Тендер на надання послуг з організації проведення стратегічних сесій
ЗАВЕРШЕНО
Неприбуткова неурядова організація ВГО «Громадянська мережа «ОПОРА» оголошує відкритий тендер на надання послуг з організації проведення стратегічних сесій в 2023 році.
Організація очікує отримати повний пакет послуг, що забезпечують організаційні питання проведення стратегічних сесій відповідно до вказаних вимог у вибраному регіоні та у вказані дати стосовно кожної сесії.
Від постачальника очікується:
1. Оренда місця проведення стратегічної сесії.
Вимоги до приміщення:
- кондиціонування (хороша вентиляція);
- вільна робота 20 осіб, можливість об’єднання в 4 групи;
- 5-6 столів у залі та додатковий стіл для реєстрації учасників;
- швидкісний провідний інтернет (100 Мбіт або більше), з’єднання Wi-Fi для 20 користувачів;
- окреме приміщення для кава-паузи.
Зала забезпечена мультимедійним обладнанням та розхідними матеріалами (ноутбук, проєктор, екран, клікер з указкою, мікрофон для спікера (бездротовий чи вільні руки), фліпчарт, папір для фліпчарту, маркери).
2. Організація проживання учасників.
Вимоги:
- двомісні номери з включеними сніданками
3. Організація харчування учасників:
Вимоги:
- перший день: обід, кава, вечеря;
- другий день: кава, обід, кава, вечеря;
- третій день: кава, обід, кава, вечеря.
4. Логістичний супровід (відшкодування проїзду учасникам заходу, організація трансферу від вокзалу до готелю та у зворотній бік)
Місце проведення стратегічних сесій – готель не нижче 3*, з безперебійним електропостачанням та доступом до інтернету у Київській, сусідніх областях або на заході України.
Регіон проведення вказується замовником не пізніше як за 2 тижні до дати проведення кожної стратегічної сесії.
Кількість учасників – 20 осіб.
Вказані вимоги орієнтовні та можуть змінюватись в залежності від потреб замовника стосовно кожної конкретної сесії.
До участі в тендері запрошуються юридичні особи та фізичні особи-підприємці.
Учасник, який має намір взяти участь у тендері, повинен надати такий перелік документів:
- копії документів (виписки з ЄДР про державну реєстрацію; свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства; документ, що підтверджує повноваження підписанта);
- тендерну пропозицію відповідно до Додатку з вказанням 3 варіантів цінових пропозицій. Тендерна пропозиція має міститися на бланку/аркуші із актуальними реквізитами, контактами, телефонами, електронними адресами;
- письмове зобов’язання організувати надання вказаних замовником послуг у вибраному замовником регіоні у вказані замовником дати;
- інформацію про досвід роботи;
- рекомендації;
- інформацію про попередню співпрацю з ОПОРОЮ (за наявності).
Критерії визначення переможця:
- ціна;
- досвід роботи;
- наявність рекомендацій;
- готовність організувати надання вказаних замовником послуг у вибраному замовником регіоні у вказані замовником дати.
Позитивний досвід попередньої співпраці з ОПОРОЮ буде перевагою.
Кінцевий термін подання пропозицій – 15 травня 2023 року (включно).
Результати розгляду тендерних пропозицій будуть повідомлені учасникам не пізніше 19 травня 2023 року.
Пропозиції можуть бути доставлені в офіс ОПОРИ кур’єром, поштою або надіслані на e-mail (із зазначенням теми листа «Тендер на організацію проведення стратегічних сесій у 2023 році»).
Контактна особа: Ольга Мазаєва
Контактні дані:
Телефон: +38 0975621781
email: [email protected]
Адреса: 01021, місто Київ, вулиця Грушевського 34а, офіс 93
Найближче відділення «Нової пошти» – №31