Офіс-менеджер/-ка в ГО «Інтерньюз-Україна»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Vita_Komar

«Інтерньюз-Україна», організація з експертизою на ринку медіа, комунікацій, освіти та консалтингу, оголошує конкурс на посаду офіс-менеджера в рамках виконання Програми USAID РАДА: “Наступне покоління” (RANG).

ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ:

  • забезпечення  та підтримка життєдіяльності офісу (контроль чистоти та порядку, контроль кореспонденції, організація кава-брейків в офісі, канцтоварів, хоз товарів та всього необхідного для офісу);
  • допомога в роботі з постачальниками (пошук нових контрагентів, ведення комунікації,  контроль якості надання послуг та товарів);
  • допомога в організації різних типів заходів (круглі столи, пресконференції, тренінги тощо) на регіональному та національному рівнях;
  • логістична підтримка заходів;
  • виконання доручень керівництва;
  • взаємодія та співпраця між офісами;
  • зустріч та супровід гостей офісу.

НАШ ІДЕАЛЬНИЙ  КАНДИДАТ:

  • має вищу освіту (бажано – ступінь бакалавра/магістра з управління людськими ресурсами або соціальних наук чи суміжної галузі);
  • з досвідом роботи офіс-менеджером в громадських організаціях, міжнародних організаціях;
  • знає англійську на рівні – Intermediate або вище, відмінно володіє українською мовою;
  • ініціативний, відповідальний та готовий до динамічної роботи;
  • відмінно знається на офісних програмах і digital-інструментах (пакет Office 365,  Google Docs, Zoom, таск-менеджери, хмарні сервіси тощо).

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • своєчасний гонорар високого рівня;
  • медичне страхування;
  • регулярні тренінги й майстер-класи для професійного розвитку;
  • сучасну техніку, необхідну для комфортної роботи;
  • робота в офісі Організації в Києві.

ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ:

Будь ласка, надсилайте ваше резюме на адресу [email protected] до 10 березня 2023р. з темою листа «Офіс-менеджер».

Office Manager

Internews-Ukraine, a Ukrainian-based organization with expertise in the market of media, communications, education and consulting, is accepting applications for Office Manager for the USAID-funded RADA Next Generation (RANG) Activity. 

The purpose of RANG is to advance the “next generation” of reforms that will enable the Verkhovna Rada of Ukraine (VRU) to become a modern, effective institution that promotes accountability and democratic development in Ukraine. The activity focuses on three objectives: (1) Greater participation by constituents in legislative processes, including better and more frequent engagement between MPs and their constituents, specifically individuals, civil society, and business associations; (2) VRU analytical and oversight capacity strengthened and enhanced to ensure an end-to-end legislative process; (3) VRU performs its constitutionally designated functions more effectively and efficiently through the utilization of technological and innovative solutions.

MAIN DUTIES:

  • Responsible for keeping an office running smoothly and overseeing administrative support (control of correspondence, ensure that the office is clean, organization of coffee-breaks in the office, order of stationery, household goods and all that is necessary for the office, supervision of the office cleaner);
  • Work with providers (search of new providers, communications with providers, quality control of the provision of services and goods);
  • Assistance in organizing various types of events (round tables, press-conferences, trainings, etc.) on the regional and national levels;
  • Logistical support of the program events;
  • Performance of other tasks upon the request of the management;
  • Interaction and cooperation between the offices;
  • Greeting the visitors 

QUALIFICATIONS:

  • Degree in the related fields (preferably degree in Human resources, Social sciences, Management or other relevant field);
  • Minimum 2 years of relevant experience in administrative position, office manager in non-governmental organizations, international organizations;
  • English – Intermediate or upper, Ukrainian – fluent;
  • Initiative, responsible and ready for dynamic work;
  • Advanced knowledge of MS Office applications

 WE PROPOSE:

  • Competitive salary;
  • Medical insurance;
  • Trainings and workshops for professional development;
  • Modern equipment necessary for comfortable work;
  • Work in the cozy Kyiv office.

HOW TO APPLY:

Please send your CV with “RANG Office Manager” in the subject line by 5 pm on March 10 to [email protected].

Only candidates who have been selected for an interview will be contacted.

We will be happy to work together 5 days a week in a cozy office in Kyiv.

We strive for long-term working relationships, offer a competitive salary, social package, development and training opportunities.


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project