Фінансовий менеджер/ка проекту
ЗАВЕРШЕНО
Luxembourgish Red Cross Office opens a vacancy for the position of Finance Project Manager who will provide design, implementation and overseeing the maintenance of financial systems for the efficient functioning of projects.
Main Duties:
- Work closely with our technical team and vendors to facilitate any financial reporting tools and processes.
- Monitor actual expenditure against project budget.
- Develop project financial procedures for implementation and monitoring.
- Design and implement adequate fixed assets policies and tracking systems.
- Design, implement and oversee security policies and procedures for proper filing of financial documents.
- Manage contracts and amendments, maintenance agreements and purchase orders for all sectors within budget.
- Monitor the application of purchasing policies and procedures; supervise a
- purchasing system ensuring the appropriate use of requisitions, bid evaluations, purchase orders, and receiving reports in a timely manner.
- Oversee the implementation of a new finance system and aiding in streamlining the processes.
- Assist with budget creation.
- Assist the implementation of projects, funds flow, funds forecast and manage all financial activity for the projects.
- Work alongside all the admin/log finance officer, technical team leads and other leads to understand the day to day activity of all running projects.
- Interpret all activity for the Luxembourg HQ for reporting.
- Facilitate the reporting and accuracy of the budgeting, forecasting and actual financial process.
- Provide support and coaching to Project Managers and Project Coordinators with MS Project tool.
What we need:
- Education: Bachelor’s and Master’s degree in Finance, Accounting, Business, Project Management, MBA, Business/Administration, Banking, Economics, Management
- Knowledge of English (intermediate and upper-intermediate). Good command of English will be considered as a plus
- In depth knowledge of Microsoft Office applications.
- Knowledge of any other financial tracking software would be considered as an asset plus.
- Ability to manage multifaceted projects and several projects simultaneously.
- Duties will include also management of administrative issues.
- Able to work under time pressure.
- Able to simultaneously produce financial reports for URCS, Lux HQ and different donors.
- Overseeing of procurement processes and tenders for construction works.
- Knowledge of project management cycle.
- Readiness to relocate to Dnipro if it is needed for managing projects in 2023 if you are located in Kyiv.
Люксембурзький офіс Червоного Хреста оголошує конкурс на посаду Фінансового менеджера / фінансової менеджерки проекту
Даний фахівець буде займатися розробкою, впровадженням та наглядом за підтримкою фінансових систем для ефективного функціонування проектів.
Основні обов’язки:
- Тісна співпраця з нашою технічною командою та постачальниками, з метою забезпечення процесів фінансової звітності.
- Контроль фактичних витрат згідно з бюджетом проекту.
- Розробка фінансових процедур для реалізації та моніторингу проекту.
- Розробка та впровадження фіксованих процедур та систем відстеження.
- Розробка, впровадження та нагляд за політикою та процедурами безпеки для належного подання фінансових документів.
- Керування контрактами та поправками (доповненнями), угодами про технічне обслуговування та замовленнями на закупівлю для всіх секторів у межах бюджету.
- Моніторинг політики та процедур закупівель; контроль системи закупівель з метою забезпечення цільового використання заявок, оцінки тендерних пропозицій, замовлень на закупівлю та своєчасне отримання звітів.
- Нагляд за впровадженням нової фінансової системи та допомога в оптимізації процесів.
- Допомога у формуванні бюджету.
- Допомога у впровадженні проектів, контролі руху коштів, прогнозуванню витрат та керуванні всією фінансовою діяльністю для проектів.
- Передбачається співпраця з усіма адміністраторами/фінансовими спеціалістами, керівниками технічної групи та іншими колегами для розуміння повсякденної діяльності усіх запущених проектів.
- Інтерпретація всієї діяльності для штаб-квартири Люксембурга задля звітності.
- Забезпечення звітності та точності ведення бюджету, прогнозування та фактичного перебігу фінансового процесу.
- Надання підтримки та інструктажів менеджерам проекту і координатору проекту за допомогою інструменту MS Project.
Що нам потрібно?
- Освіта фінансового менеджера проекту: бакалавр та магістр з фінансів, бухгалтерського обліку, бізнесу, управління проектами, MBA, бізнесу/адміністрування, банківської справи, економіки, менеджменту.
- Знання англійської мови (середній та вище середнього). Гарне володіння англійською буде перевагою.
- Добре володіння Microsoft Office.
- Знання фінансових програм буде перевагою.
- Здатність управляти багатогранними або декількома проектами одночасно.
- Обов`язки включатимуть також адміністративні питання.
- Вміння працювати в часових рамках.
- Здатність одночасно підготувати звіт для ТЧХУ, головного офісу ЛЧХ та різних донорів.
- Нагляд за процедурами закупок та тендерів на проведення будівельних робіт.
- Знання циклу проектного менеджменту.
- Готовність переїхати в Дніпро в разі потреби проекту у 2023 році, якщо Ви проживаєте в Києві.
Товариство пропонує:
- Участь в навчальних тренінгах та семінарах
- Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу
- Працевлаштування згідно КЗпП
- Своєчасну виплату заробітної плати
Постійне місце роботи: офіс/віддалено, випробувальний термін – 3 місяці.
Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та супровідний лист з позначенням посади до 20.11.2022 року на [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.