Запит комерційної пропозиції на послуги заправки та ремонту картриджів для офісу у м. Дніпро на 2023 р.

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dmitry Skichko

тендер tender 1 (11)
Запит комерційної пропозиції на послуги заправки та ремонту картриджів для офісу у м. Дніпро на 2023 р.

Добрий день!

Звертаємося до вас від імені міжнародної, недержавної, гуманітарної організації Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (DRC), яка представляє інтереси донорів, та реалізує в Україні програми допомоги постраждалим від конфлікту і переміщеним особам. У зв’язку з цим DRC проводить запит на послуги заправки та ремонту картриджів для офісу у м. Дніпро з січня 2023 по грудень 2023 (для заключення Рамкової угоди).

Запрошуємо вас подати комерційну пропозицію на постачання послуг заправки/ремонту картриджів у місті Дніпро на 2023 рік (для заключення Рамкової угоди).

Правила складання пропозицій, процес аналізу пропозицій і вибору постачальника описані в інструкції, що знаходиться на другій сторінці файлу форма комерційної пропозиції RFQ-189.

Ваша пропозиція має містити заповнену форму комерційної пропозиції з підписом і печаткою та технічний опис пропонуємих послуг у вільній формі.

форма комерційної пропозиції RFQ-189

Орієнтовний обсяг заправки та ремонту (відновлення) картриджів для потреб нашої організації становить приблизно 3-6 шт. на місяць.

Заповнена форма комерційної пропозиції повинна бути підписана уповноваженою особою та завірена печаткою.

Пропозиції необхідно подати до зазначеного в формі комерційної пропозиції терміну закінчення збору пропозицій. Скан пропозиції потрібно надіслати за адресою: [email protected].

Скани повинні бути кольоровими і чіткими, невеликий текст повинен легко читатися.

У темі повідомлення електронної пошти або на конверті необхідно вказати:

RFQ-UKR-2022-189 Refilling and repairing cartridges for DNK office in 2023 16.01.2023 15-00 [назва вашого підприємства].

Пропозиції, отримані після закінчення терміну подачі або за адресою електронної пошти, відмінному від зазначеного вище, розглядатися не будуть.

Всі питання щодо цього конкурсу необхідно надсилати електронною поштою за адресою: [email protected].

Просимо утриматися від дзвінків або візитів.

Переможець тендеру або переможці зобов’язуються підписати контракт за формою наданою ДСДБ, невід’ємною частиною якого є Загальні умови закупівлі товарів і Етичні правила. Докладаємо дані документи для вашого ознайомлення.

загальні умови контракту на закупівлю товарів_2019

етичний кодекс

Кожен новий постачальник зобов’язаний заповнити та підписати Анкету та реєстраційну форму постачальника і підписати Supplier Code of Conduct. Докладаємо дані документи для заповнення.

CT Procurement 02_Supplier Profile and Registration Form ENG

CT Procurement 23_Supplier Code of Conduct (Standard)

Дякуємо.


Останні публікації цього розділу:

Конкурсна закупівля "Організація некапітальних покращень у приміщеннях для молодіжної роботи"

Тендерна закупівля на обрання постачальника по здійсненню поточного ремонту санвузлів

Тендер на укладання разового договору на ремонт чотирьох санвузлів та чотирьох душових кімнат

Тендер на укладання разового договору на ремонт трьох кухонь та трьох санвузлів, м. Запоріжжя

Надання послуг перевезень в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Запит цінових пропозицій на послуги з бронювання протиударною плівкою вікон офісного приміщення (Харків)