Фінансовий асистент/ка до БО «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез»»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
hr_sss

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» (БО «БФ «ССС») оголошує відкритий конкурс на посаду фінансового асистента/ки.

Контракт укладається з ФОП 3 групи

Про нас:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі.

Команда БО “БФ “ССС” працює як на локальному рівні з регіональними координаторами, так і на національному – із залученням наших національних експертів. 

Наш основний напрямок — робота із внутрішньо переміщеними особами, а також вразливими категоріями населення.

Робота у БО “БФ “ССС” — це можливість долучитися до процесів інституціоналізації галузі соціальної допомоги та прав людини, а також можливість допомагати десяткам тисяч людей, які зараз потребують підтримки. 

Наша організація постійно зростає та знаходиться в пошуку нових проєктів, у межах яких можна реалізувати різноманітні навички — як на всеукраїнському рівні, так і в партнерстві із міжнародними організаціями.

Більше про нас: https://sss-ua.org/

Обов’язки:

  1. Моніторинг усіх запитів на оплату, створених офісом, забезпечення, наявності усіх резервних документів та погодження доступів для транзакцій.
  2. Перевірка електронних платіжних файлів.
  3. Сканування та систематизація бухгалтерської документації та підготовка відправлення файлів.
  4. Проактивне виявлення помилок та/або відсутності документації, щоб забезпечити відповідність фінансової документації стандартам БО БФ “ССС”
  5. Надання допомоги фінансовій команді проекту.
  6. Підготовка листів, кореспонденції, реквізицій та інших документів, які мають бути підписаними фінансовим менеджеров та/або керівництвом проекту.
  7. Підготовка електронних банківських платежів.
  8. Контроль та сприяння підтримці системи відстеження бази даних постачальників проекту.
  9. Контроль та сприяння підтримці системи відстеження запитів на оплату проекту.
  10. Підготовка пакету документів, необхідних для звільнення від ПДВ. Підготовка щомісячних інформаційних звітів.

Вимоги до кваліфікації:

  1. Вища освіта.
  2. Досвід надання послуг в даній сфері не менше 2 років.
  3. Знання бухгалтерського обліку та фінансового менеджменту в неприбуткових організаціях.
  4. Впевнений користувач Microsoft Office, G-Suite та BAS Бухгалтерія.
  5. Пунктуальність, організованість, увага до деталей, відповідальне ставлення до завдань.
  6. Висока мотивація та здатність ефективно надавати послуги з мінімальним контролем.
  7. Впевнені організаторські здібності, з можливістю керувати кількома завданнями одночасно, з залученням великої кількості людей та різних напрямків діяльності, уважність до деталей та вміння самостійно визначати пріоритети.
  8. Здатність приймати обґрунтовані рішення та здатність гнучко реагувати в динамічному середовищі з обмеженими часовими рамками.
  9. Здатність до командної роботи,  мати проактивну позицію.

Резюме необхідно надіслати до 11 квітня 2023 року на електронну адресу: [email protected]  (у темі листа обов’язково вказувати «Вакансія – Фінансовий_асистент_ка»)  із зазначеним рівнем бажаної винагороди.

Конкурс відбуватиметься у два етапи: перший – оцінка резюме, другий етап – співбесіди з кандидатами, запрошеними за результатами першого етапу.

[email protected]


Останні публікації цього розділу:

Вакансія: GIS Expert, STTA

Вакансія: Local Borrowing and Local Guarantee Expert, STTA

Закупівля послуг з проведення тренінгів “Безпека школярів в укритті” модуля “Домедична підготовка”

Операційний/а менеджер/ка до проєкту Art Therapy Force

Менеджер/ка з розвитку партнерств та фандрейзингу

Менеджер/ка напряму навчання в Правозахисний центр "Принцип"