Офіцер/ка з Підзвітності до постраждалого населення – Київ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
NRCHR

Vacancy вакансія(5)
Офіцер/ка з Підзвітності до постраждалого населення – Київ

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

Посадова інструкція – це письмовий опис ролі та обов’язків працівника у Норвезькій раді у справах біженців (NRC). Вона є обов’язковою для всіх посад та пояснює необхідні компетенції працівника, з метою полегшення процесу його прийняття на роботу

Посада:                                               Офіцер з Підзвітності до постраждалого населення

Підпорядковується:                      Координатору з Підзвітності до постраждалого населення

Керує:                                                

Місце роботи:                                  Київ

Відрядження:                                   30% на місцях в регіоні

Номер проекту:                               кілька проектів

Тривалість контракту:                  1 рік (з можливістю продовження)

 

NRC очікує, що всі працівники поділятимуть основні цінності організації: відданість справі, інноваційність, інклюзивність та підзвітність. Ці погляди та переконання керують всіма нашими діями та стосунками з іншими.

  1. Роль та обов’язки

Роль Офіцера з підзвітності – у підтримці програмних команд у впровадженні систем підзвітності, і забезпеченні підзвітності до бенефіціарів, громад, та населення. Офіцер з підзвітності підтримує команди програм у впровадженні систем підзвітності в усі проектні дії, забезпечуючи високі стандарти підзвітності, а також в отриманні та використанні зворотнього зв’язку для поліпшення якості програм. Офіцер з підзвітності допомагає Координатору в організації роботи системи скарг і зворотнього зв’язку, і забезпечує що всі скарги реєструвались і отримували відповідь.

Загальні обов’язки:

  1. Support the AAP Coordinator and act as a deputy focal point for Complaints and Feedback mechanism (CFM) in NRC Ukraine.
  2. Support the implementation of NRC Ukraine Complaints and Feedback mechanism (CFM) according to the Standard Operating Procedures.
  1. Support the AAP Coordinator in the triage all complaints received, transfer to relevant focal points and ensure that complaints are responded to in a timely manner by the office
  2. Support NRC team in integrating and executing accountability standards and best practices in all project activities, community engagement, communication, complaints and feedback.
  3. Support the AAP Coordinator in keeping the records of feedback and complaints received and produce regular internal reports.
  4. Provide support to NRC Ukraine in disseminating Standard Operating Procedures for the Complaints and Feedback Mechanism within NRC staff and staff of partner agencies and conduct trainings for all staff involved in CFM implementation.
  5. Support the AAP Coordinator in conducting monitoring of AAP systems, complaints and feedback mechanism, including: design of data collection methodology and tools, data collection, analysis and use of data, and extract learning and evidence to support programme quality improvement.
  6. Support NRC Ukraine by coordinating AAP activities with partner NGOs and agencies, as well as in other groups and fora. Support NRC Ukraine in all AAP initiatives implemented jointly with other agencies.
  7. Support and contribute to the development, adjustment, and improvement of AAP systems and SOPs, guidance and tools.

 

  1. Дотримання політик, інструментів, форм, та інструкцій NRC.
  2. Підтримувати Координатора з Підзвітності в ролі контактної особи для системи Скарг і Зворотного зв’язку NRC в Україні.
  3. Участь у розробці програми та обговоренні пропозицій, включаючи розвиток Теорії змін, підготовку логфреймів та бюджетування для МіО.
  4. Підтримка персоналу програми в плануванні та виконанні МіО, включаючи методологію та інструменти збору даних, а також управління даними, їх аналіз і використання.
  5. Підтримка у впровадженні, розповсюдженні та використанні оцінок і аналізу даних моніторингу при розробці, коригуванні або перегляді програми.
  6. Сприяння організаційному навчанню шляхом підтримки конкретного аналізу, отриманих уроків і звітів.
  7. Підтримка програми в розробці методології та інструментів збору даних, а також у фактичному зборі даних, якщо потрібно.
  8. Підтримка в управлінні даними та координація чіткого потоку інформації між персоналом програми та МіО, якщо потрібно.
  9. Сприяння в розробці кадрової структури та ресурсів для МіО, включаючи співпрацю з персоналом програми для визначення та планування потреб МіО.

Конкретні обов’язки:

  1. Підтримка та сприяння у розробці методологій, систем та інструментів управління даними, а також у фактичному зборі даних, якщо треба.
  2. Підтримка в управлінні даними та координація чіткого інформаційного потоку між персоналом програми та МіО.
  3. Підтримка персоналу програми в обробці та реагуванні на відгуки бенефіціарів з метою посилення зворотнього зв’язку.
  4. Координація діяльності, пов’язаної з підзвітністю, проектними групами та відділами задля підвищення узгодженості та покращення системи зворотного зв’язку.
  5. Надання технічної підтримки територіальному персоналу для створення та подальшої роботи з механізмами спільного фідбеку та реагування громади.
  6. Проведення якісного та кількісного польового моніторингу та перевірки виконання проекту.
  7. Контроль над тим, щоб дані моніторингу своєчасно повідомлялися відповідному програмному та управлінському персоналу, а також системі звітності NRC (GORS).
  8. Внесок у розробку концепцій МіО на регіональному рівні та участь у розробці логфреймів в процесі проектних пропозицій та планування.
  9. Розвиток потенціалу та навчання персоналу МіО та програми, а також персоналу місцевих партнерів щодо технічних і концептуальних аспектів МіО та підзвітності, якщо це необхідно.
  10. Інші завдання за запитом менеджера з моніторингу та оцінки, регіонального менеджера та регіонального проектного менеджера.

Ключові співрозмовники:

Під співромовниками NRC має на увазі процеси і проекти пов’язані з іншими департаментами, відділами чи особами

  • Менеджер з МіО національного офісу
  • Регіональний програмний менеджер
  • Регіональний менеджер
  • Проектний менеджер/Проектні координатори імплементуючих програм
  • Команди польових програм
  1. Компетенції

Компетенції важливі для досягнення працівником і організацією бажаних результатів. Вони актуальні для всіх співробітників і поділяються на дві категорії:

Професійні компетенції

Загальні професійні компетенції:

  • Ступінь бакалавра у соціальних науках, економіці, статистиці, кількісному аналізі або інших суміжних галузях
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи, з яких 1 рік в міжнародній/місцевій неурядовій організації (М/НУО), бажано в надзвичайних чи постконфліктних середовищах, включаючи спроможність МіО та розвиток систем
  • Поглиблений досвід і знання принципів і поточних підходів до моніторингу та оцінки в програмах допомоги та розвитку, з використанням кількісних та якісних методів
  • Розуміння потреб в інформації та даних з метою управління програмою та прийняття рішень
  • Досвід у розвитку спроможностей партнерств
  • Здатність поширювати знання серед різноманітних аудиторій через навчання, наставництво та інші формальні й неформальні методи
  • Досвід управління командою

Спеціальні навички, знання та досвід:

  • Досвід і знання принципів і поточних підходів до моніторингу та оцінки в програмах допомоги та/або розвитку, використовуючи як кількісні, так і якісні методи
  • Задокументовані результати, пов’язані з обов’язками посади
  • Аналітичні та комп’ютерні навички, включаючи MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access).
  • Вільне володіння англійською, українською та російською мовами
  • Хороше вміння комунікацій та спілкування
  • Сильні організаторські та командні навички
  • Обізнаність з культурними особливостями різних середовищ

Поведінкові компетенції

Це особистісні якості, які впливають на те, наскільки люди успішні у своїй роботі. Структура компетенцій NRC визначає 12 поведінкових компетенцій. Для цієї посади важливі наступні компетенції:

  • Поводження в небезпечному середовищі
  • Планування та досягнення результатів
  • Розширення можливостей і зміцнення довіри
  • Спілкування з впливом і повагою
  • Здатність працювати під тиском та самостійно
  1. Управління власною ефективністю роботи

Співробітник відповідатиме за свої обов’язки та компетенції згідно з Посібником з управління продуктивністю NRC. Наступні документи будуть використані для перевірки ефективності:

  • Посадова інструкція
  • План роботи та розвитку
  • Шаблон огляду ефективності проміжного/кінцевого випробувального періоду
  • Шаблон огляду ефективності за підсумками всього періоду
  • Структура компетентності NRC

https://ekum.fa.em2.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/en/sites/CX_2019/requisitions/preview/7916


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка, консультант/ка

Фахівець/чиня проекту

Експерти/ки для проєкту у сфері соціальної політики

Фахівець\чиня відділу цивільного захисту

Менеджер/ка з комунікацій

Менеджер/ка проєкту