На Чернігівщині громадські активісти вивчали основи публічних комунікацій

Громадські активісти з різних куточків України зібралися на Чернігівщині, щоб навчитися теорії та практиці налагодження співробітництва та основам публічних комунікацій. Навчання триває у вигляді ...

Додано:
Yuriy Trofimenko

4
На Чернігівщині громадські активісти вивчали основи публічних комунікацій

Громадські активісти з різних куточків України зібралися на Чернігівщині, щоб навчитися теорії та практиці налагодження співробітництва та основам публічних комунікацій. Навчання триває у вигляді семінару у межах річної програми «Територія розвитку», яку втілює Центр гуманістичних технологій АХАЛАР (www.ahalar.org)  Програма має на меті навчання людей, які займаються розвитком територій. Цей модуль уже третій. Його тема – «Медіа. Співробітництво. Розвиток».

1

До третього модулю дійшла лише частина учасників, адже після перших двох відбувається відбір і навчатися далі отримують змогу лише найактивніші. До таких належать ті, які наполегливо і натхненно працюють на користь громади: втілюють проекти та ініціативи для поліпшення життя у регіонах, сумлінно виконують домашні завдання. Цього разу їх зібралося 18.

8

Учасники семінару дізналися про особливості публічних комунікацій для НУО та різні форми співпраці зі ЗМІ, про побудову перспективних партнерств а також про інструменти комунікації всередині команди, способи ефективного донесення ідей до громади; навчилися основам написання релізів, публічного виступу, спробували себе у ролі фасилітатора, користуватися сервісом Google Groups, візуалізувати ідеї  за допомогою технології Mind Maps.

3

Одним із завдань було створення PR-плану просування своєї справи на наступні три місяці. Саме воно, згідно з результатами анонімного анкетування, було доволі об`ємним і сприйнялося, як виклик. Для більшості учасників це був перший досвід планування публічних комунікацій.

Ще одним викликом була практичне завдання на закріплення знань з фасилітації. Спроби оволодіти цією навичкою на практиці виявили: щоб бути фасилітатором треба мати чималий досвід ведення процесу ухвалення рішень в спільноти. «Я спробував, мені не зовсім вдалося це, але я зробив багато висновків на майбутнє», – розповів учасник з Охтирки.

Особливість навчання за Програмою «Територія розвитку» – вечірні інтерактивні заняття. Цього разу у вечірніх блоках були практики з подолання внутрішніх бар`єрів з використанням німецької технологій Теорії U. За словами директора Центру АХАЛАР Юрія Трофименка, такі заняття не менш важливі, ніж набуття нових знань, адже сприяють втіленню змін у ставленні кожного учасника до своїх колег по семінару, своєї команди, а зрештою громади з якою вони працюють, повернувшись додому.

Обмінялися учасники семінару досвідом щодо використання мікро-грантів, які вони отримали на втілення своїх проектів та ініціатив.

Учасники також вирішили фінансово підтримати один з соціальних проектів своїх колег по групі. Для цього вони провели лотерею. З продажу лотерейних квитків вдалося зібрати майже дві тисячі гривень на розвиток проекту, спрямованого на реабілітацію дітей з аутизмом у Києві. За кожен придбаний лотерейний квиток учасник дійства отримував приз (призи були виготовлені самими учасниками семінару, або ж тими з ким працюють активісти – дітьми з родин переселенців, з особливими потребами тощо).

2  4 5 6

Семінар тривав з 11 до 15 березня за підтримки фонду Ч. Ст. Мотта, а також за фінансової підтримки офіційної допомоги Словацької республіки SlovakAid в партнерстві зі словацькою організацією Partnership for Democratic Changes in Slovak (PDCS).

Джерело: Центр АХАЛАР


 

Останні публікації цього розділу:

В Україні представили унікальний посібник для молодіжних центрів

Козелецька громада пише стратегію розвитку за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Планування розвитку територіальної громади

У Чорнобаївській громаді на Херсонщині буде реалізовано 4 проєкти, запропоновані мешканцями

Новий безоплатний курс про терапевтичне письмо від Ірени Карпи

В американському університеті презентували виставку з історії «Щедрика»