Консультант/ка з координації діяльності регіонального шелтеру (прихистку) в м. Київ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Positive_women

dyzajn-bez-nazvanyya-kopyya-publykaczyya-v-facebook-albomnaya-2
Консультант/ка з координації діяльності регіонального шелтеру (прихистку) в м. Київ

Благодійна організація «Позитивні жінки» оголошує конкурс на вакансію «Консультант_ка з координації діяльності регіонального шелтеру» у проекті «Лідерство жінок у відповіді на епідемію ВІЛ» (програмний компонент 219М), за фінансової підтримки Благодійної організації «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ».
Шелтер – це прихисток, безпечне місце, де тимчасово проживають особи, які постраждали від військовий дій, домашнього насилля та ін.

І. Обсяг послуг:

  1. Розміщення жінок, які живуть з ВІЛ, є уразливими до ВІЛ, та внутрішньо переміщених осіб, в тому числі з дітьми, в шелтері БО «Позитивні жінки» в м. Київ.
  2. Оцінка потреб жінок, які розміщуються в шелтері.
  3. Розробка індивідуальних програм ресоціалізації клієнток шелтеру.
  4. Консультування жінок з питань отримання медичних, психологічних та соціальних послуг в м. Київ. 
  5. Соціальний супровід жінок з числа уразливих до ВІЛ груп та внутрішньо переміщених осіб в м. Київ.
  6. Представництво інтересів жінок та їх дітей в медичних установах, соціальних службах, державних органах влади, правозахисних організаціях.
  7. Скерування жінок-клієнток проєкту до фахівців для отримання юридичної допомоги та психологічної підтримки.
  8. Надання жінкам, які живуть з ВІЛ, є уразливі до ВІЛ, та внутрішньо переміщеним особам прямої благодійної допомоги за наявності ресурсів.
  9. Інформаційні послуги з висвітлення діяльності проєкту в соціальних мережах, ЗМІ та на сайті Організації.

Послуги надаються в м. Київ, на базі офісу Організації (район Поділ) або на базі шелтеру (недалеко від ст. м. Лук’янівська) – до 110 годин на місяць.

II. Термін надання послуг:
Квітень – грудень 2023 р.

IІІ. Умови здійснення оплати
Оплата послуг здійснюється після їх надання, звітування та підписання Акту наданих послуг. Очікується, що всі витрати, пов’язані із наданням послуг в рамках даного конкурсу, надавач (-ка) послуг здійснює за власний рахунок.  

ІV. Кваліфікаційні вимоги

Вимоги до учасників_ць

Підтверджуюча документація

Вища освіта

Диплом

Релевантно: освіта у сфері громадського здоров‘я, захисту прав, соціального супроводу та мотиваційного консультування, адвокації

Сертифікати про проходження навчання

Досвід надання послуг з консультування, соціального супроводу та підтримки жінок, вразливих до ВІЛ, внутрішньо переміщених осіб

Резюме або лист в довільній формі з описанням досвіду

Вільне володіння українською мовою

Резюме

 V. Критерії оцінки:

Критерії оцінки

Ваговий коефіцієнт

Вартість послуг (грн. за годину)

40%

Досвід надання відповідних послуг та відповідність кваліфікаційним вимогам

60%

 Перелік документів, які необхідно подати ОБОВʼЯЗКОВО :

  1. Резюме та мотиваційний лист (за бажанням) з описом релевантного досвіду. 
  2. Документи на підтвердження освіти (дипломи, сертифікати, тощо). 
  3. Якщо учасниця зареєстрована, як ФОП, необхідно надати такі реєстраційні документи: копія Свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або Виписки з єдиного державного реєстру, свідоцтво платника податку. Для учасниць, які надають послуги, як фізчна особа – копію паспорту та копію ІНН.
  4. Заповнений, підписаний та відсканований Додаток 1  до оголошення (форма додається).
  5. Інформацію щодо ставок оплати за останні три роки за встановленою формою Додаток 2 (форма додається до оголошення) – заповнений, підписаний та відсканований документ.

Без повного пакету документів, зазначених вище, кандидатура розглядатись не буде. Документи, які передбачають підпис учасника_ці конкурсу, мають бути підписані та надіслані скан-копії.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу [email protected] з поміткою в темі листа «Консультант_ка з координації діяльності регіонального шелтеру (прихистку) в м. Київ».

Термін подання документів – до 28 березня 2023 р., реєстрація документів завершується о 18:00. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Звертаємо Вашу увагу:
Конкурс вважаються таким, що відбувся, якщо було отримано хоча б дві пропозиції, що відповідають вимогам Оголошення.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 2 (двох) робочих днів після завершення дії Оголошення. Після обрання переможця, копії всіх документів за даним конкурсом надсилаються БО “100 відсотків життя” на розгляд та затвердження та розглядаються зазначеним донором протягом 10 робочих днів. Результати конкурсного відбору буде повідомлено всім учасникам шляхом надсилання відповідних повідомлень електронною поштою.
Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з наступним:

  • учасник ознайомлений з Оголошенням, яке опубліковано 21 березня 2023 р.;
  • Організація не зобов’язана приймати найкращу за ціною пропозицію чи будь-яку із отриманих пропозицій. До моменту підписання договору про закупівлю Організація не несе жодних зобов’язань по відношенню до учасників закупівлі або потенційних учасників закупівлі;
  • Організація залишає за собою право відхилити комерційні пропозиції всіх учасників процедури закупівлі;
  • участь у конкурсі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсу забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати конкурсу  буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Мережі;
  • Цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної комерційної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю товарів/послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій комерційної пропозиції.

Завантажити додаток 1

Завантажити додаток 2


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель