Тендер на надання послуг з комплексного забезпечення логістичних заходів на 2023 р.
ЗАВЕРШЕНО
Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор), метою діяльності якої є формування здорового суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.
Дата оголошення тендеру: 18 травня 2023 року.
1. Мета та предмет тендеру:
Мета тендеру: забезпечення логістичних заходів, які будуть проводитися Організатором у 2023 р.
Предметом тендеру є тендерна пропозиція та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.
2. Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру:
До участі у тендері запрошуються юридичні особи та фізичні особи/фізичні особи – підприємці усіх форм власності, а саме готелі та конференц-сервісні комплекси у м. Києві та поблизу Києва, які можуть забезпечити комплексну логістику як одноденних тренінгів, так і кількаденних заходів, включаючи харчування та проживання учасників у кількості до 90 осіб в одній локації.
Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:
– фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
– фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
3. Вимоги щодо умов проживання та місця проведення Заходів:
Місце проживання і проведення Заходів мають збігатися. Бажане місце проведення Заходів: м. Київ або передмісті Києва.
4. Формат участі у тендері – комерційна пропозиція має містити розрахунок двохденного Заходу:
• Надання конференц-зали на 25 осіб (по 9 годин на добу).
• Проживання 25 осіб у двомісних номерах.
• Сніданок 25 осіб – 2 (два).
• Обід 25 осіб – 2 (два).
• Вечеря 25 осіб – 1 (одна).
• Кава-пауза на 25 осіб – 2 (дві) звичайні + 2 (дві) посилені.
• Вода для учасників на 2 дні – 25 осіб.
• Роздаткові матеріали (папка, ручка, блокнот, бейдж) – 25 осіб.
• Можливість компенсації проїзду учасників тренінгу.
• Відсоток сервісного обслуговування від вартості заходу.
• Податки та збори.
Комерційна пропозиція має бути завірена печаткою організації та підписом уповноваженої особи.
5. Вимоги до комерційної пропозиції:
Кошторис має бути реалістичним та передбачати лише ті витрати, які безпосередньо стосуються організації та проведення Заходів.
6. Вимоги до звіту про проведення Заходів:
Виконавець Заходів зобов’язаний після проведення заходу надати підписаний акт виконаних робіт (послуг) і кошторис, а також подати до Фонду копії всіх первинних документів, пов’язаних з проведенням заходу (білети, рахунки, чеки на оплату тощо).
7. Визначення переможця тендеру:
Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.
Інформацію про переможця тендеру, буде розміщено на сайті Фонду.
Кінцевий термін надання заявок – 1 червня 2023 р.
Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопії заявок Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ на е-mail: [email protected]
Контактна особа:
Яновська Оксана Анатоліївна
тел.: +38 (050)4493409;
е-mail: [email protected]
Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.