Фінансовий/а менеджер/ка у Центрі спільних дій
ЗАВЕРШЕНО
Центр спільних дій – громадська організація, заснована у 2009 році, яка працює в інтересах громадян України та є незалежною, політично нейтральною та незаангажованою в усіх аспектах своєї діяльності.
Фінансовий/а менеджер/ка безпосередньо працюватиме з управлінською командою та грантодавцями для забезпечення фінансової прозорості, підзвітності та фінансової сталості організації.
Основні обов’язки:
Бюджетування
- Формування та підготовка бюджетів проєктів
- Підготовка консолідованого бюджету доходів і витрат організації
- Перегляд та контроль виконання консолідованого та проєктних бюджетів організації
Звітування
- Підготовка фінансових звітів про використання коштів за проєктами відповідно до договорів із донорами
- Надання додаткової інформації щодо використання коштів відповідно до договорів з донорами (за запитом представників донорів)
- Підготовка фінансової квартальної звітності про використання коштів згідно з консолідованим бюджетом
Фінансове управління
- Здійснення управлінського обліку коштів за проєктами та загальної діяльності організації
- Підготовка запитів на кошти згідно з графіком виконання проєктів
- Аналіз витрат та контроль за використанням фінансових ресурсів організації
- Надання аудиторам необхідної інформації в межах своїх повноважень
- Проведення звірки відповідно до затверджених процедур: залишків коштів за проєктами на рахунках, даних БО та УО
- Супровід укладання грантових угод
- Збір, планування, затвердження та контроль виплат згідно з затвердженими бюджетами
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища освіта (економічна, фінансова, облік та аудит)
- Досвід роботи за спеціальністю в неприбутковій організації не менше 3-х років з обслуговуванням проєктів, що фінансуються у тому числі міжнародними донорами. Вітається досвід роботи в міжнародних структурах;
- Досвід звітування та проходження аудитів за міжнародними стандартами;
- Досвід роботи у програмах MS Word, Excel, Outlook, BAS Бухгалтерія, “Вчасно”
- Володіння англійською мовою на рівні Upper-Intermediate та вище.
Знання, навички та особисті якості:
- Прискіпливість до деталей
- Ініціативність, комунікабельність, відповідальність та уважність до роботи
- Не боятися амбіційних задач
- Прагнення навчитися новому та розвиватися.
Що пропонуємо?
- можливість працювати в одній з найкращих організацій у секторі
- конкурентний рівень заробітної плати за результатами співбесіди
- повний робочий день
- п’ятиденний робочий тиждень.
Якщо вас зацікавила ця вакансія, заповніть, будь ласка, аплікаційну форму за посиланням.
Дедлайн для заповнення форми – 23 лютого 2023 року включно.
Ми – дружня команда, яка сповідує такі цінності як професіоналізм, повага та чесність. Будемо раді, якщо наші кандидати у своєму житті керуються такими ж принципами.