Консультант/ка із забезпечення роботи call-центру мобільного застосунку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dill Greenevich

Вакансія_кц_12.06
Консультант/ка із забезпечення роботи call-центру мобільного застосунку

Благодійна організація TBpeopleUkraine спільно з Благодійною організацією «100 ВІДСОТКІВ ЖИТТЯ» оголошує конкурс на вакансію «Консультант/ка із забезпечення роботи call-центру мобільного застосунку» у рамках  реалізації проєкту «Адвокація, моніторинг та реагування у боротьбі з ТБ» (напрямок 153М), який спрямований на забезпечення на національному рівні сталої відповіді на епідемію ТБ в Україні з урахуванням потреб ТБ спільноти в рамках переходу на державне фінансування.

Завдання в рамках напрямку:

  • Обробка та верифікація звернень користувачів додатку.
  • Ведення обліку та формування аналітики звернень.
  • Надання необхідних даних про активність у застосунку за запитом членів команди ТБ Люди України.
  • Проведення консультацій з користування застосунком для клієнтів, працівників НУО та державного медичного сектору.
  • Проведення комунікації для вирішення та систематизації бар’єрів у лікуванні туберкульозу.
  • Логістика матеріальної допомоги для вирішення бар’єрів.

Вимоги до кандидатів:

  • наявність вищої освіти;
  • вільне володіння українською мовою в усній та письмовій формі;
  • комунікабельність;
  • здатність обробляти великі об’єми інформації;
  • висока толерантність до вразливих верст населення;
  • пунктуальність та здатність планувати свою діяльність.

Перевагою буде:

  • Досвід роботи у НУО.
  • Досвід роботи у кол-центрі.
  • Знання англійської мови.

Термін виконання робіт: червень – грудень 2023 року.

Перелік документів, які необхідно надати:

  • резюме українською мовою;
  • заповнений, підписаний та відсканований додаток до оголошення (Додаток 1);
  • заповнений, підписаний та відсканований додаток про інформацію щодо ставок оплати кандидата (Додаток 2).

Термін подання документів: до  16 червня 2023 року, реєстрація документів завершується о 18.00. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Документи подаються в електронному вигляді на адресу: [email protected] та [email protected]. У темі листа обов’язково зазначте «Вакансія_«Консультант/ка із забезпечення роботи call-центру мобільного застосунку».

Підписанням та поданням своєї комерційної пропозиції учасник погоджується з таким:

  • учасник ознайомлений з опублікованим оголошенням;
  • на співбесіду буде запрошено тільки кандидатів, які проходять попередній відбір. Співбесіда відбудеться протягом тижня після кінцевої подачі документів на конкурс, у т.ч. дистанційно (за потреби).

У разі виникнення запитань звертайтесь, будь ласка, за тел. (063) 862-33-60 або на ел. адресу [email protected]Організатори конкурсу залишають за собою право заміни відібраного кандидата у випадку неякісного виконання завдань проєкту.

Примітка: Договір про надання послуг буде укладений на суму, що не перевищує передбачений обсяг фінансування за відповідною статтею витрат.


Останні публікації цього розділу:

Офіс менеджер/ка

"ЮрФем" шукає менеджерку/ра по роботі зі спільнотою

Фінансовий/а менеджер/ка

Спеціаліст/ка з кадрів

HR менеджер/ка

Менеджер/ка із закупівель