Фахівець/чиня (Асистент/ка) з надання грошової та ваучерної допомоги
ЗАВЕРШЕНО
Національний комітет Товариства Червоного Хреста України оголошує конкурс на посаду
Фахівця / фахівчині (Асистента / ки) з надання грошової та ваучерної допомоги
ЦІЛЬ
Метою цієї посади є підтримка команди відділу, сприяння якості, підзвітності та своєчасності відповідей ТЧХУ щодо готівки та ваучерів різного масштабу, з акцентом на готівку на національному рівні. Внесок як частина команди у впровадження Стратегії ваучерної та грошової допомоги ТЧХУ та компоненту у Єдиний план реагування на 2023-2025 рр.
КЛЮЧОВІ ЗАВДАННЯ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
Асистент/адміністратор програми ваучерної та грошової допомоги відповідає за:
· Забезпечення підтримки різних бізнес-процесів і завдань, пов’язаних із впровадженням Стратегії ваучерної та грошової допомоги та Уніфікованого плану реагування ТЧХУ на 2022-2025 рр.
· Перевірка, що звітність за проектом щодо діяльності відділу, включаючи (але не обмежуючись цим) показники бюджету та проекту, документується та надається відповідним донорам відповідно до узгоджених вимог до звітності за проектом.
· За потреби участь у співпраці та координації ваучерної та грошової допомоги;
· Активна участь у підтримці внутрішньої та зовнішньої координації відділу ТЧХУ. Контроль, щоб ключова інформація на цих зустрічах збиралася і надавалася усім відповідним співробітникам і відділам ТЧХУ.
· Підтримка організації, планування та адміністрування діяльності з розбудови спроможності персоналу та волонтерів на рівні філії за безпосередньої підтримки команди відділу та делегатів партнерів Руху Червоного Хреста Червоного Півмісяця.
· Фіксація та поширення отриманих уроків / передової практики від впровадження ваучерної та грошової допомоги ТЧХУ та забезпечення їх поширення серед відповідних зацікавлених сторін.
· Відповідальність за підтримку різного моніторингу, оцінки та звітності щодо поточної реалізації стратегії надання ваучерної та грошової допомоги ТЧХУ та Єдиного плану реагування та звітності на рівні філії та країни.
· Будь-які інші завдання за запитом начальника відділу.
НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ
· Знання готівки та ваучерів, адміністрування та організації
· Розуміння гуманітарного контексту та соціальних потреб в Україні
· Українська та відмінний рівень письмової та розмовної англійської, з можливістю перекладу
· Відмінне володіння комп’ютером MS Office, Word та Excel. Досвід роботи з ODK, Kobo Toolbox або подібним буде перевагою.
- Знання руху Червоного Хреста і Червоного Півмісяця є перевагою.
НАВИЧКИ ТА ДОСВІД
· Вища освіта, бажано у сфері фінансів, адміністрування, міжнародних економічних відносин
· Принаймні два роки професійного досвіду, бажано у сфері CVA, в неурядовій організації, міжнародній організації чи соціальній сфері
· Знання та досвід роботи з CVA будуть перевагою
· Досвід роботи в міжнародній організації або контексті є перевагою
· Відмінне планування часу та організаційні навички, навички управління проектами будуть перевагою
· Порядність і чесність у роботі з конфіденційною інформацією
· Здатність працювати самостійно та виконувати завдання надійно та компетентно
· Сильна здатність спілкуватися з людьми та колегами на різних рівнях
· Гнучкість і здатність адаптуватися до складних умов
· Цілеспрямованість на результатах і здатність ефективно працювати під тиском
· Здатний працювати ефективно та зберігати спокій і професійність під час роботи під тиском.
ЛОКАЦІЯ: м. Київ, з можливістю відряджень в різні місті України.
Зверніть увагу, що розташування ролі може змінюватися залежно від оперативних потреб і контексту безпеки. З боку обраного кандидата потрібна гнучкість. Можна очікувати значні подорожі.
Оскільки вакансія термінова, не зволікайте і надсилайте резюме та супровідний лист англійською мовою на вказану поштову скриньку: [email protected].
Зважаючи на велику кількість запитів, ми зв’яжемося лише з тими кандидатами, чий досвід відповідає вимогам вакансії.