Тендер на одноразову закупівлю комп’ютерного обладнання

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Tetiana Shevchuk

prostirtender tender ntylth(3)
Тендер на одноразову закупівлю комп’ютерного обладнання

Оголошення тендеру на одноразову закупівлю комп’ютерного обладнання

для виконання проекту 

Благодійної організації «Благодійного фонду «Право на захист»

 

Дата початку тендеру: 14.02.2023

Посилання на тендер, №: Tender №2023-Т7

Предмет: Одноразова закупівля комп’ютерного обладнання для проекту “Правова підтримка ВПО та постраждалого населення на деокупованих територіях  України”, що реалізується БФ “Право на Захист” у співпраці з організацією DanChurchAid

Замовник: Благодійна організація “Благодійний фонд “Право на захист”

Кінцевий термін подання: не пізніше 23:59, 01 березня 2023 року включно на електронну адресу [email protected].

 

КОРОТКО ПРО БФ «Право на захист»

БФ «Право на захист» – українська благодійна організація, діяльність якої спрямована на захист і дотримання прав людини вразливих груп населення: біженців, вимушених переселенців, осіб без громадянства та осіб під ризиком без громадянства і без документів.

Докладна інформація про діяльність БФ «Право на захист» надана на веб-сайті  http://r2p.org.ua

 

Благодійна організація “Благодійний фонд “Право на захист”, Україна, у співпраці зі своїм партнером DanChurchAid (DCA) запрошує кваліфікованих постачальників з наведених нижче товарів відгукнутися на це оголошення. Постачальники, які відгукнулися на дане оголошення та надали необхідну інформацію, можуть бути запрошені до участі в Процедурі закупівлі за відповідним лотами. 

Необхідні товари (технічні характеристики описані у Додатку B): 

  • веб-камера (14 шт)
  • мікрофон (3 шт)
  • системний блок (1 шт)
  • USB флеш-накопичувач (15 шт)
  • монітор до комп’ютера (2 шт)
  • ноутбук (20 шт)
  • навушники (16 шт)
  • колонки (1 шт)
  • Маніпулятор миша бездротова (3 шт)

Доставка (додатково прописано в Додатку B): 

1. м. Суми, НП (адресна доставка): вул. Супруна 15 – 23 позицій
2. м. Чернігів, НП відділення 13 (вул. Миру 49) – 20 позицій
3. м. Харків, НП (адресна доставка) вул. Отакара Яроша 18 г – 32 позицій

Доставка можлива за рахунок Покупця.

Оплата товарів – виключно за безготівковим розрахунком (можливо без НДС). Умови оплати 70% передоплати та 30% післяплати, обговорюються під час заключення Договору. 

Терміни: отримання товару протягом 10-15 днів після отримання оплати.

Для участі в тендері просимо надати:

- Додаток А (технічна пропозиція) та Додаток B з ціновою пропозицією
- word document з підписом про прийняття умов
- реєстраційні документи організації, контатна особа, короткий опис компанії та рекомендації
- технічні характеристики або посилання на запропонований товар
- строки, протягом яких замовлення буде доставлене за вказаними адресами. 

Це суто інформація про ділові можливості і не є зобов’язанням щодо купівлі чи будь-якою іншою формою договірних зобов’язань із Контрактуючим органом.

БФ “Право на захист”

01034 Київ, вул.Прорізна, 18.1, оф.16

Код ЄДР ЮО ФОП та ГФ: 38621206

Адреса для листування:

04070 Київ, вул.Г.Сковороди, 21\16

Контактна особа: Молошна Юлія, +380959121823


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю меблів

Конкурс на закупівлю обладнання для навчання

Конкурс на закупівлю звукового обладнання

Конкурс на закупівлю 3D принтерів

Закупівля послуг із організації заходу «Майстерня DOBRE Tourism Reboot Workshop: можливості для економічного відновлення і розвитку громад партнерів Програми USAID DOBRE» 17-19 грудня, 2024 р.

Конкурсу на закупівлю обладнання для спорту