Кейс-менеджер/ка Лінії підтримки у Києві (Психолог/иня лінії підтримки)
ЗАВЕРШЕНО
Додано:
Olga16
Ветерани та родини захисників і захисниць кажуть, що завдяки нам вони почуті. Зараз ми удосконалюємо наші безкоштовні послуги для тих, хто не може дістатися до фізичного простору Ветеран Хабу.
В команду Лінії підтримки у просторі хабу у місті Києва потрібен психолог або психологиня. Такий або така, що розуміє, як поводитися з людьми у кризі, щоб спрямовувати їх до наступних фахівців.
Кейс-менеджер/ка Лінії підтримки — це людина, яка:
- Вміє розрізняти межові психологічні стани
- Розв’язує конфлікти ненасильницьким способом
- Має додаткову психологічну або психотерапевтичну освіту
- Пунктуальна та стресостійка
Кваліфікаційні вимоги:
- Вища освіта з психології або практичної психології
- Знання про межі норми психологічного здоров’я
- Розуміння правового регулювання психіатрії
- Додаткова психологічна/психотерапевтична освіта
Що потрібно робити:
- Надавати психологічну підтримку клієнтам Лінії підтримки, в тому числі кризову та психоедукативну
- Діяти відповідно до протоколів та використовувати у своїй роботі методи згідно з етичними стандартами, принципами надання психологічної підтримки та терапевтичної роботи
- Формувати звіти з відгуками від клієнта по своєму напрямку діяльності
- Визначати суть психологічного запиту клієнта
Що ми пропонуємо:
- Роботу в хабі у Києві (Подол)
- Повну зайнятість (п’ять днів на тиждень)
- Офіційне працевлаштування
- Лояльність та підтримку на всіх етапах роботи
Що може бути перевагою:
- Досвід роботи у громадському секторі
- Бути ветераном, ветеранкою або членом їхніх родин
- Досвід клінічної роботи в лікарні
Надсилай резюме та мотиваційний лист з вказаною заробітною платою із темою: «Кейс-менеджер/ка / Лінії підтримки у Києві/ твоє прізвище» на адресу: [email protected].