Нейромережі і яскраві презентації — допомагають волонтерам навчати дітей технікам боротьби зі стресом

Ми в БФ «Карітас Краматорськ» на своєму сайті не однарозова розповідали, як наш фасилітатор Олена Бєлік разом із волонтерами Марію та Дар’єю проводять серії вебінарів, де онлайн навчають дітей з ...

Додано:
Kirill Ermakov

Тренінг, майстер клас, онлайн
Нейромережі і яскраві презентації — допомагають волонтерам навчати дітей технікам боротьби зі стресом

Ми в БФ «Карітас Краматорськ» на своєму сайті не однарозова розповідали, як наш фасилітатор Олена Бєлік разом із волонтерами Марію та Дар’єю проводять серії вебінарів, де онлайн навчають дітей з Краматорську Донецької області простих технік для подолання стресу. Олена є сертифікованим тренером за прогромою «Діти та війна. Навчання технік зцілення». Навчання проводили сертифіковані тренери та психологи проєкту — Ірина Сухова, Наталія Подоляк та Олена Божор.

Наша ініціатива отримала назву «Потурбуйся про себе». Цього разу ми вирішили, що буде чудовою зміною дати розповісти про черговий курс, який проходив для учнів ЗОШ І-ІІІ ступенів №12 імені Степана Чубенка, про враження нашій волонтерці Марії Ткаченко. Вона була випускницею першого курсу Олени та ще до війни активною волонтеркою фонду. Тому не дивно, що зараз вона неймовірно активно бере участь у проведенні зустрічей.

Ось, що Марія нам розповіла:

«Ця серія тренінгів була особливою. Одна команда — 4 зустрічі, зовсім різні теми, техніки, відгуки. Зараз я з гордістю можу сказати, що ці заходи склали повноцінний курс тренінгів від нашої команди “Потурбуйся про себе”. Під час них кожен з учасників отримав нові знання, більше дізнався про себе та здобув справді унікальний досвід. 

Щоразу, приходячи в різні колективи, ми намагаємося показати щось новеньке, цікаве. Особисто я вважаю, що охайна і стильна презентація, за якою ми працюємо, — вагома запорука гарного тренінгу. Так, кожна з наших нових презентацій створюється згідно з темою та особливістю колективу, саме тому вони гарно впливають на загальний результат.

Цього разу ми спробували працювати зі штучним інтелектом, гралися з генератором слів і колесом фортуни. В онлайн-просторі зацікавити учасників складніше, тому без нових інструментів не впоратися. До речі, саме під час цього заходу відбувся перший онлайн-випускний після наших тренінгів. Емоції неймовірні! 

Особливо сподобалося чути відгуки учасників. Коли хвалить наставник або колега — це одне, але чути захват і вогник у словах дітей після технік та занять — це дуже круто. Приємно знати не лише, що їм сподобалося працювати й було цікаво, а й те, що техніки справді можуть заспокоїти і допомогти їм у скрутні, страшні або тривожні моменти. 

Якщо відповідати на питання “Що хотіли б покращити?”, то це однозначно якість техніки, інтернет та електроенергію. Але тому, бо знаю, що ці речі не залежать від нас. Розумію, що покращити я не можу майже нічого. 

Звичайно, добре було б зустрітися з дівчатами-тренерками в житті, адже вже дуже за ними сумую, і також побачитися з дітками, нашими учасниками. І, мабуть, хотіла б збільшити свій обсяг знань, щоби мати більше умінь і бути більш корисною, розвиненою, всесторонньою й справжньою тренеркою! 

Кажучи про технологічний бік процесу, я навчилася працювати з нейромережами та моментально, наскільки дозволив мій ноутбук, перемикатися з сайту на сайт, далі на зустріч і навпаки. І це водночас працюючи та щось розповідаючи. Також тепер усвідомлюю, що цього разу я навчилася працювати з кардинально різними людьми одночасно. Тобто ця група є класом, але зрозуміти, наскільки вони несхожі, можна вже з першої зустрічі.

Іноді доводилося швиденько змінювати тему між учасниками та долучатися до їхніх розмов, щоб не виник якийсь конфлікт. Це також стало новою корисною здібністю для мене. Знову ж таки, усі дуже різні, тому їхні відповіді, погляди й поведінка, звичайно, відрізняються. Це, до речі, є абсолютно нормальним, це круто, коли колектив складається з кардинально різних людей. З ними було дуже цікаво й приємно працювати. І я справді вдячна їм за те, що вони брали участь, відповідали, не боялися та навчили мене теж нових речей».

Дітей учасників ми також розпитали про їхні враження. І ось, що сказали вони:

«Дуже вдячний за можливість взяти участь у занятті та навчитися технік відновлення ресурсів. Мені сподобалося дізнаватися, як правильно дихати і як це допоможе мені справлятися зі стресом і напругою. Я обов’язково застосовуватиму ці техніки в повсякденному житті».

«Я хотіла б подякувати тренерам за те, що вони навчили нас різних технік відновлення ресурсів. Я почуваюся більш спокійною та впевненою в собі після тренінгів. Обов’язково послуговуватимуся цими техніками, щоби покращити своє здоров’я та настрій».

«Була приємно здивована, коли дізналася, що такі прості речі можуть допомогти мені впоратися зі стресом і тривогою. Я спробувала кілька технік, які ми вивчили на тренінгу. І мені вони дуже допомогли. Тепер я використовуватиму їх, коли мені потрібно буде заспокоїтися і розслабитися».

«Думала, що тренінг буде нудним, але насправді все було дуже цікавим. Я дізналася багато нового про своє тіло і про те, як воно працює. А також навчилася, як правильно дихати, щоб почуватися краще і бути енергійнішою».


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Новий безоплатний курс про терапевтичне письмо від Ірени Карпи

В американському університеті презентували виставку з історії «Щедрика»

Клуб Добродіїв шукає менторів/ок для участі в проекті підтримки підлітків

"Майбутнє конкурентоспроможності Європи" та його уроки для євроінтеграції України

Рейтинг інституційної спроможності відновлення малих і середніх громад до 150 тис. мешканців на прикладі Дніпропетровської області (пілот)

Кодимська громада розпочала розробку стратегії розвитку