Керівник/ця відділу контролю якості та підзвітності

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
AnnaDiudenko

Vacancy вакансія dfrfycsz(6)
Керівник/ця відділу контролю якості та підзвітності

Товариство Червоного Хреста України (ТЧХУ) відкриває вакансію керівника відділу контролю якості та підзвітності.

Керівник відділу контролю якості керує трьома підрозділами: PMER (Планування, моніторинг, оцінка та звітність), IM (Інформаційний менеджмент), CEA (Взаємодія з громадою та підзвітність) і безпосередньо підпорядковується заступнику директора з операцій та програм.

Посадові обов’язки та відповідальність:

Розвиток системи контролю якості

· Співпраця із Заступником Генерального директора з програм та Заступником Генерального директора з організаційного розвитку для розробки стратегічних та операційних планів для PMER/IM/CEA

· Ключова відповідальність, спільно з керівником відділу підтримки програм, за якість розробки проектів/програм

· Співпраця з Рухом Реанімаційних Пакетів Реформ щодо досліджень, оцінок, внутрішніх та зовнішніх презентацій результатів роботи PMER/IM/CEA

· Впровадження найкращих практик в організаційну структуру та забезпечення високих стандартів відповідності у 200+ відділеннях Червоного Хреста України – у звітності, підзвітності та навчанні

· Співпрацювати з департаментами Товариства Червоного Хреста України для складання карти їхніх процесів, а також працювати з керівником відділу підтримки програм та фінансовим відділом програм для забезпечення високого рівня звітності за проектами

· Розробка протоколів і політик щодо якості та безпеки даних. Забезпечення відповідальності за процеси через відповідні СОП.

· Управління персоналом IM/PMER/CEA та розвиток персоналу

· Представляти ТЧХУ на глобальних та національних форумах.

Щоденна робота з контролю якості

· Співпрацювати з численними відділами та підрозділами ТЧХУ для переосмислення та перегляду підходів і методологій, щоб краще фіксувати результати та зворотній зв’язок

· Створювати трекери для контролю за виконанням звітів підрозділів

· Відповідати за якість проектів та програм, вчасно реагувати на зміни та проблеми

· Скеровувати, допомагати розробляти та контролювати потоки даних в рамках декількох проектів

· Надавати підтримку відповідним керівникам підрозділів та координаторам проектів

· Нагляд за протоколами безпеки даних

· Забезпечення підтримки процесів управління інформацією в актуальному стані

· Розбудова потенціалу у сфері ІМ відділень ТЧХУ по всій країні

· Впровадження нових інструментів в PMER/IM/CEA та управлінні проектами

· Підтримувати обмін інформацією на глобальному рівні.

Обов’язки, що стосуються всіх співробітників:

· Дотримуватися принципів Червоного Хреста і Червоного Півмісяця та працювати відповідно до них

· Виконувати будь-які інші робочі обов’язки, пов’язані з роботою, які можуть бути покладені на нього безпосереднім керівником.

Вимоги:

Освіта: Ступінь магістра або вище у відповідній галузі

Бажана додаткова сертифікація в наступних сферах: ІМ, МІО, ГІС, CEA.

Досвід роботи:

- Мінімум 4 роки відповідного досвіду роботи в міжнародній гуманітарній організації

- Досвід у навчанні та підтримці персоналу

- Знання з управління даними та організаційними потоками даних.

Знання та навички:

- Сильні навички кількісного та якісного аналізу (обов’язково)

- Вміння читати, писати та розмовляти англійською та українською мовами (обов’язково)

- Базові знання про рух Червоного Хреста і Червоного Півмісяця – бажано

- Аналітичні та комунікаційні навички, здатність засвоювати та обробляти інформацію для широкої аудиторії

- Володіння комп’ютером (Windows, Microsoft Office, електронна пошта, Інтернет, соціальні мережі тощо) та вміння працювати з ним на рівні, достатньому для самопідтримки

- Написання звітів

- Підготовка/презентація документації та навички комп’ютерного виробництва.

Компетенції:

- Комунікація

- Співпраця та робота в команді

- Судження та прийняття рішень

- Творчість та інновації

- Побудова довіри.

Ви будете звітувати заступнику генерального директора з програм і безпосередньо керувати 3-8 людьми. Розмір команди – 30+ людей.

Якщо ви зацікавлені в цій посаді, будь ласка, надішліть своє резюме та супровідний лист англійською мовою на електронну адресу [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: Inclusion Advisor

Вакансія: Facilities and Inventory Management Lead

DAI Global LLC шукає Technical Copy Editor

Press and Media Coordinator - Посольства США

Public Health Specialist (Strategic Information) - Посольство США

Administrative Assistant in the Community Liaison Office (Посольство США)