної суми на рахунок виконавця в гривнях.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи.
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, свідоцтва аудитора, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботи та доставляти продукцію у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки до потреб замовника й умов тендерної документації.
Переможців визначать після фінансового та технічного оцінювання запропонованих пропозицій. Результати повідомлять електронною поштою або телефоном усім, хто брав участь у конкурсі.
Якщо у вас виникнуть питання, звертайтеся до Пірникози Павла за електронною адресою: [email protected].