Communications Officer / Спеціаліст/ка з комунікацій
ЗАВЕРШЕНО
Загальна інформація
Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) — це багаторічна, мультидонорова фінансована програма, координатором якої є Міністерство закордонних справ, у справах Співдружності Націй та розвитку Сполученого Королівства (МЗС Британії) та здійснюється у співпраці з Урядом України.
Метою ФПСУ є створення покращених умов для української держави у партнерстві з громадянським суспільством та приватним сектором, щоб очолити інклюзивне національне, відновлення і відродження в контексті російської агресії. Цей результат покликаний сприяти відновленню більш стійкої, соціально згуртованої, інклюзивної, демократичної та процвітаючої України. ФПСУ надає кошти українським і міжнародним партнерам і реалізує проєкти, засновані на дослідженнях і фактичних даних.
Обов’язки:
Спеціаліст із комунікацій тісно співпрацюватиме з керівником групи, заступником керівника групи з питань реалізації проєктів, а також проєктною командою та консультантами над донесенням історії ФПСУ шляхом творчого вимірювання, подання та комунікації успіхів Фонда. Спеціаліст працюватиме проактивно над розробкою, впровадженням і вимірюванням ефективності комунікаційних ініціатив, у тому числі дописів у соціальних мережах, прес-релізів, брифінгових матеріалів та інших комунікаційних продуктів, поширюваних через платформи ФПСУ, уряду-партнера та партнерів у сфері розвитку. Спеціаліст також забезпечуватиме підтримку в розробці та реалізації брендингової та комунікаційної стратегії програми; керуватиме створенням контенту та онлайн-взаємодією; працюватиме з командою програми над комунікацією історій успіху; підтримуватиме за потреби зв’язок із комунікаційною командою Кімонікс у головному офісі та урядовими партнерами; та керуватиме зовнішнім комунікаційним контентом програми в цілому. В його обов’язки входить:
- підтримка у підготовці до зовнішніх заходів, у тому числі візитів високого рівня, а також віртуальних і очних комунікаційних заходів ФПСУ. Допомога в організації заходів, семінарів та зустрічей.
- керівництво підготовкою матеріалів для управлінських комітетів.
- після безпосереднього короткострокового внеску подальше виконання функції конультанта з комунікацій програми для підтримки в питаннях стратегії, контролю якості деяких матеріалів і наставництва для зовнішнього спеціаліста із комунікацій.
- створення та розповсюдження дописів у соціальних мережах та/або коротких відеороликів про досягнення ФПСУ.
- написання прес-релізів та/або розробка прес-добірок для інформування журналістів та медійних спеціалістів щодо діяльності ФПСУ.
- складання блог-планів та іншого повсякденного контенту, в тому числі перші проєкти дописів у блогах та інформаційних бюлетенів.
- керівництво розробкою привабливих і ефективних комунікаційних і медійних матеріалів для соціальних і традиційних медіа-каналів, таких як прес-релізи, історії успіху, дописи в соціальних мережах тощо.
- наставництво та консультування комунікаційного чи іншого персоналу програми стосовно відповідного підходу до соціальних ЗМІ, зв’язків з пресою або інших комунікацій.
- підтримка віртуальних та очних комунікаційних заходів ФПСУ. Допомога в організації заходів, семінарів та зустрічей. Підтримка у просуванні заходів і логістиці (зокрема, розробка сценаріїв заходів і координація підготовчих сесій, комунікація з учасниками дискусійних панелей стосовно портретних знімків/біографій та вирішення питань графічного дизайну, налаштування цифрової інфраструктури для заходів)
- консолідація статистичних даних або зведення фактів щодо допомоги, яку надає ФПСУ
- розробка інформаційних бюлетенів та “односторінкових” документів про програму ФПСУ.
- надання вихідних даних і вказівок графічному дизайнеру щодо публікації та підготовки, підтримка у коректурі та координація відповідного цифрового контенту, наприклад інфографіки
- контроль за тендерами, розробкою та підготовкою документальних відеороликів про програмну діяльність ФПСУ.
- участь за потреби у відвідуваннях об’єктів і заходах і забезпечення належного документування, в тому числі підтримка чи керівництво з питань відвідування проєктних об’єктів високопоставленим зовнішнім персоналом.
- організація, ведення та захист комунікаційних матеріалів/бібліотеки ФПСУ: відео, фотографії, звіти, форми згоди тощо.
- робота із запитами МЗС СК або фінансових партнерів щодо надання інформації про програму відповідно до вказівок керівника групи або призначених ним осіб.
- відповідальність за щоденне управління веб-сайтом, у тому числі створення та завантаження контенту, оновлення веб-сайту. Надання аналітики стосовно соціальних ЗМІ, веб-сайту, преси та іншої цифрової аналітики по всіх комунікаційних каналах і рекомендацій щодо коригувань, необхідних для досягнення цільових результатів програми. Зв’язок з кібербезпековими командами для забезпечення безпечного розміщення веб-сайту з дотриманням вимог цифрової безпеки.
- за потреби моніторинг преси та зовнішньої репутації ФПСУ.
- неухильне дотримання правил МЗС СК і політик Кімонікс, а також найкращих практик управління якістю
- виконання за дорученням керівника групи або самостійно всіх інших завдань, які відповідають цим посадовим обов’язкам і загальним вимогам програми.
- співпраця з командою зі стратегічних комунікацій у розробці та реалізації комунікаційної стратегії ФПСУ.
Кваліфікаційні вимоги:
Спеціаліст із комунікацій повинен відповідати наступним вимогам до кваліфікації та досвіду:
- дуже бажаний ступінь бакалавра в галузі комунікації, зв’язків з громадськістю, журналістики або іншої відповідної дисципліни.
- мінімум три роки досвіду роботи в сфері комунікацій або зв’язків з громадськістю, включаючи досвід написання та підготовки звітів, створення та реалізації стратегій брендингу та позиціонування. Бажаний досвід роботи з донорськими проєктами.
- продемонстрована креативність, дипломатичність і гарний досвід роботи з інструментами соціальних мереж.
- продемонстрований досвід оповідання історій, у тому числі фотозйомка, інтерв’ю та репортажі, а також зв’язок зі ЗМІ
- здатність працювати в умовах стислих термінів і управляти вимогами зацікавлених сторін і робочими графіками у координації з командами, розташовашними в різних географічних регіонах
- сильні організаційні, міжособистісні, комунікативні навички, багатозадачність і навички роботи в команді.
- обов’язкове знання MS Office, бажаний досвід графічного дизайну та роботи з фото / відео.
- бажане володіння технологіями графічного дизайну (Adobe Suite).
- підтверджений досвід роботи з відеоредакторами та графічними дизайнерами.
- бажаний досвід роботи з МЗС СК
- обов’язкове вільне володіння англійською мовою; дуже бажане вільне володіння українською та/або російською мовами.
Інструкції щодо подання резюме:
Подавайтеся за допомогою цього посилання до 21 жовтня 2022 р. Для позицій, де англійська мова є обов’язковою, бажано (але не обов’язково) надсилати резюме на англійській мові. Заявки розглядатимуться на постійній основі. Без запитань по телефону, будь ласка. Кімонікс зв’яжеться з фіналістами.
PFRU Recruitment – Candidate Application (smartsheet.com)
Summary:
The Partnership Fund for a Resilient Ukraine (PFRU) is a multi-year, multi-donor funded programme managed by the UK’s Foreign, Commonwealth and Development Office (FCDO) and governed in collaboration with the Government of Ukraine.
The PFRU’s aim is to set improved conditions for the Ukrainian state, in partnership with civil society and the private sector, to lead on inclusive national recovery and revitalization in the context of Russia’s aggression. This outcome is designed to facilitate the rebuilding of a more resilient, socially cohesive, inclusive, democratic and prosperous Ukraine. The PFRU provides funds to Ukrainian and international delivery partners and implements projects based on research and evidence.
Responsibilities:
The Communications Officer will work closely with the Team Lead, Deputy Team Lead for Projects, and project staff and consultants to tell PFRU’s story by creatively measuring, packaging, and communicating its success. The Officer will work proactively to design, implement and measure the effectiveness of communications initiatives, including social media posts, press releases, briefers, and other communications products distributed through PRFU’s, partner government’s and development sector partner platforms. The Officer will also support the design of and implementation of the programme’s branding and communications strategies; manage content creation and online engagement; work with the programme team to report success stories; liaise with Chemonics’ Communications Team in Head Office and government partners as needed; and lead programme-wide external communications content. Responsibilities include:
- Supporting preparation for external events, including high-level visits, and virtual and in-person PFRU outreach events. Assist in organizing events, workshops and meetings.
- Leading on production of materials for governance committees.
- After immediate short-term inputs to continue to be Communications Advisor to the programme to support strategy, some materials QA, and mentoring of an External Communications Officer.
- Creating and distributing social media posts and/or short videos publicizing PFRU accomplishments.
- Writing press releases and/or developing press kits that orient journalists and media professionals to PFRU activities.
- Write blog plan and other day-to-day content including first drafts of blogs posts and newsletters.
- Lead the development of engaging and effective communication and media materials for social and traditional media channels such as press releases, success stories, social media posts etc.
- Mentoring and advising communications or other program staff on appropriate social media, press relations, or other communications approaches.
- Supporting virtual and in-person PFRU outreach events. Assist in organizing events, workshops and meetings. Support event promotion and logistics (particularly developing event scripts and coordinating prep sessions, liaising with panelists for headshots/bios and getting graphics designed, setting up digital infrastructure for events)
- Compiling statistics or summarizing facts about assistance provided by PFRU
- Developing of PFRU program fact sheets and “one-pagers”.
- Provide inputs and direction to graphic designer on publications and production, proofreading support and coordinate relevant digital content such as infographics
- Overseeing the tender, development and execution of documentary-style videos about PFRU programming.
- Attending field visits and activities when required and ensure proper documentation, including supporting or leading on high-profile external personnel’s visits to project sites.
- Organizing, maintaining and safeguarding PFRU’s communication material/library: videos, photos, reports, consent forms, etc.
- Responding to FCDO or financing partners requests for programme information, as directed by the Team Lead or their designees.
- Responsible for day-to-day website management including content production and uploads and website updates. Provide social media, website, press and other digital analytics across communications channels and recommend adaptations to achieve target programme outcomes. Liaise with cybersecurity teams to ensure the website is hosted safely and meets digital securityrequirements.
- Monitor press and PRFU’s external reputation as needed.
- Consistently follow FCDO regulations and Chemonics policies and quality management best practices
- Perform any other tasks assigned by the Team Leader, or independently, which are consistent with this scope of work, and the general requirements of the programme.
- Collaborating with the strategic communications team to develop and implement PFRU’s communications strategy.
Qualifications:
The Communications Officer will have the following qualifications and experience requirements:
- Bachelor’s degree in communication, public relations, journalism or other relevant discipline strongly preferred.
- Minimum three years’ experience in communications or public relations, including experience writing and producing reports, creating and executing branding and positioning strategies. Experience with donor-funded projects preferred.
- Demonstrated creativity, diplomacy, and good experience with social media tools.
- Demonstrated storytelling experience, including photography, interviewing, and reporting, and media liaising
- Ability to work under deadline pressure and manage stakeholder demands and production scheduleswith diverse teams across multiple geographic areas
- Strong organizational, multi-tasking, interpersonal, communications, and teamworking skills.
- Proficiency in MS Office required with graphic design and photo/video experience preferred.
- Profiency in graphic design technology (Adobe suite) is desirable.
- Proven experience of working with video editors and graphic designers.
- Experience working with FCDO preferred
- Fluency in English required; fluency in Ukrainian and/or Russian strongly preferred.
Application instructions:
Apply using the following link by 21 October 2022. For roles requiring English language skills, English language CVs are preferred (but not required). Applications will be considered on a rolling basis. No telephone inquiries, please. Chemonics will contact finalists.
Application link: PFRU Recruitment – Candidate Application (smartsheet.com)