Відкритий тендер із закупівлі стендів для розміщення поліграфічних матеріалів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

тендер tender 1 (10)
Відкритий тендер із закупівлі стендів для розміщення поліграфічних матеріалів

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю  стендів для розміщення поліграфічних матеріалів.

Дата оголошення про тендер: 19 грудня 2022 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 01 січня 2023 року

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 02 січня 2023 року, розгляду не підлягатимуть.

Предметом закупівлі є:

Стенд для розміщення поліграфічних матеріалів- 24 шт;

Основні характеристики: 

  • Рама – металева
  • Каркас: труба профільна;
  • Основа: алюмінієва композитна панель. 3мм;
  • Карман: Акрил прозорий 2 мм (8 шт.). Глибина кармана 2 см;
  • Рекламне поле: ШФ друк (500х300 мм);
  • Розмір: висота — 1890 мм, ширина — 500 мм

Брендування:

  •  Кольори та логотипи проєкту;

Строк надання товарів: протягом 15 (п’ятнадцяти) днів від дати підписання Договору поставки.

Умови розрахунку: 50% передоплата та 50% після отримання товару протягом 3 (трьох) банківських днів. 

Доставка товару до місця призначення, а саме: м. Нововолинськ. проспект Перемоги 5 А.

Вимоги до підрядника – учасника тендеру:

До участі у тендері запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за законодавством України:

  • постачальники, що мають досвід роботи у відповідній сфері;
  • відповідні КВЕДи для здійснення торгівлі;
  • заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості;
  • можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна).

​​Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (додається Зразок-тендерної-пропозиції);
  4. Оригінал рахунку-фактури;
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Сертифікат відповідності, дійсний на дату розкриття пропозиції.
  7. Та інші документи, якщо вважає за необхідне.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника вимогам тендерного оголошення.
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
  3. Якість опису товару та відповідність очікуванням організатора.
  4. Прийнятна ціна, умови оплати та умови надання/поставки товарів.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 01 січня 2023 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Стенди для розміщення поліграфічних матеріалів”, на адресу: procurementsss@radnyk.org.

Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  •  Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну за умови потрібної кваліфікації постачальника. 
  • Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися особисто або за допомогою Teams/Zoom. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Результати тендеру будуть розміщені на сайті БО “БФ “ССС” https://sss-ua.org/.
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.  

Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості

БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС»  прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують. 

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 01 січня 2023 року.


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг фінансового менеджера/ки

Закупівля послуг бухгалтера/ки

Закупівля послуг фінансового асистента/ки

Закупівля послуг менеджера/ки із закупівель

Закупівля послуг спеціаліста/ки із закупівлі

Закупівля послуг юрисконсульта_ки