Фінансовий/а менеджер/ка у ГО «Смарт освіта»
ЗАВЕРШЕНО
Обов’язки:
- Участь у плануванні бюджетів проєктів та контроль за виконанням бюджетів;
- Проведення звірок та підготовка розрахунків в рамках виконання проєктів;
- Своєчасне формування платежів згідно з запланованими бюджетами проєктів;
- Підготовка первинної документації згідно з вимогами донорів;
- Оперативне внесення даних в облікові системи для формування звітів донорам.
Вимоги:
- Вища економічна освіта;
- Досвід роботи на посаді фінансового менеджера, фінансового аналітика, бухгалтера від 3х років;
- Знання програм BAS, MS Word, MS Excel;
- Володіння українською, англійською (від Upper Intermediate) мовами;
- Досвід роботи в неприбуткових організаціях буде перевагою;
- Здатність працювати в команді, орієнтованість на результат.
Пропозиції приймаються на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка_HR-партнер».
Для участі у конкурсі необхідно надіслати:
- реєстраційні документи (у випадку, якщо є ФОП);
- резюме/CV;
Просимо надсилати документи з електронної пошти, за якою ми зможемо чітко ідентифікувати кандидата.