Як НУО використовують Інтернет – дослідження

92% НУО в 133 країнах мають сайт, ще більше - 95%, створили сторінку у Facebook. Про це йдеться у Глобальному звіті використання НУО Інтернету за 2016 рік. У звіті повідомляється, що ...

ngos-759
Як НУО використовують Інтернет – дослідження

92% НУО в 133 країнах мають сайт, ще більше – 95%, створили сторінку у Facebook.

Про це йдеться у Глобальному звіті використання НУО Інтернету за 2016 рік.

У звіті повідомляється, що дослідження, у якому взяли участь 2 780 громадських організацій зі 133 країн, дає цінну інформацію про використання НУО Інтернет-технологій та можливостей соціальних мереж для комунікації з донорами, партнерами, прихильниками тощо.

За результатами опитування представників цих громадських організацій, дослідники виокремили 11 основних трендів використання Інтернету громадськими організаціями:

  1. 92% НУО мають веб-сайти;
  2. 70% НУО використовують домен ORG, 18% – NET;
  3. 46% регулярно публікують матеріали на блозі;
  4. 75% НУО мають електронні розсилки. Малі НУО мають, в середньому, 6 тисяч підписників, середні – 56, великі – 357 тисяч;
  5. 75% НУО приймають онлайн-пожертвування, передусім  за допомогою кредитних карток (82%) та PayPal (52%);
  6. 95% НУО мають сторінку на Facebook. Малі НУО мають, в середньому, 5,700 підписників, середні – 28, великі – 128 тисяч;
  7. 83% НУО мають сторінку у Twitter. Малі НУО мають 3,332 підписника, середні – 13,5, великі – 66 тисяч;
  8. 40% НУО мають сторінки в Instagram. Малі НУО мають близько 504 підписників, середні – 2,600, великі – 10,5 тисяч;
  9. НУО також використовують інші соціальні мережі, зокрема: LinkedIn (52%), YouTube (51%), Google+ (30%), Pinterest (22%), Tumblr (6%), Snapchat (2%);
  10. 32% НУО призначають комунікаційного менеджера для управління сторінками в соціальних мережах. 11% НУО мають на тимчасовій або постійній основі SMM-менеджера. 15% НУО мають волонтерів, які працюють зі сторінками у соцмережах;
  11. 78% НУО погоджуються, що соціальні мережі – це ефективний інструмент для онлайн фандрайзингу.

 

 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Місцевий розвиток, орієнтований на громаду: дороговкази комплексного дослідження у громадах Івано-Франківщини

Під час презентації книги «Примарна ясність» обговорили актуальні проблеми колишніх цивільних полонених та стереотипи щодо компенсацій

11 молодіжних центрів приєдналися до проєкту #МолодьТуТ програми USAID «Мріємо та діємо»

Безоплатна правова та психологічна допомога для мешканців у Широківській громаді

На Київщині Калинівська громада долучилась до роботи над Статутом громади

Табір підприємництва для креативної молоді: у Чернівцях визначили найкращі бізнес-ідеї