Координатор\-ка з фінансових та логістичних питань

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy-вакансія7
Координатор\-ка з фінансових та логістичних питань

Товариство Червоного Хреста України оголошує конкурс на посаду Координатора\-ки з фінансових та логістичних питань в Київський офіс для роботи із місією Червоного хреста Німеччини. 

Вимоги до кандидата 

  • Наявність вищої освіти: Бухгалтерський облік/Фінанси/Бізнес/Адміністраційне Навчання або мінімальний професійний досвід в області фінансового адміністрування
  • Досвід роботи в громадських організаціях
  • Бажано досвід роботи в гуманітарній організації
  • Досвід роботи в проектній діяльності
  • Мінімум 3 роки роботи на фінансовій посаді
  • Відмінні комунікативні навички
  • Вільне володіння українською та англійською мовами – обов’язково (спілкування із місією Німецького Червоного Хреста
  • Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта)
  • Знання бюджетування, бюджетного контролю, принципів бухгалтерського обліку та практичного застосування фінансових систем, досвід адміністративної та логістичної роботи
  • Добре знання оподаткування та законодавчих відрахувань
  • Детальне знання комп’ютеризованих систем бухгалтерського обліку та електронних таблиць
  • Знання процедур та практики внутрішнього контролю
  • Водійське посвідчення
  • Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність
  • Розвинені організаторські та виконавчі навички
  • Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація
  • Здатність швидко навчатися, уважність
  • Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу
  • Вміння готувати та оформлювати звітність
  • Дотримання основоположних принципів Червоного Хреста
  • Дотримання принципу конфіденційності інформації

 Основні обовязки

А. Фінанси

  • Надавати підтримку фінансовому делегату German Red Cross у забезпеченні відповідності всіх фінансових процесів та звітності процедурам GRC/ТЧХУ
  • Бути координатором GRC для фінансової команди ТЧХУ для київського офісу з питань звітності, переказів та процесів належної перевірки
  • Відповідати за всі аспекти дрібної готівки у всіх валютах EUR, UAH, забезпечуючи відповідність усіх процесів вимогам GRC, ТЧХУ та вимогам донорів. Це включає в себе
  • Сприяння правильному затвердженню та документуванню всіх надходжень та виплат з дрібної готівки
  • Моніторинг залишків готівки в офісі та консультування щодо необхідності своєчасного поповнення дрібних касових рахунків
  • Ведення необхідної документації з фінансового моніторингу
  • Щотижневі підрахунки готівки та звірка залишків у журналах
  • Перевірка правильності фінансових кодів перед проведенням операцій.
  • Допомагати фінансовому делегату в процесі закриття місяця

Б. Логістика

  • Надавати підтримку координатору з логістики GRC щодо місцевих та міжнародних закупівель з метою забезпечення надання логістичних послуг відповідно до процедур GRC/ТЧХУ, наприклад, забезпечення місцевих постачальників, своєчасних поставок, якості товарів та послуг, дослідження місцевих ринків.
  • Відстежувати та інформувати колег з ТЧХУ про міжнародні замовлення/затримки на підтримку координатора з логістики GRC, включаючи своєчасне інформування філій та НК ТЧХУ про всі майбутні вантажі
  • Бути координатором закупівель для київського офісу, організовуючи/формалізуючи CBA, Log Requisitions, контракти та слідкуючи за процесом постачання відповідно до логістичних та фінансових стандартів та вимог GRC
  • Відслідковувати розподіл товарів в межах України, між НК ТЧХУ та філіями, забезпечувати, щоб вся логістична та фінансова документація була в порядку та відповідала українським нормам

Посада в організації:

  • Підпорядкування: Операційному координатору GRC
  • Підтримка та робочі відносини: усі керівники програм та Голова офісу в Україні. Фінансові та логістичні координатори (розміщені в Любліні, Польща). Партнери філії ТЧХУ. Персонал офісу НЧХ.
  • Підлеглі: немає

Робоче місце: Київ

Товариство Червоного Хреста України пропонує:

  • Цікава, різноманітна та багатозадачна робота.
  • Можливість допомогти українському народу.
  • Участь у тренінгах та семінарах в Україні та за кордоном.
  • Працевлаштування згідно КЗпП.
  • Своєчасна виплата заробітної плати. 

Якщо вас зацікавила ця посада, надішліть своє резюме на адресу [email protected] Оскільки вакансія термінова, відділ кадрів може зв’язатися з відповідними кандидатами до кінцевого терміну подання.

У зв’язку з великою кількістю звернень ми зв’яжемося тільки з тими кандидатами, які повністю відповідають вимогам посади.


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)