Закупівля канцелярського приладдя

ЗАВЕРШЕНО

Додано:
organization

prostirtender tender ntylth(2)
Закупівля канцелярського приладдя

Громадська організація «Донецька обласна організація Всеукраїнської організації Союз осіб з інвалідністю України»  оголошує торги на закупівлю канцелярського приладдя в рамках проекту «Реагування на надзвичайні ситуації для задоволення основних потреб та потреб захисту постраждалих від конфлікту та переміщених дітей та їхніх сімей в Україні», що реалізується спільно з Save the Children in Ukraine.

Дата початку тендеру: 24.03.2023 р.

Дата закінчення тендеру: 30.03.2023 р.

Скасовано

Предметом закупівлі товарів (послуг) є канцелярське приладдя, а саме:

Найменування

Кількість

1

Фліп-чарт магнітний сухостиральний, 70х100 см, на тринозі, вертикальний

3 шт.

2

Сумка

15 шт.

3

Набір тіста для ліплення 21 колір

9 шт.

4

Воскові олівці 24 шт.

18 шт.

5

Альбом для розмальовок (80 сторінок для розфарбовування найрізноманітніших картинок)

15 шт.

6

Альбом для малювання (формаи А4, 64 сторінок)

15 шт.

7

Скетчбук (формат: А5, обкладинка тверда, кількість аркушів 80, щільність сторінок 140 г/м²)

6 шт.

8

Гелеві ручки (набір 18 кольорів)

9 шт.

9

Папір для фліпчарту (64х90 см 30 аркушів)

11 уп.

10

Офісний папір А4

20 уп.

11

Кольоровий папір

27 уп.

12

Масляна пастель

6 уп.

13

Кольорові олівці

12 уп.

14

Фломастери

3 набір

15

Акрилові фарби

3 уп.

16

Пензлики

21 набір

17

Стакан-непроливайка для пензликів

15 шт.

18

Полімерна глина

12 набір

19

Перламутрові повітряні кульки

6 набір

20

Товста нитка

6 шт.

21

Ножиці канцелярські

14 шт.

22

Дирокол металевий

6 шт.

23

Стікери кольорові

15 шт.

24

Скотч широкий

9 шт.

25

Декоративні паличок для рукоділля

15 уп.

26

Атласна стрічка

6 уп.

27

Клей-олівець

15 шт.

28

 Олівці 24 кольори

10 уп.

29

Набір чорних ручок 4 шт.

10 уп.

30

Набір синіх ручок

48 шт.

31

Набір масляних червоних ручок

52 шт.

32

Пальчикові фарби 6 кольорів

5 уп.

33

Набір акварельних фарб

5 уп.

34

Пензлики для малювання 6 шт.

5 уп.

35

Офісний папір А4 різнокольоровий

10 уп.

36

Тісто для ліпки різнокольорове – безпечне для дітей (неотоксичне)

7 уп.

37

Фарба для обличчя (неотоксична)

3 уп.

38

Набір різнокольорових маркерів по 4 щт.

10 набір

39

Кулі надувні 50 шт.

3 уп.

40

Скотч

16 шт.

41

“Контейнери для зберігання (великі, пластикові, з кришкою)

2 шт.

42

Файли по 100 шт.

20 уп.

43

Набір папок-швидкозшивачів по 10 шт. (червоний)

10 уп.

44

Папка швидкозшивач 17 мм

200 шт.

45

Розвиваючий набір для творчості Миюча темперна фарба (6 шт)

2 уп.

Усі канцелярське приладдя повинно відповідати кількісним та якісним характеристикам.

Постачання канцелярського приладдя в кількості 45 найменування має бути здійснена за рахунок  Постачальника за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Героїв УПА, буд.1.

Вимоги до постачальника товарів/обладнання – учасника конкурсу:

До участі у закупівлі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід поставки відповідного товару, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; постачальник має можливість здійснити доставку у строк протягом місяця за зазначеними адресами та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Учасник тендеру надає організатору наступні документи (склад тендерної пропозиції):

  • Належним чином підписана Тендерна форма з листом про відповідність (додається)
  • Свідоцтво про реєстрацію
  • Підтвердження виду діяльності (Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців)
  • Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ/Свідоцтво про реєстрацію платника єдиного податку, у разі наявності
  • Банківські реквізити – Довідка з банку
  • Інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду

Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Якість опису послуги та відповідність очікуванням організатора;
  4. Строк поставки: після підписання Договору;
  5. Прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання та гарантійний термін. 

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України (гривня) у безготівковій формі. Рішення що до визначення переможця тендеру приймається згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у тендерному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Тендерні процедури та вимоги до надсилання тендерної пропозиції

До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг, але не менше 30 (тридцяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності).

Можливість подання тендерної пропозиції окремо за лотами, або по кожному товару/обладнання окремо.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою: [email protected].

Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані:

 в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронну пошту  [email protected] із темою листа «КОНФІДЕНЦІЙНО: ТОРГИ на закупівлю канцелярського приладдя ____________ (назва учасника)» не пізніше 30.03.2023 р. до 17:00.

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 17 год. 00хв. 30.03.2023 р. розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам тендеру, викладеним у тендерній документації. На заявку Замовника учасник може досилати необхідні документи.

Результати торгів будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців.

Реалізацію Контракту буде доручено Постачальнику, який вніс технічно прийнятну пропозицію з найнижчою ціною і з урахуванням терміну доставки. Пропозиція вважається технічно прийнятною, якщо вона відповідає наступним мінімальним технічним критеріям: усі вище згадані документи, що повинні супроводжувати Заявку, було надано, запропоновані товари відповідають необхідним специфікаціям.

Тендерна форма

Особа, що підписалася нижче, ознайомившись з умовами та положеннями цього Тендеру, в рамках цього документу пропонує надати послуги/доставити товари, вказані в умовах та положеннях, що містяться в цьому документі.

Ми __________________________________________________________________________

(повна назва Учасника)

надаємо свою пропозицію щодо участі у відкритих торгах, згідно з технічними та іншими вимогами Замовника. Чинність заявки (мінімум 30 днів).

Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ _____________________________________________

Адреса (юридична і фактична) ________________________________________________

Телефон (факс) ______________________________________

Е-mail _____________________________________________

Найменування

Технічні характеристики

Кількість

Вартість за одиницю, з урахуванням доставки (грн.)

Вартість всього (грн.)

         
         
         
         
         
         
         

Термін доставки з моменту підписання договору до передачі отримувачу (у календарних днях) _____

Дата                                                                                           посада, ПІБ, підпис, печать 

ЛИСТ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ

Цим листом засвідчую, що:

(для ФОП) Я, ____________________________(прізвище, ім‘я, по-батькові)

(для організації) Організація-учасниця тендеру _______________________________

(назва організації)

не перебуваю(є) у жодній ситуації із нижче переліченого списку.

_______________ (підпис ФОП або керівника організації, дата)

Причини виключення учасника тендеру із тендерної процедури:

Учасник (або переможець) тендеру буде виключений із участі в тендерній процедурі,

якщо:

  1. Учасник є банкрутом, перебуває під процедурою неплатоспроможності або

ліквідації, його активи управляються ліквідатором або судом, перебуває у домовленості з кредиторами, його підприємницька діяльність призупинена, перебуває в будь-якій аналогічній ситуації під процедурою, передбаченою законами або нормами України;

  1. Остаточним рішенням суду чи остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру винен у тяжкій професійній провині, порушивши чинні закони / норми / етичні стандарти професії, до якої належить учасник тендеру, або був викритий у будь-якій протиправній поведінці, що вплинуло на його ділову репутацію, і коли така поведінка означала неправомірний умисел або грубу недбалість,

зокрема:

- подання спотвореної або недбалої інформації, необхідної для перевірки

відсутності підстав для виключення / відповідності критеріям відбору або для

виконання контракту;

- змова з іншими економічними операторами з метою фальсифікації конкуренції;

- порушення прав інтелектуальної власності;

- спроба вплинути на процес прийняття рішень під час проведення процедури

закупівлі; або

- намагання отримати конфіденційну інформацію, яка могла б надати переваги в процедурі закупівлі; спроби контактів та переговорів зі стороною, яка оголосила тендер, з наміром вплинути на хід тендерної процедури;

  1. Остаточним рішенням суду або остаточним адміністративним рішенням було встановлено, що учасник тендеру порушує свої зобов’язання, пов’язані зі сплатою податків або внесків на соціальне забезпечення відповідно до чинного

законодавства.

  1. Остаточним рішенням суду встановлено, що учасник (або особи, які мають

повноваження його представляти, приймати рішення, здійснювати контроль), винні у будь-яких діях з нижче переліченого: шахрайство, корупція, участь у злочинній організації, відмивання грошей, фінансування тероризму, експлуатація дитячої праці (або будь-які інші форми торгівлі людьми), будь-яка інша незаконна діяльності, що завдає шкоди інтересам України;

  1. Учасник порушує права у сфері діяльності профспілок, використовує

незаконну працю неповнолітніх, використовує примусову працю, дискримінує працівників в питаннях оплати праці;

  1. Учасник тендеру продемонстрував суттєві недоліки у дотриманні основних

зобов’язань із виконання контракту, що призвело до дострокового припинення правового зобов’язання, або до застосування процедури відшкодування збитків, або інших договірних штрафів, або до іншого, що було виявлено в результаті аудиту, перевірок або розслідувань;

  1. Учасник, його дочірнє підприємство, чи інша компанія, що належить до тієї ж групи компаній, партнер консорціуму або інша філія, знаходяться у санкційному списку ЄС. Переліки осіб, груп, суб’єктів, що підпадають під санкції ЄС, публікуються веб-сайті: www.sanctionsmap.eu

Примітка: Пункти (1) – (3) не поширюються на придбання товарів на особливо вигідних умовах від постачальника, який безумовно ліквідує свою підприємницьку діяльність, або одержувачів чи ліквідаторів банкрутства, за домовленістю з кредиторами, або через аналогічної процедури.

 

 


Останні публікації цього розділу:

Відкритий тендер на закупівлю послуг нерегулярних пасажирських перевезень

ОПОРА шукає автора/ку сценаріїв для відеопродуктів

Тендер на закупівлю обладнання для вуличних ігрових та спортивних майданчиків

Послуги з доставки комплектів та зимового одягу

Тендер на визначення постійного постачальника послуг тиражування матеріаліву 2025 році

Тендер на визначення постійного постачальника послуг технічного забезпечення проведення заходів у 2025 році