Тендер з оренди та адміністрування сервера для CRM «Реєстрація та облік звернень на Національну Гарячу лінію» на один рік (2023-2024 рр.)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


sever-g1ccc711c9_640
Тендер з оренди та адміністрування сервера для CRM «Реєстрація та облік звернень на Національну Гарячу лінію» на один рік (2023-2024 рр.)

Благодійна організація «Благодійний фонд «Надія та Довіра» оголошує тендер з Оренди та адміністрування сервера для CRM «Реєстрація та облік звернень на Національну Гарячу лінію» на один рік (2023-2024 рр.)

Тендер проводиться в рамках Статутної діяльності Благодійної організації «Благодійний фонд «Надія та Довіра» (Організатор), метою діяльності якої є формування здорового суспільства, шляхом профілактики соціально-негативних явищ на території України.

Дата оголошення тендеру: 19 травня 2023 року.

  1. Мета та предмет тендеру:

Мета тендеру: забезпечення оренди та адміністрування серверу в 2023 р. – 2024 р.

Предметом тендеру є тендерна пропозиція та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.

  1. Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру:

До участі у тендері запрошуються юридичні особи та фізичні особи/фізичні особи – підприємці усіх форм власності, які надають послуги з оренди та адміністрування серверу та можуть забезпечити виконання наступних вимог

Оренда сервера та адміністрування програми CRM «Реєстрації та облік звернень на

Національну Гарячу лінію» 

Конфігурація серверу:

  • Операційна система Freebsd
  • Web сервер nginx
  • База MariaDb
  • php fpm
  • 8 – 16 GB DDR4
  • SATA, SSD 1 Tb
  • 4 CPU
  • Широкополосний доступ до точки обміну трафіку ua-ix

Адміністрування серверу:

  • встановлення додаткового програмного забезпечення та зміна його конфігурації;
  • встановлення ОС (та переустановка ОС);
  • встановлення панелі керування
  • тюнінг Apache, ngnix;
  • встановлення та оновлення PHP-модулів;
  • налаштування та встановлення нестандартного програмного забезпечення;
  • налаштування оповіщення та моніторингу;
  • оновлення операційних систем;
  • налаштування кластера для забезпечення відмовостійкості веб-ресурсу;
  • захист від DDos-атак;
  • розробка скриптів з метою автоматичного виконання завдань;
  • обробка системних повідомлень про можливі проблеми;
  • налаштування та оптимізація сервера;
  • встановлення, оптимізація та налаштування бази даних;
  • моніторинг навантаження та доступності сервера, а також можливих проблем;
  • аналіз та впровадження налаштувань безпеки;
  • постійне оновлення програмного забезпечення;
  • контроль доступу;
  • налаштування бекапу.

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус надавача послуг:

– фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

– фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 

  1. Вимоги до комерційної пропозиції:

Кошторис має бути реалістичним та передбачати лише ті витрати, які безпосередньо стосуються оренди та адміністрування серверу.

  1. Визначення переможця тендеру:

Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.

Інформацію про переможця тендеру, буде розміщено на сайті Фонду. 

Кінцевий термін надання заявок – 25 травня 2023 р.

Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Подання сканкопії заявок Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ на е-mail: [email protected]

Контактні особи:

  • Контактна особа з технічних питань та вимог

Яровий Андрій

тел.: +38 (063)8140999;

е-mail: [email protected]

- Контактна особа з питань щодо документів, які мають супроводжувати тендерну пропозицію

Яновська Оксана

тел.: +38 (050)4493409;
е-mail: [email protected]

 

Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.


Останні публікації цього розділу:

Тендер щодо розробки стратегії просування організації

Тендер на юридичний супровід з підготовки документів у системі System Award Management (SAM)

Тендер на впровадження плану організаційного розвитку організації

Тендер на проведення оптимізації внутрішніх політик та положень про напрями діяльності організації

Тендер на проведення фінансового аудиту організації

Тендер на проведення юридичної консультації для оптимізації статуту організації