Фахівець/чиня з адміністративних питань
ЗАВЕРШЕНО
Товариство Червоного Хреста України оголошує конкурс на посаду фахівця/фахівчині з адміністративних питань
Вимоги:
· вища освіта
· досвід адміністративно-господарської роботи не менше 5 років
· наявність посвідчення водія категорії В Відмінні навички роботи з комп’ютером (Word, Excel, бази даних, електронна пошта);
· Вільне володіння українською мовою, іноземною – на середньому рівні та вище;
· Досвід комунікації з різними категоріями людей, тактовність та дипломатичність;
· Розвинені організаторські та виконавчі навички;
· Здатність працювати самостійно та в команді, швидка адаптація;
· Здатність швидко навчатися, уважність;
· Здатність справлятися зі стресом та працювати під тиском часу;
· Вміння готувати та оформлювати звітність;
· Дотримання основоположних принципів Червоного Хреста;
· Дотримання принципу конфіденційності інформації.
Повинен знати: постанови, розпорядження, накази, нормативні та інші керівні матеріали вищих органів щодо адміністративно-господарського обслуговування; структуру ТЧХУ і перспективи її розвитку; порядок укладання та оформлення договорів зі сторонніми організаціями на надання послуг; засоби зв’язку, обчислювальної та організаційної техніки; порядок і строки складання звітності; засоби механізації ручної праці; порядок придбання устаткування, меблів, інвентарю, канцелярського приладдя та оформлення розрахунків за послуги; основи економіки, організації виробництва та управління; основи трудового законодавства
Обов’язки:
- забезпечення обслуговування і дотримання належного стану згідно з правилами та нормами виробничої санітарії і пожежної безпеки будівель та приміщень, в яких розташовані підрозділи НК ТЧХУ;
- здійснення контролю за справністю обладнання, освітлення, систем опалення, вентиляції тощо
- розробка планів поточних та капітальних ремонтів основних фондів (будівель, систем водопостачання та інших споруд) на підставі дефектних актів та актів огляду;
- складанні попередніх кошторисів витрат на проведення поточних, капітальних, моніторинг вартості робіт шляхом запиту цінових пропозицій;
- організація проведення ремонту приміщень, здійснення контролю за якістю виконання ремонтних робіт
- організація забезпечення підрозділів НК ТЧХУ засобами механізації інженерної та управлінської праці, здійснення нагляду за їх збереженням і проведенням своєчасного ремонту;
- організація оформлення необхідних документів для укладання договорів на надання адміністративних послуг, необхідних матеріалів, устаткування та інвентарю, забезпечення ними підрозділів НК ТЧХУ, а також ведення обліку їх витрат і складання встановленої звітності;
- ведення обліку основних засобів, які знаходяться в підзвіті та їх належного зберігання;
- підготовка необхідних документів для прийняття рішення щодо списання з балансу товариства основних засобів, які вийшли з ладу та не підлягають ремонту та експлуатації;
- контроль за раціональним витрачанням матеріалів та коштів, які виділяються на адміністративні цілі;
- розвантаження та завантаження обладнання в межах компетенції відділу; – інші доручення керівництва в рамках функціональних обов’язків;
- взаємодія з структурними підрозділами НК ТЧХУ з господарських питань;
Товариство пропонує:
· Участь у навчальних тренінгах та семінарах
· Цікаву, різнопланову і мультизадачну роботу
· ЦІкаву та мотивуючу командну роботу
· Працевлаштування згідно з КЗпП
· Своєчасну виплату заробітної плати
Місце роботи: Київ, вул. Є. Чикаленка (вул. Пушкінська)
Просимо направляти резюме з зазначенням рівня бажаної заробітної плати та супровідний лист з позначенням посади за наступною адресою: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’язуємося з кандидатами, які повністю відповідають вимогам вакансії.