Фінансовий менеджер_ка до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
hr_sss

Vacancy prostirjob
Фінансовий менеджер_ка до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду менеджера_ки.

Контракт укладається з ФОП 3 групи

Про нас:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. 

Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також вразливими категоріями населення.

Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість долучитися до процесів інституціоналізації галузі соціальної допомоги та прав людини, а також можливість допомагати десяткам тисяч людей, які зараз потребують підтримки. 

Наша організація постійно зростає та знаходиться в пошуку нових проєктів, у межах яких можна реалізувати різноманітні навички — як на всеукраїнському рівні, так і в партнерстві із міжнародними організаціями.

Обов’язки :

  1. Здійснення контролю та ведення бухгалтерського обліку доходів та витрат за проектом;
  2. Обробка первинних документів, облік та узагальнення всіх оборотів;
  3. Здійснення нарахування заробітної плати, проведення операцій по рахункам;
  4. Підготовка та надання звітів податковій інспекції, до фондів соціального страхування та ін.;
  5. Забезпечення функціонування банківських рахунків;
  6. Комп’ютерна обробка бухгалтерських документів, ведення та зберігання первинних фінансових документів;
  7. Контроль виконання бюджету проекту, підготовка та складання фінансової звітності донорам, комунікація з донорами з фінансових питань.

Вимоги до кваліфікації:

  1. Вища економічна освіта.
  2. Володіння українською та англійською мовами.
  3. Досвід надання послуг в даній сфері не менше 5 років.
  4. Знання бухгалтерського обліку та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях.
  5. Досвід роботи з тендерами.
  6. Досвід підготовки бюджетів і фінансових звітів.
  7. Знання вимог різних донорів до фінансової звітності.
  8. Впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite.

Резюме необхідно надіслати до 21 лютого 2023 року.

Конкурс відбуватиметься у два етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу.

[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель