Фінмоніторинг без стресу: Як ОГС оминути проблеми з банківським обслуговуванням?
В останній день лютого ЦЕДЕМ провів вебінар для представників громадських та благодійних організацій "Фінмоніторинг без стресу: Як ОГС оминути проблеми з банківським обслуговуванням?" На заході 17 ...
В останній день лютого ЦЕДЕМ провів вебінар для представників громадських та благодійних організацій “Фінмоніторинг без стресу: Як ОГС оминути проблеми з банківським обслуговуванням?”
На заході 17 учасників дізналися причини проблем, які можуть виникати в них через заходи фінмоніторингу, котрі застосовують банки. Також вони отримали поради та навчились захищати свої ОГС від можливих проблем з банківським обслуговуванням через фінмоніторинг.
Учасники зміцнили свою спроможність вирішити проблеми з банківським обслуговуванням, діючи в українському правовому полі.
Вебінар включав і практичну частину, на якій учасники тренувались розв’язувати кейси проблем з фінансовим моніторингом.
Наприкінці вебінару 90% учасників знали, що краще комунікувати з банком через офіційне листування; 100% знали, які заходи фінансового моніторингу банк може застосувати до їхніх організацій; 73% знали, як правильно захистити права своїх організацій у правовому полі, якщо банк їх порушив.
Інформацію про можливі заходи фінансового моніторингу, котрі банк може застосовувати до банківських операцій організації, а також наші поради, як діяти якщо у вашої організації проблеми з банком, можна знайти в нашій інфографіці.
З записом вебінару можна ознайомитись за посиланням.
Ця експертна дискусія організована в межах проєкту «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства України», що реалізується ІСАР Єднання у консорціумі з Українським незалежним центром політичних досліджень (УНЦПД) та Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку.