Відкритий тендер із закупівлі послуг HR асистента/ки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

тендер-tender2-300x225
Відкритий тендер із закупівлі послуг HR асистента/ки

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг HR асистента/ки.

 Дата оголошення про тендер: 28 листопада 2022 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 11 грудня 2022 року

 Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 12 грудня 2022 року, розгляду не підлягатимуть.

 Деталізація послуг, які надає підрядник:

  1. Оформлення та публікація вакансій;
  2. Збір та сортування резюме;
  3. Комунікація з потенційними кандидатами;
  4. Телефонний скринінг;
  5. Організація співбесід;
  6. Відправка тестових завдань;
  7. Зворотній зв’язок (офер/відмова);
  8. Збір референсів;
  9. Завантаження табелів обліку часу у Вчасно;
  10. Заповнення стаф листа;
  11. Заповнення календаря відпусток;
  12. Інші завдання за запитом менеджера по персоналу.

 Вимоги до кваліфікації підрядника:

  1. Вища освіта.
  2. Досвід роботи в сфері рекрутингу від 2 років.
  3. Володіння методами пошуку персоналу та інструментами проведення інтерв’ю.
  4. Володіння українською та англійською мовами.
  5. Впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite.
  6. Розуміння особливостей роботи громадських організацій буде перевагою
  7. Інтерес до теми прав людини, рівності та недискримінації.
  8. Розвинені комунікаційні навички, вміння легко знаходити спільну мову.

Інший релевантний досвід та навички

  1. Висока мотивація та здатність ефективно надавати послуги з мінімальним контролем.
  2. Впевнені організаторські здібності, з можливістю керувати кількома завданнями одночасно, уважність до деталей та вміння самостійно визначати пріоритети.
  3. Здатність приймати обґрунтовані рішення та здатність гнучко реагувати в динамічному середовищі з обмеженими часовими рамками.
  4. Здатність до командної роботи,  мати проактивну позицію.

Умови:

Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якій буде детально викладено умови співпраці. 

 Вимоги до підрядника – учасника тендеру:

  1. Обов’язкова реєстрація фізичною особою-підприємцем 3 групи, без ПДВ.
  2. Наявність відповідних КВЕДів.

 Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається Зразок-тендерної-пропозиції.);
  4. Резюме;
  5. Профільні сертифікати (за наявності).

 Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Прийнятна вартість послуг.

Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 11 грудня 2022 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: HR асистент/ка”, на адресу: procurementsss@radnyk.org.

 Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну за умови потрібної кваліфікації постачальника. 
  • Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися особисто або за допомогою Teams/Zoom. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Результати тендеру будуть розміщені на сайті БО “БФ “ССС” https://sss-ua.org/.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.  

 Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості

БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС»  прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують. 

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 10 грудня 2022 року.

 

 


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю обладнання (моноблок, павербанки, навушники, настільні лампи, ноутбуки)

Тендер на закупівлю робіт з проведення серії з трьох опитувань панелі експертів на суспільно-політичну, економічну та бізнес тематику

Конкурс на закупівлю закупівлю послуг з розробки та створення інформаційних продуктів для покращення видимості роботи гарячої лінії

Набір на довгострокове волонтерство до наукового центру “EXPERYMENT”

Конкурс на закупівлю комп’ютерного обладнання (ноутбуків)

Стипендіальна програма від Уряду Швеції в Українському Жіночому Фонді