Фінансовий/а менеджер/ка
ЗАВЕРШЕНО
Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю послуг фінансового менеджера/ки в рамках проєкту, що реалізується за фінансової підтримки Агентства ООН у справах біженців в Україні (УВКБ ООН).
Дата оголошення про тендер: 20 січня 2023 року
Термін подання тендерних пропозицій: до 06 лютого 2023 року
Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 00:00 07 лютого 2023 року, розгляду не підлягатимуть.
Деталізація послуг, які надає підрядник:
- Здійснення контролю та ведення бухгалтерського обліку доходів та витрат за проектом;
- Обробка первинних документів, облік та узагальнення всіх оборотів;
- Здійснення нарахування заробітної плати, проведення операцій по рахункам;
- Підготовка та надання звітів податковій інспекції, до фондів соціального страхування та ін.;
- Забезпечення функціонування банківських рахунків;
- Комп’ютерна обробка бухгалтерських документів, ведення та зберігання первинних фінансових документів;
- Контроль виконання бюджету проекту, підготовка та складання фінансової звітності донорам, комунікація з донорами з фінансових питань.
Зайнятість: часткова.
Період реалізації проєкту: лютий-грудень 2023 року.
Вимоги до кваліфікації підрядника:
- Вища освіта.
- Володіння українською та англійською мовами.
- Досвід надання послуг в даній сфері не менше 3 років.
- Знання бухгалтерського обліку та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях.
- Досвід роботи з УВКБ ООН буде перевагою.
Інший релевантний досвід та навички
- Висока мотивація та здатність ефективно надавати послуги з мінімальним контролем.
- Впевнені організаторські здібності, з можливістю керувати кількома завданнями одночасно, з залученням великої кількості людей та різних напрямків діяльності, уважність до деталей та вміння самостійно визначати пріоритети.
- Здатність приймати обґрунтовані рішення та здатність гнучко реагувати в динамічному середовищі з обмеженими часовими рамками.
- Здатність до командної роботи, мати проактивну позицію.
- Досвід підготовки бюджетів і фінансових звітів.
- Знання вимог різних донорів до фінансової звітності.
- Впевнений користувач Microsoft Office та G-Suite.
Умови:
Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано угоду про надання послуг, в якій буде детально викладено умови співпраці.
Вимоги до підрядника – учасника тендеру:
- Обов’язкова реєстрація фізичною особою-підприємцем 3 групи, без ПДВ.
- Наявність відповідних КВЕДів.
Учасник тендеру надає організатору наступні документи:
- Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
- Копія документу, що підтверджує податковий статус;
- Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Зразок-тендерної-пропозиції.);
- Резюме.
Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:
- Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
- Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення.
Відбір підрядника буде здійснюватися на основі професійного досвіду кандидатів та їхньої компетенції, що відповідають вимогам, наведеним вище.
Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 06 лютого 2023 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Послуг_фінансового менеджера/ки”, на адресу: procurementsss@radnyk.org.
Тендерна процедура:
- Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж шістдесяти (60) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
- До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
- Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
- Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та відповідатиме професійному досвіду та компетенціям.
- Очікується, що співбесіди з підрядниками, які увійдуть до списку після первісного відбору, будуть проводитися особисто або за допомогою Teams/Zoom. Відповідь електронною поштою після остаточного туру співбесід отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій.
- Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.
Додаткові застереження:
- Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
- Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.
Індивідуальний підхід та рівні можливості
БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують.
Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 05 лютого 2023 року.