Молодший_а фахівець_чиня з адміністративних питань / Administration assistant
ЗАВЕРШЕНО
Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.
Команда DRC оголошує конкурс на заміщення вакантної позиції Молодшого фахівця з адміністративних питань в м. Миколаїв.
Загальний опис посади: Молодший фахівець з адміністративних питань забезпечує підтримку щоденного функціонування офісу та імплементації програм DRC у зоні своєї відповідальності. Звітує керівнику групи з адміністративно-фінансової діяльності, співпрацює з командою з закупівель та програмним персоналом для забезпечення своєчасного виконання адміністративних завдань та надання необхідної підтримки іншим командам у зоні своєї відповідальності
Обов’язки:
- Вирішення адміністративних завдань у відповідності до внутрішніх положень та процедур DRC
- Вирішення завдань в питаннях пов’язаних з орендою нерухомості включаючи підготовку угод з орендодавцями та вирішення проблем щодо оренди офісу та гостьових квартир
- Надання необхідної адміністративної підтримки програмному персоналу щодо організації відряджень, бронювання квитків та проживання, та належного звітування • Допомога відділу персоналу при оформленні нових працівників, а саме сканування документів працівників, участь в співбесідах та перевірка рекомендаційних листів
- Ефективна робота зі службами фінансів, логістики, програмними відділами з підготовки до своєчасної закупівлі необхідних матеріалів та послуг
- Підтримка керівника служби підтримки та регіонального менеджера в питаннях адміністративної роботи
- Контроль за дотриманням міжнародного кодексу поведінки організації, внутрішніх та інструкцій/процедур донорів відносно закупівель DRC, щодо уникнення конфлікту інтересів
- Інші адміністративні завдання за вимогою керівника
- Розуміння та забезпечення дотримання кодексу поведінки DRC
Необхідний досвід та технічні компетенції:
- Навички роботи в Microsoft Office, зокрема Excel, Word, бажаний досвід роботи з ERP системами
- Аналітичний склад розуму, уважність до деталей, комунікабельність, фінансова грамотність • Попередній досвід від 1 року
- Досвід роботи у НГО буде перевагою Освіта:
- Вищий ступінь у відповідній галузі або еквівалент (фінанси, управління бізнесом, менеджмент, тощо)
Знання мов:
- Знання Англійської на рівні В-1 або вище
- Вільне володіння українською та російською
Ми пропонуємо:
- Тривалість контракту: 12 місяців з можливістю поновлення залежно від ефективності та фінансування програми.
- Попередньо відбувається проходження 3-х місячного випробувального терміну Дата початку: якнайшвидше
- Тип контракту: повная зайнятість.
- Робота у офісі
- Командировки: можлива поїздка у місто Дніпро чи Київ для 2-х тижневого навчання. Позиція: національна
Процес подачі заявки:
Усі заявники повинні завантажити супровідний лист і оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою за посиланням: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1036&departmentId=19100&ProjectId=168155
Заявки, надіслані електронною поштою, розглядатися не будуть.
Кінцевий термін подачі заявок: 30-06-2023