Конкурс соціальної відеореклами «Хто культурний – тому й кіно»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Конкурс - Хто культурний, тому й кіно
Конкурс соціальної відеореклами «Хто культурний – тому й кіно»

Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival спільно з мережею кінотеатрів Планета Кіно, Sabai Creative Hub та Kyiv Academy of Media Arts запрошують режисерів та режисерок взяти участь у конкурсі соціальної відеореклами “ХТО КУЛЬТУРНИЙ — ТОМУ Й КІНО”. До участі приймаються роботи тривалістю до однієї хвилини на тему культури поведінки в кіно.

На перший погляд, ця проблема має невелике значення у порівнянні з іншими подіями у країні, та, на нашу думку, позитивні зрушення у соціальному чи економічному секторі неможливі без підвищення загального культурного рівня громадян. Ми хочемо почати з малого — змінити ставлення людей одне до одного під час перегляду кіно, і таким чином зробити перші кроки до взаємоповаги людей у суспільстві.

Чому кіно? Тому що саме у темряві кінозалу, коли здається, ніби тебе ніхто не бачить, людина відкрито демонструє свій культурний рівень та своє ставлення до інших.

Завдання конкурсу — створити соціальний ролик, котрий би спонукав українців замислитися над тим, як вони поводяться у кінозалі. Погодьтеся, нікому не подобається, коли крізь темряву кінотеатру тебе засліплює світло сусідського смартфону, а компанія на кілька крісел вище перекрикує навіть Ґодзіллу. Навіть Дарт Вейдер поважає своїх ворогів більше, аніж ми своїх сусідів по кіно.

Якщо ми навчимося поважати одне одного, ми навчимо світ поважати нас.

ПРИЗОВИЙ ФОНД: 50 000 грн. та особливі призи

  • 1 місце – 25 000 грн. + безкоштовне навчання на курсі режисури в КАМА.
  • 2 місце – 15 000 грн.
  • 3 місце – 10 000 грн.

Всі переможці отримають річні абонементи в мережі кінотеатрів “Планета Кіно” (безкоштовний перегляд будь-яких фільмів), а також роботи транслюватимуться на екранах усієї мережі кінотеатрів “Планета кіно” в Україні (7 кінотеатрів, 37 залів, фойє кінотеатрів, соціальні мережі, більше 300 тисяч гарантованих контактів із глядачем).

Вимоги до відео: тривалість — до 1 хвилини; формати відео: лише .mpg4 та .avi; бітрейт — не менше 15 Мбіт/с.

Завершення прийому робіт: 1 березня 2016 р.

Джерело: Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля дизельного палива

Конкурсні торги на закупівлю ліків

Тендер: послуги з розробки веб-порталу для БО ММСП

Відбір на тренінгову програму для фасилітаторів/ок груп психологічного ресурсування

Тендер на закупівлю обладнання для харчоблоків навчальних закладів Хмельницької області

Тендерна пропозиція щодо постачання нестандартних непродовольчих товарів