Адміністративний директор
ЗАВЕРШЕНО
Навойчик Тетяна
Бажана посада: адміністративний директор – пріоритет, розгляну інші пропозиції пов’язані з адмініструванням, торгівлею,рекламою, організацією різних заходів.
Місто проживання: Київ (Правий берег, Святошинський р-н)
Дата народження: 06.05.1982
Контактна інформація:
Моб.т.: +3 8 097 394 49 14
Досвід роботи:
Група компаній одного холдингу 05.2006 – 02.2022
з 05.2006 по 09.2012 ТОВ «Єврогласс-Центр»
з 10.2012 по 09.2015 ТОВ «ЄФ -Пласт»
з 09.2015 по 02.2022 ТОВ «Вікналенд» https://viknaland.ua/ua/ (штат співробітників близько 500 чоловік).
Виробництво віконно – дверних систем методом екструзії ТМ LGC та ТМ Viknaland, гуртова торгівля фурнітурою, комплектуючими, аксесуарами для виробництва світлопрозорих конструкцій; ламінація ПВХ профілю. Підприємство з філіальною структурою – 8 філій по Україні.
Посада: помічник керівника підприємства (керуючі компанії)
Основні обов’язки:
- участь у плануванні робочого дня керівника (зустрічі, дзвінки тощо);
- технічне забезпечення діяльності керівника (замовлення транспорту, квитків; організацію зустрічей, переговорів);
- Travel підтримка під ключ;
- зв’язок з підприємствами, державними органами та органами місцевого самоврядування для вирішення питань, означених керівником (які не потребують особистої участі керівника);
- за дорученням керівника погоджувала окремі питання із працівниками структурних підрозділів, доводила до них вказівки й розпорядження керівника, контролювала їх виконання;
- здійснювала збір матеріалів та інформації, необхідних керівникові, готувала аналітичні, інформаційні, довідкові та інші матеріали і подавала керівникові;
- ведення запису на прийом до керівника, організовувала прийом відвідувачів;
- одержувала за дорученням керівника в державних органах та органах місцевого самоврядування документи й інформацію для керівника;
- виконувала разові доручення керівника з організації роботи персоналу; індивідуальні доручення від керівництва.
- Пошук підрядних компаній для забезпечення рекламно-сувенірної продукції компанії, партнерів, колег, проведення виставок , оформлення та наповнення стендів, оформлення реклами на транспорті компанії та участь в рекламних компаніях підприємства.
- Повна підтримка в організації корпоративів, тренингів, майстер-класів для співробітників, партнерів ( пошук локацій, співпраця з ведучими та тренерами, забезпечення матеріалами, розробка концепції заходу і т.д)
- Забезпечення безперебійної організації роботи офісу та складів (закупівля канцелярії, хоз товарів, контролювання своєчасної оплати комунальних послуг, співпраця з інженерно-технічними працівниками, ремонт приміщень та комунікацій, пошук приміщень та вирішення внутрішніх потреб працівників офісу та складу).
- Забезпечення роботи автопарку підприємства ( пошук та купівля автотранспорту за потребами, страхування техніки, вирішення питань з паливом, ремонт та інше)
- Організація харчуванням персоналу( як замовлення так і повне облаштування їдальні в приміщенні офісу )
Освіта: Уманский державний аграрний університет
Факультет: плодоовочівництво та виноградарство
Спеціальність: плодоовочівник, виноділ, агроном
Форма навчання: денна
Рік закінчення : 2004
Знання мов:
Українська – вільно
Російська – якщо потрібно
Англійська – розмовний рівень
Водійське посвідчення: B
Додаткова інформація:
Я керуючий адміністратор, маю такі навички:
- проактивність, універсальність, ефективні комунікації, коректну поведінку з будь-якою конфіденційною інформацією; навички системного аналізу проблем, вільне володіння комп’ютерною технікою, супервайзинг, навички щодо контролю й координуванню зустрічей, проєктів та всього, що доручає керівник).
Рекомендації та повне резюме будуть надані за запитом.