Тендер на послуги професійного письмового перекладу
ЗАВЕРШЕНО
Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг професійного та якісного письмового перекладу в межах проєкту «Зміцнення позицій України на інформаційному фронті», що фінансується Міністерством закордонних справ, торгівлі та розвитку Канади (DFATD) через Національний демократичний інститут з міжнародних відносин (NDI).
МЕТА: вибір фахівців для надання послуг професійного та якісного письмового перекладу тексту з української мови на іспанську, німецьку та французьку мови, включаючи вичитку.
Період надання послуг: лютий-березень 2023 року
ОПИС ПОСЛУГ (цей перелік не є вичерпним):
Обраний підрядник надаватиме послуги з:
- професійного перекладу з української мови на іспанську, німецьку та французьку мови завдання, наданого замовником.
- вичитка перекладу.
Приклад завдання тут.
ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:
- містять повний пакет документів (шаблон за посиланням), а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, резюме;
- документи заповнені українською мовою;
- закріплені підписом та печаткою;
- вчасно надіслані електронною поштою.
СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ
Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 1 лютого 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_переклад історій».
ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ
Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.
Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).
Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).
Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.
ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ
- Раціональна фінансова пропозиція.
- Готовність виконувати роботи й забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
- Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
- Якість надання послуг.
- Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Гришко Альони за електронною адресою: [email protected].