Менеджер із закупівель
ЗАВЕРШЕНО
Короткий опис проекту:
Міжнародний республіканський інститут (МРІ) шукає кваліфікованих претендентів на посади в рамках програми «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність» (Decentralization Offering Better Results and Efficiency – DOBRE), яку впроваджує USAID в Україні. Метою програми DOBRE є зміцнення місцевого самоврядування як способу поглиблення демократії, поліпшення умов для розвитку громад та сприяння стабільності.
Короткий опис вакансії:
Менеджер із закупівель для проекту DOBRE контролюватиме ефективне та дієве виконання закупівельних функцій з тим, щоб забезпечити дотримання повної відповідності цих функцій програмним пріоритетам і цілям. Менеджер із закупівель тісно координуватиме свою діяльність з Операційним керівником проекту, Фінансовим менеджером, Менеджером з питань субґрантів, а також бухгалтером проекту, що знаходиться в Вашингтоні, та обслуговуватиме програмні потреби та стратегічні цілі DOBRE. Спеціаліст на цій посаді підзвітний Операційному керівнику проекту та перебуватиме в Києві (Україна).
Основні функції та обов’язки:
- Переглядати форми заявок до участі в тендері, щоб забезпечити використання належних інструментів (IFB, RFP, RFQ), умов оплати (терміни і матеріали, фіксована ціна), а також дотримання відповідності потребам програми.
- Розробляти запрошення до участі в тендері, використовуючи відповідні шаблони.
- Проводити огляд контрактів і працювати з центральним офісом для отримання відповідних підписів.
- Проводити навчання персоналу щодо процесів закупівель.
- Розробляти план закупівель для офісу.
- Організовувати роботу та встановлювати пріоритети для спеціалістів із закупівель на основі інформації, наданої Операційним керівником проекту та Заступником керівника проекту.
- Відстежувати платежі та граничні терміни за договорами.
- Працювати з консультантом з юридичних питань в Україні, аналізуючи шаблони контрактів на відповідність законодавству України.
- Надавати співробітникам і партнерам у Києві інформацію щодо правил USAID.
- Забезпечувати збереження всіх документів, пов’язаних із закупівлями, в електронному вигляді з використанням SharePoint Міжнародного Республіканського Інституту.
- Інші завдання, які призначаються в міру необхідності.
Вимоги щодо кваліфікації кандидатів:
- Принаймні 3 роки досвіду роботи в проектах, що фінансуються донорами, на аналогічних посадах, в тому числі досвід виконання наглядових функцій.
- Попередній досвід діяльності в складних, динамічних і проблемних обставинах роботи на місцевому рівні у країнах, що розвиваються.
- Вища освіта.
- Кандидат повинен володіти практичними знаннями політики і процедур USAID у сфері фінансового управління, фінансової звітності, процесів і систем закупівель/
- Досвід роботи на таких посадах у проектах USAID.
- Важливою вимогою є вільне володіння письмовою та усною англійською та українською мовами.
- Бажане вільне володіння російською мовою.
Щоб подати заявку:
Будь ласка, надішліть Ваше резюме, супровідний лист і рекомендації Галині Кошулап ([email protected]), вказавши в темі “DOBRE Procurement Manager Application”, не пізніше 25 лютого 2016 року. Всі заявки мають бути подані англійською мовою.