Фінансовий менеджер/ка проекту

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Luxembourgish Red Cross Office opens a vacancy for the position of Finance Project Manager who will provide design, implementation and overseeing the maintenance of financial systems for the efficient functioning of projects. 

Main Duties:

  • Work closely with our technical team and vendors to facilitate any financial reporting tools and processes.
  • Monitor actual expenditure against project budget.
  • Develop project financial procedures for implementation and monitoring.
  • Design and implement adequate fixed assets policies and tracking systems.
  • Design, implement and oversee security policies and procedures for proper filing of financial documents.
  • Manage contracts and amendments, maintenance agreements and purchase orders for all sectors within budget.
  • Monitor the application of purchasing policies and procedures; supervise a
  • purchasing system ensuring the appropriate use of requisitions, bid evaluations, purchase orders, and receiving reports in a timely manner.
  • Oversee the implementation of a new finance system and aiding in streamlining the processes.
  • Assist with budget creation.
  • Assist the implementation of projects, funds flow, funds forecast and manage all financial activity for the projects.
  • Work alongside all the admin/log finance officer, technical team leads and other leads to understand the day to day activity of all running projects.
  • Interpret all activity for the Luxembourg HQ for reporting.
  • Facilitate the reporting and accuracy of the budgeting, forecasting and actual financial process.
  • Provide support and coaching to Project Managers and Project Coordinators with MS Project tool. 

What we need:

  • Education: Bachelor’s and Master’s degree in Finance, Accounting, Business, Project Management, MBA, Business/Administration, Banking, Economics, Management
  • Knowledge of English (intermediate and upper-intermediate). Good command of English will be considered as a plus
  • In depth knowledge of Microsoft Office applications.
  • Knowledge of any other financial tracking software would be considered as an asset plus.
  • Ability to manage multifaceted projects and several projects simultaneously.
  • Duties will include also management of administrative issues.
  • Able to work under time pressure.
  • Able to simultaneously produce financial reports for URCS, Lux HQ and different donors.
  • Overseeing of procurement processes and tenders for construction works.
  • Knowledge of project management cycle.
  • Readiness to relocate to Dnipro if it is needed for managing projects in 2023 if you are located in Kyiv.

 

Люксембурзький офіс Червоного Хреста оголошує конкурс на посаду Фінансового менеджера / фінансової менеджерки проекту

Даний фахівець буде займатися розробкою, впровадженням та наглядом за підтримкою фінансових систем для ефективного функціонування проектів.

Основні обов’язки:

  • Тісна співпраця з нашою технічною командою та постачальниками, з метою забезпечення процесів фінансової звітності.
  • Контроль фактичних витрат згідно з бюджетом проекту.
  • Розробка фінансових процедур для реалізації та моніторингу проекту.
  • Розробка та впровадження фіксованих процедур та систем відстеження.
  • Розробка, впровадження та нагляд за політикою та процедурами безпеки для належного подання фінансових документів.
  • Керування контрактами та поправками (доповненнями), угодами про технічне обслуговування та замовленнями на закупівлю для всіх секторів у межах бюджету.
  • Моніторинг політики та процедур закупівель; контроль системи закупівель з метою забезпечення цільового використання заявок, оцінки тендерних пропозицій, замовлень на закупівлю та своєчасне отримання звітів.
  • Нагляд за впровадженням нової фінансової системи та допомога в оптимізації процесів.
  • Допомога у формуванні бюджету.
  • Допомога у впровадженні проектів, контролі руху коштів, прогнозуванню витрат та керуванні всією фінансовою діяльністю для проектів.
  • Передбачається співпраця з усіма адміністраторами/фінансовими спеціалістами, керівниками технічної групи та іншими колегами для розуміння повсякденної діяльності усіх запущених проектів.
  • Інтерпретація всієї діяльності для штаб-квартири Люксембурга задля звітності.
  • Забезпечення звітності та точності ведення бюджету, прогнозування та фактичного перебігу фінансового процесу.
  • Надання підтримки та інструктажів менеджерам проекту і координатору проекту за допомогою інструменту MS Project.

 Що нам потрібно? 

  • Освіта фінансового менеджера проекту: бакалавр та магістр з фінансів, бухгалтерського обліку, бізнесу, управління проектами, MBA, бізнесу/адміністрування, банківської справи, економіки, менеджменту.
  • Знання англійської мови (середній та вище середнього). Гарне володіння англійською буде перевагою.
  • Добре володіння Microsoft Office.
  • Знання фінансових програм буде перевагою.
  • Здатність управляти багатогранними або декількома проектами одночасно.
  • Обов`язки включатимуть також адміністративні питання.
  • Вміння працювати в часових рамках.
  • Здатність одночасно підготувати звіт для ТЧХУ, головного офісу ЛЧХ та різних донорів.
  • Нагляд за процедурами закупок та тендерів на проведення будівельних робіт.
  • Знання циклу проектного менеджменту.
  • Готовність переїхати в Дніпро в разі потреби проекту у 2023 році, якщо Ви проживаєте в Києві.

Товариство пропонує:

  • Участь в навчальних тренінгах та семінарах
  • Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу
  • Працевлаштування згідно КЗпП
  • Своєчасну виплату заробітної плати

Постійне місце роботи: офіс/віддалено, випробувальний термін – 3 місяці.

Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та супровідний лист з позначенням посади до 20.11.2022 року на [email protected].

Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Logistics Officer

Фахівець/чиня відділу програми підтримки сільського господарства (декретна посада)

Освітні експерти/ки з розробки програми “Англійська для початкової школи” / Educational Experts to Develop the Program "English for Elementary School"

Вакансія: Information Management Officer

Вакансія: Senior Analyst

Вакансія: Junior Analyst