Координатор у Всеукраїнську асоціацію органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України»
ЗАВЕРШЕНО
Всеукраїнська асоціація органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» в рамках проекту «Прозорий, підзвітний, ефективний бюджетний процес на місцевому рівні в Україні (ПБП)», фінансованого Європейським Союзом, оголошує конкурс на заміщення вакантної посади координатора.
Основні обов’язки координатора:
- координація мережі регіональних консультантів у всіх областях України;
- проведення навчань для регіональних консультантів;
- підготовка проведення навчань та ТОТ для підготовки майбутніх регіональних навчальних заходів;
- надання консультацій та допомоги громадам в дотичних до бюджетної сфери питаннях;
- підготовка методичних та інформаційно-роз’яснювальних матеріалів з питань практичного застосування бюджетного законодавства та з питань місцевого самоврядування, дотичних галузей в питаннях прозорого, підзвітного, ефективного управління ресурсами місцевих бюджетів.
- надання консультаційної та експертної допомоги громадам в процесі об’єднання щодо формування бюджету об’єднаної громади, застосування нових правил, передбачених для об’єднаних громад бюджетним кодексом, а також ефективного витрачання бюджетних ресурсів;
- ведення реєстру консультацій;
- організація тематичних короткотермінових навчань для фінансових спеціалістів, голів, заступників голів, депутатів місцевих рад;
- відстеження змін до законодавства, за їх результатами підготовка та проведення фахових майстерень;
- допомога громадам у запровадженні Бюджетного калькулятора/симулятора;
- підтримка та супровід роботи професійного веб-форума (моніторинг, наповнення);
- формування електронного видання «Бюджетні консультації»;
- розробка навчальних матеріалів для посадових осіб місцевого самоврядування, представників НДО та ЗМІ з питань прозорого, підзвітного, ефективного управління ресурсами місцевих бюджетів;
- координація впровадження міні-грантів для органів місцевого самоврядування та організацій громадянського суспільства (НДО) щодо покращення організації бюджетного процесу на місцевому рівні;
- координація розробки та впровадження електронних інструментів прозорого, підзвітного, ефективного управління коштами місцевих бюджетів;
- збір та поширення кращих практик організації бюджетного процесу та вирішення проблем у бюджетній сфері;
- організація впровадження бюджетних консультацій на місцевому рівні;
- координація діяльності мережі фінансистів місцевих рад;
- підготовка аналітичних звітів, оглядів, матеріалів, пропозицій до законодавства щодо організації та удосконалення бюджетного процесу на місцевому рівні;
- організація комунікативних заходів для органів місцевого самоврядування, представників організацій громадянського суспільства, ЗМІ, експертного середовища.
Основні вимоги до кандидатів:
- вища освіта у сфері економіки або фінансів;
- досвід роботи з міні-грантами;
- попередній досвід роботи у сфері фінансів в органах місцевого самоврядування;
- глибоке знання бюджетного законодавства та з питань місцевого самоврядування, дотичних галузей;
- аналітичні здібності, вміння систематизувати та структурувати інформацію, інтерпретувати статистичні показники;
- навички організації навчальних заходів для старшої аудиторії, добрі комунікативні здібності;
- навички координування, організації роботи груп, нетворкінгу, пріритизації;
- відмінне знання державної мови;
- готовність до відряджень по Україні;
- володіння ПК.
Зацікавлені особи можуть надіслати своє резюме до 18.00 16 лютого 2016 року на адресу електронної пошти [email protected] (в темі повідомленнязазначити «бюджет»). В резюме обов’язково має бути зазначений досвід роботи, історія оплати праці та очікувана заробітна плата. Прохання додати рекомендаційні листи або П.ІБ та контакти осіб, які можуть підтвердити вашу компетентність та фаховість.
Комісія з відбору персоналу зателефонує лише тим кандидатам, які відібрані для проведення телефонної співбесіди.
Усі запитання щодо цього конкурсу приймаються до 11 лютого 2016 року письмово на адресу електронної пошти [email protected].