Медіа аналітик(-иня) для НАЗК
ЗАВЕРШЕНО
У межах підтримки стратегічної комунікації Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні потребує послуг медіа аналітика(-ині) для стратегічного й оперативного моніторингу медіа сфери НАЗК (ЗМІ, соцмережі, сайти органів влади), роботи з соціологічними даними, прогнозування, управління ризиками й покращення комунікацій у сфері запобігання корупції.
Медіа аналітик(-иня) покликаний(-на) посилити комунікаційну роботу, що стосується розробки державної комунікаційної стратегії у сфері запобігання корупції, реалізації низки комунікаційних кампаній, а також постійного аналізу інформаційних ризиків і запобігання інформаційних атак на антикорупційний орган.
У тісній співпраці зі Керівником проєкту IFES експерт(-ка) виконуватиме такі обов’язки:
- Створення медіа-аналітики для НАЗК (щоденної, щотижневої, щомісячної, тематичної (за запитом) на базі даних моніторингової системи;
- Надання рекомендацій щодо присутності НАЗК в публічному просторі, ризиків та загроз, на основі аналізу відкритих джерел (оперативно та на системній основі);
- Участь у формуванні задач для соціологічних досліджень на замовлення НАЗК;
- Аналіз отриманих результатів соціологічних досліджень і створення рекомендацій для їх використання;
- Аналітична підтримка створення й реалізації комунікаційних стратегій та інформаційних кампаній, які реалізує НАЗК;
- Порівняльний аналіз ефективності комунікацій НАЗК в розрізі різних періодів, різних напрямів діяльності й інших антикорупційних установ.
Результати наданих послуг:
- Щоденні, щотижневі, щомісячні, тематичні аналітичні звіти в узгодженому сторонами форматі.
- Надані рекомендації за узгодженими сторонами форматом і періодичністю.
Кількість робочих днів за контрактом: до 60 днів.
Період надання послуг: із 1 лютого до 31 липня 2023 року.
Фахові вимоги до кандидатів(-ок):
- Ступінь магістра/бакалавра в галузі соціології, політології, комунікацій, журналістика;
- Мінімум 3 роки досвіду роботи на посаді аналітика, дослідника;
- Досвід консультування та/або розвитку державних установ;
- Технічний досвід щодо моделей даних, розробки дизайну даних, аналізу даних, методів сегментації тощо;
- Досвід використання аналітичних і моніторингових систем;
- Досвід роботи з соціологічними даними;
- Вміння працювати в команді;
- Сильні аналітичні навички зі здатністю збирати, організовувати, аналізувати та поширювати значні обсяги інформації з увагою до деталей і точністю;
- Навички ефективного вирішення проблем, ведення переговорів і прийняття рішень;
- Вільне володіння письмовою й усною українською й англійською мовами.
Для участі в конкурсі необхідно подати резюме й мотиваційний лист на електронну адресу Катерині Поліщук ([email protected]) з копією на Валерію Жиман ([email protected]) до 25 січня 2023 року. Тема електронного листа повинна містити «Медіа аналітик(-иня) для НАЗК» та ім’я учасника(-ці).