Провідний фахівець/ фахівчиня фінансового відділу у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»
ЗАВЕРШЕНО
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного фахівця/фахівчині фінансового відділу.
Команда БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» працює у всіх без винятку областях України задля ВІЛ-позитивних людей, а також пацієнтів з туберкульозом, гепатитами та представників ключових груп ризику.
Основні обов’язки кандидата/кандидатки:
- Участь у підготовці бюджетів для заявок на проекти, на які подається організація в процесі розширення фінансування своєї програмної діяльності, супровід процесу перепланувань та змін в бюджетах проектів.
- Відстеження усіх господарських операцій і звірка фінансових і управлінських рахунків за проектами, які закріплені за фахівцем, в тісному контакті з відділом бухгалтерського обліку та відділом фінансового грантменеджменту.
- Формування списків операцій та здійснення аналізу з використанням отриманих даних для прийняття управлінських рішень.
- Підготовка фінансової звітності для донорів організації, управлінських звітів про рух грошових коштів.
- Забезпечення обміну документацією та інформацією щодо фінансової звітності між організацією та донорами. Контроль за впровадженням рекомендацій донорів щодо ведення управлінського обліку в організації.
- Обробка запитів аудиторів та підготовка фінансових та інших документів у відповідь на такі запити.
- Робота в тісному контакті з Керівником фінансового відділу та Фінансовим директором з усіх питань, пов’язаних із завданнями, які виконують фахівці фінансового відділу..
Вимоги до кандидата:
Освіта: повна вища освіта у сфері бухгалтерського обліку/аудиту/фінансів/економіки/права.
Досвід: не менше 5 років аналогічного досвіду роботи.
Навички:
- Вміння та знання комплексного операційного управління фінансами благодійних проектів.
- Розуміння роботи системи внутрішніх контролів в благодійній організації.
- Вміння та знання процесу проходження аудиторських перевірок.
- Навички володіння MS Excel та іншими програмами MS Office на рівні вище середнього.
- Впевнений рівень користування 1С Бухгалтерія/Підприємство.
- Вміння працювати в команді з дотриманням проектних дедлайнів, уміння відстоювати свою позицію та спокійно реагувати на критику.
- Самостійність в роботі, здатність брати на себе певні завдання і виконувати їх без постійного контролю з боку керівника.
- Уміння прогнозувати події з прорахунком можливого результату своєї та/або командної роботи.
- Високий рівень вмінь ведення ділової комунікації з працівниками організаціями та всіма партнерами.
Знання мов: вільне володіння українською мовою (усно/письмово), володіння англійською мовою на рівні Upper Intermediate/Advanced.
Загальні вимоги для роботи у БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ»
- Навички комунікації у зрозумілий та ефективний спосіб
- Результативність роботи та уміння працювати у команді
- Підтримка та розвиток партнерства з іншими організаціями
- Підтримка та промотування місії, цілі та задач Організації.
Додаткова інформація:
Співробітники БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» мають право на:
- оплачувану відпустку відповідно до чинного законодавства;
- після проходження випробувального терміну — медичне страхування;
- додаткові пільги, що встановлені в Організації;
- при рівних результатах відбору кандидатів перевага надається людям, які живуть з ВІЛ.
Як подати заявку на участь в конкурсі:
Будь ласка, надішліть своє резюме та мотиваційний лист на електронну адресу [email protected] українською мовою до 22 листопада 2022 року.
У мотиваційному листі просимо відобразити конкретний досвід і навички, що описані у тексті оголошення.
Кінцевий термін подання резюме: 22 листопада 2022 року.
За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді.
Зверніть увагу:
У зв’язку з великою кількістю заявок, ми будемо контактувати лише з кандидатами, які запрошені на співбесіду.
БО «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» залишає за собою право повторно розмістити оголошення про вакансію, так само як скасувати конкурс на заміщення вакансії.