Гроші на стійкість України чи Цукерберга?
Бажання організаторів поширити інформацію про свій конкурс добре зрозуміло. Але війна вчить нас більш уважно ставитись до раціонального використання будь-якого ресурсу. От я замислився - в чому сенс ...
Додано:
Вадим Георгієнко
Бажання організаторів поширити інформацію про свій конкурс добре зрозуміло. Але війна вчить нас більш уважно ставитись до раціонального використання будь-якого ресурсу. От я замислився – в чому сенс сплачувати Цукербергу гроші за цю рекламу? і що це за гроші?
Я так розумію, що англійці через свій Foreign, Commonwealth and Development Office надали кошти саме на стійкість України. Якщо це передбачає гроші на рекламу, чому б не витратити їх на команди спеціалізованих українських ресурсів для громадянського суспільства, таких як Простір, Гурт і т.д? Навіть якщо їх вже якимось чином долучали – додаткові кошти для стійкості цих українських команд зайвими не будуть.
І трохи зануримось в реалії. Все частіше донори пишуть про затримку строків розглядання проєктів у зв’язку з великою кількістю наданих проєктів. Десятки, а то і сотні команд ГО витратять купу свого головного ресурсу, а саме часу, на створення пропозицій, які не будуть профінансовані. Тоді в чому взагалі сенс цієї реклами? завантажити персонал програми роботою, щоб можна було прозвітувати про доцільність витрачання на них коштів? реклама брендів організаторів за рахунок коштів на стійкість України?
Ще раз – зрозуміло, що конкурси для ОГС мають бути публічними і питання саме про платну рекламу конкурсу проєктів в ФБ. Ваша думка?
Хоча, можливо є сенс переглянути і ефективність діючих процесів в конкурсах. Щось я не бачив відкритої діскусії з цієї теми представників донорів і ОГС (не публічне підлещування підгодованих ОГС перед донорами, а саме дискусії), можливо хтось знає більше.