Як НУО використовують Інтернет – дослідження
92% НУО в 133 країнах мають сайт, ще більше - 95%, створили сторінку у Facebook. Про це йдеться у Глобальному звіті використання НУО Інтернету за 2016 рік. У звіті повідомляється, що ...
Додано:
Громадський Простір
92% НУО в 133 країнах мають сайт, ще більше – 95%, створили сторінку у Facebook.
Про це йдеться у Глобальному звіті використання НУО Інтернету за 2016 рік.
У звіті повідомляється, що дослідження, у якому взяли участь 2 780 громадських організацій зі 133 країн, дає цінну інформацію про використання НУО Інтернет-технологій та можливостей соціальних мереж для комунікації з донорами, партнерами, прихильниками тощо.
За результатами опитування представників цих громадських організацій, дослідники виокремили 11 основних трендів використання Інтернету громадськими організаціями:
- 92% НУО мають веб-сайти;
- 70% НУО використовують домен ORG, 18% – NET;
- 46% регулярно публікують матеріали на блозі;
- 75% НУО мають електронні розсилки. Малі НУО мають, в середньому, 6 тисяч підписників, середні – 56, великі – 357 тисяч;
- 75% НУО приймають онлайн-пожертвування, передусім за допомогою кредитних карток (82%) та PayPal (52%);
- 95% НУО мають сторінку на Facebook. Малі НУО мають, в середньому, 5,700 підписників, середні – 28, великі – 128 тисяч;
- 83% НУО мають сторінку у Twitter. Малі НУО мають 3,332 підписника, середні – 13,5, великі – 66 тисяч;
- 40% НУО мають сторінки в Instagram. Малі НУО мають близько 504 підписників, середні – 2,600, великі – 10,5 тисяч;
- НУО також використовують інші соціальні мережі, зокрема: LinkedIn (52%), YouTube (51%), Google+ (30%), Pinterest (22%), Tumblr (6%), Snapchat (2%);
- 32% НУО призначають комунікаційного менеджера для управління сторінками в соціальних мережах. 11% НУО мають на тимчасовій або постійній основі SMM-менеджера. 15% НУО мають волонтерів, які працюють зі сторінками у соцмережах;
- 78% НУО погоджуються, що соціальні мережі – це ефективний інструмент для онлайн фандрайзингу.