Провідний/а економіст/ка з фінансової роботи

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
iuliia08081991

DRC_logo
Провідний/а економіст/ка з фінансової роботи

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі

DRC Україна шукає Провідного економіста з фінансової роботи в м. Київ.

Загальна мета посади: забезпечення загального фінансового щоденного функціонування офісу та виконання програмної діяльності DRC у зоні відповідальності.

Загальна мета на цій посаді:

Фінанси

  • Підготовка платіжних доручень в системі клієнт-банк;
  • Обмін валюти, робота з касовими операціями;
  • Підготовка заяв на перерахування грошей на банківський рахунок;
  • Забезпечення щоденнего оновлення журналів витрат у системі Dynamics та касових книг у Excel для відображення фактичного стану каси та банківського балансу;
  • Облік авансів та депозитів;
  • Підготовка фінансових звітів та планів; 
  • Допомога в роботі з аудитами; 
  • Допомога з аудитом у кожному проекті за запитом керівника;
  • Забезпечення використання відповідних статей бюджетів та проектів під час резервування витрат;
  • Перевірка та підпис замовлень на закупівлю та запитів на платежі з фінансової сторони;
  • Контроль витрат та їх коректні записи у журналах і касових книгах, а також забезпечення їх відповідності внутрішнім інструкціям DRC;
  • Забезпечення належної системи зберігання фінансових документів;
  • Заповнення прогнозу витрат та дотримання консолідованої бюджетної таблиці;
  • Перевірка розрахунків палива, наданих підрозділом відділу постачання і логістики, надання авансів на паливо та відшкодування палива;
  • Перевірка угод, підтвердження звітів, супровід персоналу Програмних відділів під час візитів в місця імплементації проектів;
  • Активна участь у гармонізації операційної роботи між регіональними та базовими офісами: обмін ідеями, створення інструментів, оновлення інструкцій тощо;
  • За потреби надання іншої фінансової підтримки в офісі.

Ключові результати: (у пунктах)

  • Фінансові ваучери скануються та щомісяця зберігаються на сервері;
  • Банківські виписки, підготовлені та звірені в паперовому вигляді та в Dynamics;
  • Регулярно переглядається та оновлюється бюджет витрат на підтримку офісу;
  • Підготовлені фінансові звіти та плани.

Освіта та навички: 

  • Вища освіта у фінансовій сфері
  • Хороше знання Microsoft Office 
  • Увага до деталей
  • Критичне мислення
  • Толерантна комунікація

Досвід:

  • Попередній досвід у відповідній сфері, не менше 3-х років 

Мови:

  • Англійська: рівень достатній для виконання робочих обов’язків – читання, спілкування, письмова комунікація
  • Українська: вільне володіння
  • Російська: розуміння

Ми пропонуємо

Тривалість контракту: 3 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування.

Місце роботи: Київ

Заробітна плата та умови: будуть відповідати Умовам працевлаштування національного персоналу Данської ради у справах біженців.

Медичне страхування та страхування життя.

Процес подачі заявки

Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою). 

Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.

Кінцевий термін подачі заявок: 13-11-2022

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1036&departmentId=19100&ProjectId=166149


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project