Cтарший (-а) фахівець (-чиня) / Спеціаліст (-ка) / Асистент (-ка) із закупівель / Procurement Senior / Officer / Assistant
ЗАВЕРШЕНО
Організація «Глобал Ком’юнітіз» (ГК) працює на перетині сфер гуманітарної допомоги, сталого розвитку та фінансової доступності, щоб рятувати життя, просувати справедливість і забезпечувати надійне майбутнє. Ми підтримуємо громади на передовій розвитку в понад 35 країнах, співпрацюючи з місцевими лідерами, урядами, громадянським суспільством і приватним сектором, щоб досягнути спільного бачення більш справедливого, квітучого й рівноправного глобального суспільства.
Організація «Глобал Ком’юнітіз» присутня в Україні з 2016 року. Вона працює у сфері підтримки місцевого самоврядування та громадянського суспільства в межах комплексу проєктів у галузі сталого розвитку. З лютого 2022 року організація «Глобал Ком’юнітіз» розширила свою роботу над програмами, щоб надавати гуманітарну допомогу через заходи реагування під керівництвом громади, розроблені з метою збереження життів, зменшення страждань і задоволення нагальних потреб з одночасною допомогою громадам у здійсненні власних заходів реагування й підготовці до відновлення.
ОПИС ВАКАНСІЇ
Спеціаліст із закупівель допомагає та підтримує в провадженні адміністративних і операційних закупівель, допомагає впроваджувати системи відстеження закупівель і керування ними, а також забезпечує ефективність команд із закупівель, відповідність внутрішнім правилам і нормам донорів, узгодженість та інтеграцію з іншими командами програми.
Спеціалісти із закупівель працюватимуть у Києві (2), Чернівцях (1) і Чернігові (1).
ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ
- Тісна робота з технічними відділами ГК задля забезпечення дотримання плану закупівель.
- Забезпечення дотримання схем і протоколів закупівель для ГК із чітким визначенням обов’язків.
- Перегляд і схвалення запитів на закупівлі від партнерів відповідно до деталізованого бюджету.
- Перегляд тендерної документації, складеної субгрантоотримувачами для прямих закупівель.
- Сприяння складанню регулярних звітів про закупівлі та забезпечення того, що лист відстеження закупівель точний і оновлений, а звіти надаються відповідно до запиту старшого менеджера із закупівель і операційного директора.
- Координування та виконання всіх процедур закупівель, зокрема точне документування для проведення тендера, укладання договорів і складання замовлень на закупівлі, а також забезпечення точного ведення резюме закупівель.
- Керування всіма платежами та їх підтвердження згідно з документами про доставку та договорами.
- Забезпечення здійснення всіх закупівель відповідно до стандартних операційних процедур організації «Глобал Ком’юнітіз» щодо закупівель, описаних у Посібнику з фінансів і бухгалтерського обліку на місцях, а також у відповідних вимогах донорів. Забезпечення належного ведення всієї документації.
- Під керівництвом старшого менеджера із закупівель менеджери програми й технічний персонал готують плани закупівель і розпочинають тендери. Організація оцінювання в співпраці з комісією із закупівель на місцевому та міжнародному рівнях.
- Організація ринкових досліджень і оцінювання, а також сприяння їх регулярному проведенню відповідно до потреб у закупівлях і СОП.
- Тісна співпраця з технічними відділами для забезпечення вчасної й ефективної закупівлі та транспортування предметів і обладнання, необхідних і передбачених у бюджеті для їх проєктів.
- Подання старшому менеджеру із закупівель регулярних звітів, які охоплюють усі аспекти закупівель.
- Регулярна перевірка назв потенційних постачальників у списках імовірних шахрайських постачальників і негайне повідомлення старшого менеджера із закупівель у разу будь-яких занепокоєнь.
- Робота із субгрантоотримувачами ГК з метою розробки їхніх власних внутрішніх правил і процедур управління грантами й закупівель, а також надання їм можливості проводити закупівлі, що відповідають вимогам USAID/БГД, USAID, ООН та інших програм, які фінансуються донорами, у межах загальної стратегії локалізації. Сюди належать поїздки на місця й проведення заходів практичного наставництва й нарощення спроможностей спільно з командами та програмами ГК.
- Виконання будь-яких інших пов’язаних обов’язків, яких може обґрунтовано вимагати супервайзер.
ЗНАННЯ, НАВИЧКИ ТА ЗДІБНОСТІ
- Навички ведення переговорів та розв’язання проблем.
- Розвинуті особисті та комунікаційні навички.
- Відмінне володіння Microsoft Excel і додатками для роботи з базами даних.
- Навички роботи з комп’ютером/текстовими файлами та стандартним офісним програмним забезпеченням.
- Крім того, гнучкість, готовність виконувати призначені та додаткові обов’язки й працювати понаднормово в потенційно небезпечних умовах.
- Розвинуті навички аналітики та звітування.
- Вміння працювати в команді, наявність навичок планування.
- Здатність розв’язувати проблеми з постачальниками на місцях.
НЕОБХІДНА КВАЛІФІКАЦІЯ
- Обов’язковим є ступінь бакалавра; ступінь магістра у відповідній галузі буде пріоритетом.
- Щонайменше чотири роки досвіду у сфері закупівель і управління ланцюгом постачання.
- Принаймні 1 рік досвіду роботи в програмах USAID або інших програмах, що фінансуються донорами; замість роботи з донорами може бути зарахованим додатковий досвід роботи в приватному секторі.
- Попередній досвід роботи з організацією «Глобал Ком’юнітіз» в Україні буде пріоритетом.
- Обов’язковим є володіння англійською та українською мовами.
Просимо зацікавлених у позиції аплікантів надіслати CV та мотиваційний лист на пошту [email protected] до 25 жовтня 2022 року з назвою позиції у темі листа.
Організація «Глобал Ком’юнітіз» – роботодавець, що забезпечує рівні умови. Буде розглянуто всіх кваліфікованих кандидатів незалежно від віку, раси, кольору шкіри, релігії, статі, сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності, національного походження, інвалідності чи статусу захищеного ветерана.
Організація «Глобал Ком’юнітіз» зобов’язується створити безпечне й шанобливе середовище для всіх працівників, представників, партнерів, учасників і всіх, з ким організація взаємодіє по всьому світу, а особливо дітей і дорослих у зоні ризику.