Група активної реабілітації шукає адміністратора/ку проєктів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
ViraBohdanenko99

ФБ шаблон(7)
Група активної реабілітації шукає адміністратора/ку проєктів

Всеукраїнське об’єднання осіб з інвалідністю «Група активної реабілітації» шукає в команду адміністратора/ку проєктів.

Ми працюємо задля того, аби люди з травмами  спинного мозку  могли швидше повернутися до максимально незалежного життя, почувалися гідно та могли користуватися своїми правами та свободами на рівні з усіма.

Адміністратор/ка проєкту за дорученням Керівника проєкту та/або організації буде здійснювати  координацію і забезпечувати взаємодію всіх учасників проєкту, у тому числі з бухгалтером, вестиме діловодство, контролюватиме проходження документів проєкту відповідно до справжнього стандарту та інших нормативних документів.

Обов’язки:

  • оформлення документів проєкту відповідно до справжнього стандарту;
  • організація і ведення документообігу за проєктом;
  • підготовка проєктних документів;
  • розсилка документів;
  • збір реєстраційних документів виконавців послуг;
  • підготовка документів до звітування донору;
  • створення і зберігання електронного архіву документів проєкту.

Вимоги:

  • обов’язкова наявність релевантного досвіду;
  • грамотність, вміння ефективно будувати комунікацію;
  • вільне володіння англійською мовою буде перевагою;
  • впевнене користування ПК (Microsoft Word, Excel, Powerpoint, Google Drive).

Формат: повна зайнятість.

Місце роботи: Львів (Сихівській район).

Оплата — за результатами співбесіди.

Свої резюме надсилайте на пошту [email protected] з темою: Вакансія адміністратора (-ки)

Дедлайн: 4 січня 2023 року.


Останні публікації цього розділу:

Керівник/Керівниця притулку для жінок

Послуги тренерів для проведення онлайн тренінгу з лідерства

Фахівець/чиня з моніторингу та оцінки

Progrаmme Anаlyst (staff position)

Project Manager - Early Response System Development within the State Property Fund of Ukraine / Проєктний менеджер_ка

Фінансовий/ва менеджер/ка