Конкурс: забезпечення співпраці громади та влади у відновленні (Київська, Чернігівська, Сумська та Харківська обл.)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Chemonics PFRU

Конкурс грант(1)
Конкурс: забезпечення співпраці громади та влади у відновленні (Київська, Чернігівська, Сумська та Харківська обл.)

Фонд Партнерство за сильну Україну” оголошує конкурс грантів № PFRU-CFP013-01.

Дата оголошення: 12 жовтня 2022 р.

Кінцевий термін подання: 26 жовтня 2022 р.

Фонд “Партнерство за сильну Україну (ФПСУ)”, що реалізується Компанією Кімонікс Інтернешнл, оголошує конкурс грантів на надання концептуальних нот для реалізації заходів, спрямованих на посилення залученості спільноти і безпеки в окремих регіонах України, які постраждали від війни, що триває на території України.

Гранти надаватимуться українським неурядовим організаціям (НУО) та громадським організаціям (ГО). Даний документ містить опис процедури збору та оцінки пропозицій від НУО/ГО.

Гранти присуджуватимуться і впроваджуватимуться відповідно до положень Міністерства закордонних справ і у справах Співдружності та розвитку Великобританії (МЗСССН), що регулюють надання грантів за контрактами, і у відповідності із внутрішніми політиками управління грантами ФПСУ.

Проєкт проведе попередню консультацію з подання заявок 18 жовтня 2022 року об 11:00. Консультація проводитиметься на платформі Microsoft Teams за посиланням нижче:

Microsoft Teams зустріч

Click here to join the meeting

Meeting ID: 250 651 959 236
Passcode: zBqz7U

Download Teams | Join on the web

Learn More | Meeting options

Ця консультація дозволить зацікавленим заявникам, що відповідають критеріям відбору, задати питання стосовно конкурсу грантів, отримати рекомендації стосовно укладання концептуальної ноти і інформацію про повний процес подачі грантової заявки.

Співробітники ФПСУ та Кімонікс не мають право вимагати, а заявникам заборонено пропонувати будь-які грошові винагороди, гонорари, комісію, кредит, подарунки, чайові, цінності або компенсацію в обмін на сприятливе ставлення в процесі проведення конкурсу грантів. Про будь-який неналежний запит співробітника Проєкту слід повідомляти керівнику проєктної групи ФПСУ або за адресою [email protected].

Цей документ має наступні додатки:

Додаток 1 – Проєктна пропозиція і загальний бюджет

Додаток 2 – Форма відбору партнерів Фонду

 

Розділ I. ОПИС ПРОГРАМИ

 

ІА.       МЕТА

Кімонікс Інтернешнл в межах проєкту Фонд “Партнерство за сильну Україну” (далі іменованого ФПСУ) оголошує конкурс грантів.

ФПСУ надає гранти українським НУО/ ГО для посилення взаємодії з громадськістю в нещодавно деокупованих регіонах України.

У результаті конкурсу ФПСУ планує надати 12 мільйонів гривень у вигляді грантів організаціям у Київській, Чернігівській, Сумській та Харківській областях.

Цей відбір проводиться у формі відкритого конкурсу грантів з метою надання всім зацікавленим сторонам рівних можливостей для подання заявок на отримання фінансування. Конкурс не зобов’язує ФПСУ, Кімонікс або МЗСССН надавати грант чи покривати витрати, пов’язані з підготовкою та/або подачею заявок, закупівлями або укладанням контрактів на послуги або товари. Крім того, ФПСУ залишає за собою право відхилити будь-яку із поданих заявок або всі заявки, провести перемовини з будь-яким заявником з метою внесення змін до заявки або до бюджету, або надати грант без подальших перемовин із заявником.

IВ.       ПЕРЕДУМОВИ

Фонд “Партнерство за сильну Україну” (ФПСУ) – це багаторічна програма за участю декількох донорів, яка надає підтримку у зміцненні стійкості українського уряду до російської агресії проти України та надає суттєву підтримку українським державним інституціям, громадянському суспільству та засобам масової інформації.

Програма впроваджується управляючою компанією – Кімонікс Інтернешнл – і адмініструється МЗССН за додаткового урядового фінансування з боку інших держав, включаючи США, Канаду, Швецію, Швейцарію та Фінляндію.

Загальними цілями ФПСУ є:

Укріплення стійкості: Посилення ненасильницького спротиву російській агресії з боку уряду і громадянського суспільства на окупованих в даний час територіях і територіях, що піддаються інтенсивним нападам.

Відновлення: Розширення можливостей уряду в плануванні, координації та забезпеченні раннього відновлення, на нещодавно деокупованих територіях.

Відродження: Стала (або помірно стала) соціальна єдність та громадський оптимізм у цільових громадах (відродження).

Український уряд є основним партнером ФПСУ, як на центральному, так і на місцевому рівнях політичного керівництва та адміністративного керівництва відповідних центральних, регіональних та місцевих урядових установ. Хоча Уряд і є основним партнером ФПСУ, ФПСУ не переказуватиме кошти урядові безпосередньо; натомість ФПСУ фінансуватиме проєкти від імені Уряду. Окрім того, ФПСУ взаємодіє з іншими основними партнерами, до числа яких входять громади, суб’єкти громадянського суспільства, НУО та приватний сектор. Продовжуючи діяльність з посилення захисту спільноти, ФПСУ взаємодіятиме безпосередньо з грантоотримувачами, постачальниками, що надають товари і послуги на підтримку проєктів, і найважливішими партнерами-виконавцями і зацікавленими сторонами в проєктах.

Цей Конкурс проводиться в межах компоненту проєкту “Раннє відновлення”. Фокус цього компоненту – підтримка звільнених територій, які знаходилися під російсьою окупацією з початку повномасштабного вторгнення 24 лютого 2022 року. Раннє відновлення почалося в Київській, Чернігівській, Сумській та деяких районах Харківської областей. Основною метою компоненту “Раннє відновлення” є надання підтримки державі у вирішенні нагальних задач громад на звільнених територіях, забезпеченні громадської безпеки та провідної ролі у відновленні роботи ключових державних служб та житлово-комунального господарства.

“Раннє відновлення” охоплює наступні сфери:

A. Громадська безпека (через державні служби з надзвичайних ситуацій):

Безпечний доступ: взаємодія з державними службами з надзвичайних ситуацій для покращення оперативного знешкодження вибухонебезпечних предметів та гуманітарного розмінування, а також безпечного знесення та розчищення завалів для покращення доступу до нещодавно звільнених громад на ранньому етапі відновлення.

Служби з надзвичайних ситуацій: взаємодія з державними службами з надзвичайних ситуацій в напрямках пожежогасіння, рятувально-пошукових робіт, травматології та стабілізації будівельних конструкцій для захисту населення від наслідків російської агресії.

B. Державні та житлово-комунальні служби (співпраця з районними адміністраціями та органами місцевого самоврядування):

Координація гуманітарної діяльності та відновлення: технічна підтримка регіональних адміністрацій та органів влади громад і міст у доєднанні до координаційних механізмів відновлення для задоволення потреб спільноти. Це допомагає узгодити зусилля з відновлення та гуманітарну роботу з пріоритетами уряду та громади.

Критичні житлово-комунальні послуги: Підтримка регіональних і місцевих органів влади в швидкому відновленні процесу надання комунальних послуг з використанням зарезервованих систем тимчасового водопостачання та електропостачання, включаючи водяні насоси, системи розподілу води, водяні бластери, автоцистерни для води, обладнання для перевірки якості води і генератори.

Комунальна інфраструктура: поточний ремонт будівель та технічна допомога державним службам та комунальним підприємствам у відновленні функціональності (включаючи заміну вікон та дверей, ремонт покрівлі та системи опалення, заміну пошкоджених меблів та обладнання та косметичний ремонт). Відновлення надання державних послуг включає підтримку освітніх закладів (дитячих садків, шкіл та коледжів), закладів системи охорони здоров’я (клінік, поліклінік та лікарень), установ, що надають послуги громадам (громадські центри, спортивні центри, будинки престарілих та бібліотеки) та державних установ (адміністративних споруд місцевих органів влади).

C. Захист громади (через співпрацю з місцевими органами влади):

Взаємодія з громадами і партнерами з органів місцевого самоврядування для визначення і надання підтримки з раннього відновлення в реалізації пріоритетних напрямків захисту громади, таких як вдосконалення систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій і сповіщення громад і жителів міст про потенційні атаки, системи сповіщення для шкіл і громадських місць, бомбосховища, а також системи охорони на рівні громади і плани евакуації. 

В роботі з підтримки служб з надзвичайних ситуацій, відновлення роботи надавачів державних і житлово-комунальних послуг, а також захисту громади, повинні враховуватися індекс GESI і екологічні аспекти: існування належних послуг та інфраструктури для забезпечення, наприклад, доступу для людей з інвалідністю, гендерної рівності та енергоефективності.

ІС.       ОПИС ПРОГРАМИ

Залучення громади є одним з найважливіших елементів II Фази “Раннього відновлення”. Проєкт безпосередньо взаємодіятиме з організаціями громадянського суспільства (ОГС) у цільових спільнотах (громадах, містах і селах, з якими ФПСУ співпрацює в межах Меморандуму про взаєморозуміння з місцевою владою), щоб забезпечити ефективне залучення спільноти до відновлювальних робіт, що узгоджується з технічними сферами підтримки, яку надає ФПСУ в межах компоненту “Раннє відновлення”, і сприяє зміцненню вертикальних і горизонтальних зв’язків між громадянами і державними інституціями, а також між групами громадян, такими як місцеве населення та внктрішньо-переміщені особи (ВПО).

В межах II Фази компонента “Раннього відновлення” ФПСУ залучить українські організації громадянського суспільства для фасилітації діалогу навколо оцінки потреб громад та розробки і впровадження заходів з раннього відновлення, спираючись на результати поточної роботи локальних організацій і волонтерів.  В результаті такого діалогу має виникнути платформа для представників громадянського суспільства, груп добровольців, осіб, що переміщуються, внутрішньо переміщених осіб (ВПО) та інших цивільних осіб, що використовуватиметься для захисту та задоволення їхніх потреб у відновленні, особливо тих, на яких націлений компонент “Раннього відновлення” ФПСУ.

Мета

ФПСУ очікуватиме проєктні пропозиції, які б були націлені на впровадження творчих підходів до забезпечення співпраці громади і органів влади з відновлення в громадах, містах і спільнотах, де ФПСУ надає підтримку місцевим органам влади, в тому числі:

  • Ремонт або реновація критично важливої громадської інфраструктури, такої як комунальні системи водопостачання, електропостачання та опалення, будинки культури, будинки престарілих, освітні та медичні установи та адміністративні будівлі місцевих органів влади.
  • Заходи для поліпшення координації планів відновлення і доведення найважливіших пріоритетів швидкого відновлення до відома місцевих і регіональних органів влади і громадян;
  • Заходи із поліпшення захисту населення, такі як взаємодія з громадами і партнерами з місцевих органів влади для поліпшення системи раннього виявлення загроз і сповіщення жителів громади про потенційні атаки і / або повітряні нальоти, плани евакуації для громад, просвітницька діяльність з питань навчання населення щодо попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів;
  • Заходи з поліпшення доступу до соціальних та медичних послуг, таких як юридична допомога та консультування з приводу травм.
  • Підтримка як місцевих органів влади, так і державних служб з надзвичайних ситуацій в поліпшенні доступу населення до послуг державних служб з надзвичайних ситуацій, які підвищують рівень безпеки населення, включаючи вразливі категорії.

Результати проєктної діяльності  

  1. Діяльність місцевої влади з раннього відновлення спирається на пріоритети громади в усіх цільових громадах, містах і спільнотах, в яких ФПСУ співпрацює з органами місцевого самоуправління і обласними адміністраціями; 
  2. До діяльності з раннього відновлення, яку підтримує ФПСУ в цих громадах, містах і спільнотах, успішно залучені представники громади та волонтери;
  3. Ідентифіковано і пропрацьовано нові пріоритети громади, які посилюють соціальну згуртованість між громадянами, місцевою владою та обласною адміністрацією в громадах, містах і спільнотах, які підтримує ФПСУ.

Примітка: відповідно до цієї пропозиції пряма гуманітарна допомога громадянам не надається.

ID.       РЕГУЛЮЮЧІ ПОЛОЖЕННЯ

Гранти присуджуватимуться і впроваджуватимуться відповідно до положень Міністерства закордонних справ і у справах Співдружності та розвитку Великобританії (МЗСССН), що регулюють надання грантів за контрактами, і внутрішню політику управління грантами ФПСУ.

 

РОЗДІЛ II. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГРАНТ

Грантовий бюджет ФПСУ для цієї діяльності – 12 мільйонів грн. для ініціатив з обраних громад Київської, Харківської, Сумської та Чернігівської областей. Очікується, що розмір кожного гранту може варіюватися від 1 700 000 до 2 000 000 гривень, але остаточна сума залежатиме від видів грантової діяльності та остаточних переговорів, і може бути нижчою або вищою за суми в зазначеному діапазоні. Заявникам пропонується подавати бюджети тільки в межах зазначеного цінового діапазону, в іншому випадку заявка може бути відхилена на першому етапі відбору. Очікується, що термін надання будь-якого гранту в межах цього конкурсу грантів складатиме не більше 3 місяців. Впровадження грантів має розпочатися майже одразу після їх присудження, але не пізніше 15 грудня 2022 року.

Грантова діяльність може охоплювати тільки зазначені нижче міста/громади/об’єднані територіальні громади (ОТГ) в одному з чотирьох цільових регіонах:

В Київській області: Ірпінь, Буча, Гостомель, Макарів;

В Чернігівській області: Чернігів (місто), Новоселівка, Киїнка, Киселівка, Іванівка, Нова Басань, Новий Биків;

Сумська область: Суми( місто), Тростянець, Охтирка; 

Харківська область: місто Харків, місто Мерефа, село Вільхівка, селище Елітне, смт Есхар, місто Чугуїв.

 

РОЗДІЛ III. Критерії прийнятності

IIIA.     ПРИЙНЯТНІ ОТРИМУВАЧІ

Організації, які подають проєктні пропозиції для участі в цьому конкурсі грантів, повинні відповідати наступним вимогам:

  • Бути організацією громадянського суспільства або недержавною організацією, зареєстрованою в Київській, Чернігівській, Сумській чи Харківській області згідно з нормами чинного законодавства;
  • Мати статус неприбуткової організації;
  • Керівник проєкту повинен мати як мінімум дворічний досвід роботи в секторі громадянського суспільства;
  • Бажано-попередній досвід роботи в галузі громадської безпеки;
  • Бухгалтер повинен мати вищу освіту (у сфері бухгалтерського обліку) і досвід роботи як фахівець з бухгалтерського обліку не менше 1 року;
  • Знання мови: вільне володіння українською;
  • Готовність дотримуватися всіх правил і приписів співпраці, які запропоновані міжнародним донором.
  • Готовність пройти процес перевірки (due diligence) для того щоб продемонструвати здатність до розробки/впровадження обов’язку проявляти належне піклування/захист прав/інші необхідні політики і процедури.

Грантова заявка повинна супроводжуватися резюме персоналу, який задіяний у проєкті.

ФПСУ визначить, чи має НУО / організація громадянського суспільства (ОГО) право на отримання фінансування від ФПСУ, ґрунтуючись на результатах Форми відбору партнерів Фонду (Додаток 2).

Кандидати повинні продемонструвати розумне управління у формі фінансової, адміністративної та технічної політики та процедур і представити систему внутрішнього контролю, яка забезпечує збереження активів; захищає від шахрайства, марнотратства і зловживань; і підтримує досягнення цілей програми. ФПСУ оцінить цю спроможність перед наданням гранту. Для нових організацій, що не мають такої спроможності, ФПСУ може скорегувати тип гранту, надати допомогу в нарощуванні потенціалу і включити окремі умови в присудження гранту.

Пропозиції від організацій, які не відповідають вищевказаним вимогам, не розглядатимуться. Заявки від приватних осіб, комерційних організацій, державних установ та об’єднань, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій і релігійних організацій не розглядатимуться.

Наступні організації або програми НЕ МОЖУТЬ подавати заявки на отримання грантів в рамках цього оголошення:

  • Організації, які зловживали донорськими коштами в минулому (окрім випадків, коли участь організації затверджено донорами ФПСУ);
  • Організації чи особи, які визначаються в додаткових джерелах уряду Великої Британії чи інших джерелах, як сторони, яким заборонено отримувати допомогу;
  • Організації, чия назва, чи імена керівників визначаються “Віжуал Комплайенс” (Visual Compliance – пошуковою системою, яка здійснює пошук в міжнародних переліках виключених сторін урядів Великої Британії, США, Канади, ЄС, ООН та інших міжнародних переліках) як виключені сторони, на момент здійснення пошуку;
  • Організації, афілійовані з російськими організаціями або організації, які зареєстровані в росії.

IV. ІНСТРУКЦІЇ ДЛЯ ЗАЯВНИКІВ

Процес подання заявки є двоетапним. На першому етапі заявник представить заявку на отримання гранту із загальним бюджетом (приклад бюджету – у Додатку 1). Заявники мають подати свою технічну заявку і бюджет, в наданих форматах, і слідувати інструкціям і рекомендаціям, наведеним у додатку. Технічна пропозиція буде оцінена відповідно до Критеріїв оцінки, перелічених у розділі V нижче. Якщо заявка відповідатиме критеріям оцінки або перевищуватиме їх, заявка переходить до другого етапу відбору, на якому проводитиметься перевірка (due diligence) організації заявника, а заявник має надати деталізований бюджет. Форму шаблону деталізованого бюджету із зазначенням терміну її надання буде надано заявнику на етапі інформування про результати першого етапу.

Заявники, чиї пропозиції не були відібрані для другого етапу, отримають письмове повідомлення про це.

IVC.     НЕПРИПУСТИМІ ВИТРАТИ

Всі витрати в межах гранту мають демонструвати оптимальне співвідношення ціни та якості, бути допустимими і обґрунтованими.

Грантові кошти ФПСУ не можуть використовуватися для таких цілей:

• Діяльність, яка не узгоджується з Паризькою (кліматичною) угодою;
• Експлуатація дорослих працівників або дитяча праця;
• Предмети розкоші (вкл. алкоголь, тютюн, хутро, перли і дорогоцінне й напівкоштовне каміння);
• Ліки, не включені до списку основних лікарських засобів Всесвітньої організації охорони здоров’я (за обмеженими винятками);
• Пестициди, якщо вони не затверджені консультантом з питань клімату та навколишнього середовища. Великобританія підписала Стокгольмську конвенцію, спрямовану на ліквідацію 12 стійких органічних забруднювачів;
• Хлорфторвуглеці (ХФУ). Сполучене Королівство є стороною Монреальського протоколу, і речовини, які в даний час регулюються Протоколом, не можуть поставлятися в рамках програми допомоги;
• Тютюн. Для будь-яких цілей, які явно підтримують тютюнову індустрію, включаючи сільськогосподарське виробництво та переробку. Загальні сільськогосподарські ресурси, такі як добрива, можуть отримати фінансування, якщо тютюновий сектор не є ідентифікованим споживачем;
• Будь-які відносини, фінансові, програмні або двосторонні з виробниками замінників грудного молока, які порушують Міжнародний кодекс маркетингу грудного молока. МЗСССН може в кожному конкретному випадку вступати в співпрацю з цими компаніями в багатосторонніх програмах або ініціативах, що фінансуються декількома донорами;

• Діяльність, яка може призвести до цивільних заворушень;
• Діяльність, яка дискримінує будь-яку групу за ознакою віку, зміни статі, інвалідності, раси, кольору шкіри, етнічної приналежності, статі та сексуальної орієнтації, вагітності та материнства, релігії або переконань;
• Виплати відсотків або плати за обслуговування за договорами фінансової оренди;
• Подарунки;
• Адміністративні штрафи, штрафи за кримінальні правопорушення або пені;
• Платежі за роботи або заходи, які повністю фінансуються з інших джерел, будь то готівкою або в натуральній формі;
• Безнадійні борги перед пов’язаними сторонами;
• Виплати за несправедливе звільнення або інші компенсаційні виплати;
• Заміна або повернення будь-яких коштів, втрачених в результаті шахрайства, корупції, хабарництва, крадіжки, фінансування тероризму або іншого неправомірного використання коштів;
• Вартість будь-яких штрафів або зборів, що стягуються місцевими органами влади або будь-яким місцевим державним органом;
• Збір коштів (за винятком будь-яких узгоджених розподілених витрат, що не відносяться до проєкту);
• Обмін іноземної валюти як окрема стаття бюджету;
• Погашення боргу;
• Витрати, пов’язані з підготовкою конкурсної заявки або комерційної пропозиції до укладення офіційної угоди;
• Витрати, понесені до укладення офіційної угоди;
• Якщо вони не прив’язані безпосередньо до проєкту, адвокаційної діяльності, проведення кампаній, маркетингової і комунікаційної діяльності, політики, завдатків, капітальних витрат, земельних ресурсів, банківських зборів та страхування (за винятком випадків, коли це обумовлено заздалегідь в письмовій формі);
• Подорожі залізничним або повітряним транспортом класом вище “стандартного економ-класу”, за винятком випадків, коли вартість подорожі вищим класом є оптимальнішою з точки зору співвідношення ціни і якості або є необхідною через дотримання спеціального законодавства, наприклад “Закону про рівність 2010 року”.

Будь ласка, зверніть увагу на те, що грантові кошти не можуть використовуватися для надання гуманітарної допомоги бенефіціарам проєкту, оскільки ці кошти виділені для раннього відновлення. ФПСУ не впроваджує проєкти з надання гуманітарної допомоги.

IVD.     ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВКИ

Грантова пропозиція повинна бути представлена українською або англійською мовою (формат Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 11, одинарний інтервал, об’ємом до 7 (семи) сторінок) з використанням шаблону в Додатку A. Для подання заявки на другому етапі будуть надані додаткові інструкції.

Грантова пропозиція має надійти ФПСУ в електронному форматі за вказаною нижче адресою з посиланням на Оголошення №: PFRU-CFP013-01. ФПСУ прийматиме концептуальні ноти до 23: 59 за київським часом 26 жовтня 2022 року. Заявки, надані із запізненням і невідповідні заявки, не розглядатимуться.

Фонд “Партнерство за сильну Україну”

[email protected]

На першому етапі процесу подання заявок Заявники повинні надати ФПСУ наступне:

  1. Заповнену грантову заявку і загальний бюджет (Додаток 1);
  2. Заповнену Форму відбору партнерів Фонду (додаток 2). Будь ласка, зверніть увагу на те, що документи, зазначені в цій формі, можуть бути представлені на другому етапі. На першому етапі потрібно тільки заповнити цю форму;
  3. Резюме персоналу, задіяного в проєкті;
  4. Відскановані копії таких документів ( * .PDF або*.JPG):
  • свідоцтво про реєстрацію або виписка/витяг;
  • довідка з Державної податкової служби про реєстрацію організації в Реєстрі неприбуткових установ та організацій із зазначенням коду некомерційної діяльності;

        5. Листи підтримки від місцевої влади (за наявності);

Пакет документів необхідно надати одним листом в архіві ( * .rar), розміром не більше15 Мб. У відповідь на це оголошення від кожного з заявників приймається не більше 2 (двох) заявок.

Будь ласка, направляйте всі питання, що стосуються цього запиту, на розгляд [email protected] (Тема: Питання PFRU-CFP013-01). Відповіді на питання надаватимуться на постійній основі в письмовому вигляді. Будь ласка, зверніть увагу, що за 48 годин до кінцевого терміну подання заявок за цим оголошенням питання не прийматимуться.

 

РОЗДІЛ V. ОБҐРУНТОВАНІСТЬ ЗАЯВКИ

Оцінка грантових пропозицій складається з декількох етапів:

Перевірка критеріїв відповідності:

Отримані заявки перевірятимуться на відповідність критеріям, і ті, які відповідають вимогам, будуть представлені на розгляд Відбіркової комісії.

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії відповідності 

Заявка була подана у встановлений термін 

 

Всю необхідну інформацію / відповіді на питання було надано 

 

Всі підтверджуючі документи були включені в заявку 

 

 

Всі заявки на отримання гранту, які пройшли перевірку на відповідність критеріям, розглядатимуться внутрішнім Відбірковим комітетом, що складається із технічних (програмних) співробітників ФПСУ. Заявки на отримання гранту оцінюватимуться відповідно до наведених нижче критеріїв:

Етап 1: Розгляд проєктної пропозиції

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії прийнятності 

Статус організації (уповноваженої здійснювати діяльність в Україні), включаючи підтверджуючі реєстраційні документи 

 

Право організації на отримання коштів 

 

В межах максимального розміру бюджету  

 

Критерії технічної придатності 

 

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка повністю відповідає тематиці та пріоритетам — 25 балів; заявка частково відповідає тематиці та пріоритетам — 15 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу — 0 балів)

До 25 балів

Тематична спрямованість, реалістичність та ефективність запланованих заходів проєкту (заплановані заходи проєкту є 1) конкретними — 5 балів, 2) здійсненними — 10 балів і 3) ефективними — 10 балів, заходи не відповідають вищевказаним умовам — 0 балів)

До 25 балів

Здатність організації-заявника успішно реалізувати проєкт з наданими ресурсами і своєчасно (організація-заявник володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації — 25 балів; організація – заявник частково володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації — 15 балів; організація – заявник не має необхідного досвіду і ресурсів для успішного впровадження — 0 балів)

До 25 балів

Рівень компетентності (освіта, досвід роботи) персоналу проєкту (залучений персонал має відповідний рівень компетентності – 10 балів, не має необхідного рівня компетентності – 0 балів)

До 10 балів

Коментар 

Рекомендую до наступного етапу (так / ні) 

 

Заявки, що відповідають критеріям відповідності та прийнятності та набрали більше 60-65 балів за технічними критеріями, будуть запрошені на другий етап оцінки і повинні будуть пройти перевірку (due diligence) і представити детальний бюджет.

Етап 2: Розгляд запропонованого бюджету та результати перевірки (due diligence)

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії прийнятності 

Організація має такі основні політики / керівництва / процедури: 

  • Політика захисту (політика захисту дітей також буде потрібна, якщо грантова діяльність стосується дітей) 
  • Керівництво з фінансів і закупівель 
  • Політика протидії хабарництву і корупції
  • Політика захисту даних  
  • Політика рівних можливостей і боротьби з дискримінацією  
  • Письмове підтвердження членства в глобальній мережі UN Global Compact або наміри приєднатися до цієї мережі в ході реалізації проєкту (тільки для проєктів з бюджетом понад 1 млн фунтів стерлінгів) 
 

Критерії розгляду фінансової пропозиції 

 

Відповідність запланованих витрат і необхідних ресурсів очікуваним результатам (фінансова пропозиція є обґрунтованою, з дотриманням підходу “найвища якість за найнижчою ціною” – 15 балів; фінансова пропозиція вимагає перегляду та / або скорочення витрат – 10 балів; фінансова пропозиція не є обґрунтованою — 0 балів)

До 15 балів

Коментар 

Рекомендую до фінансування (так / ні) 

   

 

Заявка повинна набрати в цілому не менше 70 балів, щоб мати право бути рекомендованою для фінансування ФПСУ.

 

РОЗДІЛ VI. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИСУДЖЕННЯ ГРАНТУ ТА ЙОГО АДМІНІСТРУВАННЯ

Всі гранти будуть узгоджуватися, нараховуватися і надаватися в українській гривні (UAH). Всі витрати, що фінансуються за рахунок гранту, повинні бути допустимими, розподіленими і обґрунтованими. Заявки на отримання гранту повинні супроводжуватися деталізованим і реалістичним бюджетом, як описано в Розділі IV.

Опублікування цього оголошення і допомога в заповненні форми-заявки на отримання гранту ще не є присудженням гранту або зобов’язанням з боку ФПСУ до його присудження. Окрім того, ФПСУ не оплачує витрати, понесені при підготовці та подачі заявки. ФПСУ залишає за собою право прийняти або відхилити будь-яку або всі отримані заявки, а також звернутися до заявників за додатковими роз’ясненнями.

Заявники отримають письмове сповіщення про рішення ФПСУ стосовно їхньої заявки. Причини відхилення заявки або її підтримки повідомлятися не будуть.

 

РОЗДІЛ VII. ЗВІТНІСТЬ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА ГРАНТОВИХ ПРОЄКТІВ

Моніторинг та оцінка

Грантоотримувач несе відповідальність за моніторинг реалізації проєкту та оцінку його результатів. ФПСУ і його донори стежитимуть за реалізацією грантового проєкту за допомогою звітів грантоотримувача, зустрічей із співробітниками проєкту, їхніми партнерами і бенефіціарами, контрольних візитів та участі в діяльності проєкту.

Звітування

Грантоотримувач надаватиме звіти у форматі, зазначеному ФПСУ:

  • Звіти про прогрес, включаючи опис діяльності та результатів відповідно до узгоджених показників моніторингу та фінансової складової;
  • Періодичні зведені звіти за запитом ФПСУ, з інформацією про проєкт, які надаватимуться між регулярними звітами про хід впровадження проєкту;
  • Звіт про завершення гранту, або остаточний звіт, який включатиме опис діяльності та результатів, а також фінансовий звіт за весь період дії Угоди про грант (якщо того вимагатиме тип угоди).

Діяльність в межах Угоди про надання гранту повинна здійснюватися відповідно до норм, правил, політики і процедур ФПСУ.

 

РОЗДІЛ VIII. ФІНАНСУВАННЯ

Тип гранту буде визначений в ході перемовин. Типи грантів, які можуть бути запропоновані, описані нижче:

Тип гранту

Основні характеристики

Грант з фіксованою сумою /За визначеними етапами

  • Конкретні етапи / результати, які повинні бути виконані в межах гранту, встановлюються заздалегідь, а грантоотримувач отримує оплату після успішного завершення цих етапів. 
  • Без авансових платежів, але дозволяється початковий платіж  

 

Грант із відшкодуванням витрат / Часу і матеріалів 

  • Грантоотримувач може отримувати авансові платежі або відшкодування витрат 
  • Для погашення авансу і запиту подальшого авансу необхідно надати квитанції 

 

Грант в натуральній формі 

  • Всі види діяльності, робоча сила і товари оплачуються напряму ФПСУ.

Для організацій з обмеженою фінансовою/ управлінською або закупівельною спроможністю або обмеженим оборотним капіталом  

 

Гібридний грант

  • Конкретні етапи, які повинні бути виконані в межах гранту, встановлюються заздалегідь, а грантоотримувач отримує оплату після успішного завершення цих етапів. 
  • Без авансових платежів, але дозволяється початковий платіж   
  • Деякі види діяльності, робоча сила або товари надаються ФПСУ в натуральній формі

 

ДОДАТКИ ДО СПИСКУ:

Додаток 1 – Проєктна пропозиція і загальний бюджет

Додаток 2 – Форма відбору партнерів Фонду


Останні публікації цього розділу:

Закупівля: Детектори та аналізатори (Дозатор пляшковий)

Конкурс на закупівлю обладнання для Модульного кабінету безпеки ДСНС

Конкурс на закупівлю обладнання для Простору безпеки у навчальному закладі

Місцева закупівля послуг із транспортування клієнтів

Закупівля послуг із транспортування зразків крові

Стипендії для громадянського суспільства Східного партнерства