Конкурс проектів, спрямованих на надання підтримки ветеранам і їхнім родинам

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Chemonics PFRU

Конкурс грант
Конкурс проектів, спрямованих на надання підтримки ветеранам і їхнім родинам

ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС

ФОНД «ПАРТНЕРСТВО ЗА СИЛЬНУ УКРАЇНУ»

Оголошення про конкурс № PFRU-CFP019-02

 Дата оголошення: 16 червня 2023 р.

 Кінцевий термін подання: 07 липня 2023 р.

Шановний учаснику!

Програма «Фонд «Партнерство за сильну Україну»» (ФПСУ), що реалізується компанією «Кімонікс Інтернешнл», оголошує конкурс проєктних пропозицій на реалізацію заходів, спрямованих на надання підтримки ветеранам і їхнім родинам.

Гранти надаватимуться українським неурядовим організаціям (НУО) та організаціям громадського суспільства (ОГС). У цьому документі описується процедура прийняття та оцінки пропозицій від НУО/ОГС.

Гранти присуджуватимуться і впроваджуватимуться відповідно до правил Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), що регулюють надання грантів за договорами, та внутрішніх політик управління грантами ФПСУ.

Фонд проведе попередню консультацію стосовно подання заявок 26 червня 2023 р. об 11:00. Консультація проводитиметься на платформі Microsoft Teams за посиланням нижче: 

Microsoft Teams meeting

Join on your computer, mobile app or room device

Click here to join the meeting

Meeting ID: 271 622 986 148
Passcode: x3wXuR

Download Teams | Join on the web

Під час цієї консультації зацікавлені учасники, що відповідають критеріям відбору, зможуть задати питання щодо конкурсу, отримати рекомендації стосовно підготовки грантової пропозиції та інформацію про процедуру подання грантової заявки.

Просимо направляти всі питання стосовно цього конкурсу на адресу [email protected] (тема листа: Questions PFRU-CFP019-02). Відповіді на питання надаватимуться в письмовій формі в міру надходження. Звертаємо увагу на те, що питання прийматимуться не пізніше, ніж за 48 годин до кінцевого терміну подання пропозицій.

Співробітники ФПСУ та Кімонікс не мають право вимагати, а учасникам заборонено пропонувати будь-які грошові винагороди, гонорари, комісію, кредит, подарунки, чайові, цінності чи компенсацію в обмін на сприятливе ставлення під час конкурсу. Про всі неналежні вимоги з боку співробітників Фонду слід повідомляти керівнику групи ФПСУ або за адресою [email protected].

Цей документ має наступні додатки:

Додаток А – Форма грантової пропозиції

Додаток В – Детальна форма бюджету

Додаток С- Форма відбору партнерів Фонду

РОЗДІЛ І. ОПИС ПРОГРАМИ

IA.       МЕТА

Кімонікс Інтернешнл оголошує конкурс за програмою «Фонд «Партнерство за сильну Україну»» (далі – «ФПСУ»).

ФПСУ присуджуватиме гранти українським НУО/ОГС з метою надання підтримки ветеранам і їхнім родинам. Для цілей цього Конкурсу поняття «ветеран» визначається як «військовослужбовець, звільнений з лав збройних сил через поранення та/або інші причини, який більше не може нести військову службу».

За результатами Конкурсу передбачається присудження двох грантів у вибраних регіонах України. Більш детальну інформацію про географічні рамки конкурсу наведено нижче.

Відбір пропозицій проводитиметься у формі відкритого конкурсу пропозицій, щоб надати всім зацікавленим сторонам рівні можливості для подання заявок на отримання фінансування. Конкурс не зобов’язує ФПСУ, Кімонікс чи МЗС СК надавати грант і не передбачає покриття жодних витрат, пов’язаних із підготовкою та/або поданням пропозицій або закупівлею чи укладанням договорів на послуги чи товари. Крім того, ФПСУ залишає за собою право відхилити будь-яку із поданих заявок або всі заявки, провести перемовини з будь-яким учасником із метою внесення змін до заявки чи бюджету або надати гранти без подальших перемовин із учасником. 

IB.       ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Фонд «Партнерство за сильну Україну» (ФПСУ) – це багаторічна донорська програма, за якою надається підтримка з метою зміцнення стійкості українського уряду перед лицем російської агресії проти України та надання необхідної підтримки українським державним інституціям, громадянському суспільству та засобам масової інформації. Програма впроваджується компанією-розпорядником коштів – Кімонікс Інтернешнл. Програмою керує МЗС СК за додаткового фінансування з боку інших урядів, у тому числі США, Канади, Швеції, Швейцарії та Фінляндії.

Загальними цілями ФПСУ є:

  • збереження співробітництва в громадах та зв’язків між громадянами та українською державою;
  • збереження довіри до державних інституцій і виборних органів через реалізацію ними ефективного раннього відновлення на звільнених територіях;
  • відродження України – посилення згуртованості громад та їхньої готовності до післявоєнної трансформації. 

Основним партнером ФПСУ є Уряд України – центральна та місцева влада, політичне та адміністративне керівництво відповідних органів центральної, обласної та місцевої влади. Хоча Уряд і є основним партнером ФПСУ, ФПСУ не переказуватиме кошти безпосередньо Урядові; натомість ФПСУ фінансуватиме проєкти від імені Уряду. Окрім того, ФПСУ взаємодіє з іншими основними партнерами, в тому числі громадами, суб’єктами громадянського суспільства, НУО та приватним сектором. Продовжуючи свою роботу із посилення стійкості, ФПСУ взаємодіятиме безпосередньо з одержувачами грантів, постачальниками товарів і послуг з метою підтримки проєктів і найважливішими партнерами-виконавцями та зацікавленими сторонами за проєктами.

IC.       ОПИС ПРОГРАМИ

Станом на лютий 2022 року в країні налічувалося 770 000 осіб, які отримали статус учасника бойових дій. За попередніми прогнозами, після завершення повномасштабної війни з Росією загальна кількість ветеранів та членів їхніх родин може сягнути 5 мільйонів осіб. Масштаб і обсяг заходів, які необхідно буде вжити для ефективної реінтеграції ветеранів, є безпрецедентними для сучасного світу. Жодна інша держава в цьому столітті не зіштовхувалася з проблемою реінтеграції такого великого і потенційно вразливого відсотка свого населення в цивільне життя та економіку.

Ветерани та їхні родини зіштовхуються з численними та багатогранними викликами. Ветерани стикаються з різноманітними проблемами при реінтеграції в цивільне життя після звільнення з лав збройних сил через поранення чи інші причини. Це можуть бути проблеми психологічні (внаслідок психологічної травми, отриманої на війні), фізичні (пов’язані з фізичними травмами, отриманими на війні), економічні (відсутність можливостей працевлаштування) чи соціальні (зловживання алкоголем або наркотичними речовинами). Існують докази того, що їхні потреби не завжди задовольняються. Під час нещодавно проведеного дослідження Ветеранський фонд виявив проблеми з доступом до соціальних і медичних послуг у ветеранів-жінок і -чоловіків, у тому числі відсутність можливостей у військовослужбовців та ветеранів отримати довготривале безкоштовне психотерапевтичне консультування та центрів для психологічної реабілітації.[1]

Крім того, існує очевидна потреба в роботі з родинами ветеранів для ознайомлення їх із техніками ненасильницького та травма-інформованого спілкування з колишніми учасниками бойових дій. Це допоможе уникнути ризику психологічного та інших видів домашнього насильства в родинах ветеранів. Надавачі соціальних послуг підкреслили потребу запровадити програму корекції для кривдників та розробити програму ресоціалізації, орієнтовану на малі та сільські громади.

З огляду на ці та інші виклики інноваційні організації громадянського суспільства (ОГС) активно працюють над реінтеграцією ветеранів до цивільного життя, а український уряд вже почав розробку системи переходу від військового до цивільного життя. У рамках цього Конкурсу ФПСУ має на меті надати гранти ОГС, які підтримують ветеранів і їхні родини, приділяючи особливу увагу пошуку сталих рішень для проблем, із якими зіштовхується цей сегмент населення.

Мета

 Метою цього Конкурсу є розробка стратегічних і сталих рішень для проблем і викликів, з якими зіштовхуються ветерани та їхні родини. Для цього ми збираємося фінансувати дві категорії заходів у рамках цього Конкурсу:

·         перспективні форми прямої підтримки ветеранів та їхніх родин, які можна масштабувати в рамках майбутнього фінансування та/або які представляють собою інноваційні рішення поширених проблем;

·         підтримка покращення якості послуг, які надаються ветеранам та їхнім родинам, через взаємодію з центральними органами влади чи іншими відповідальними органами.

Метою ФПСУ є фінансування ОГС, які

·         надають пряму підтримку ветеранам та їхнім родинам [примітка: сюди не повинна входити пряма фінансова підтримка або допомога в натуральній формі ветеранам і їхнім родинам];

·         працюють з урядом над покращенням якості послуг та нормативно-правової бази для ветеранів, які реінтегруються в цивільне життя, та їхніх родин;

·         займаються координаційною та/або адвокаційною роботою з владою з метою покращення якості послуг ветеранам і їхнім родинам, у тому числі послуг із запобігання та реагування на домашнє насильство.

Результати

Очікується, що грантоотримувачі розроблять пропозиції щодо реалізації проєктних заходів в одній з наступних категорій. Такі пропозиції повинні також включати чіткий план реалізації, якого дотримуватиметься грантоотримувач.

Надання безпосередньої підтримки ветеранам та їхнім родинам. Технічна та експертна підтримка в наданні послуг, які приносять безпосередню користь ветеранам та їхнім родинам. До таких послуг, зокрема, відноситься психосоціальна підтримка, наставництво з кар’єрних питань, перекваліфікація тощо. Учасники повинні чітко пояснити, яким чином в запропонованій ними підтримці враховуються питання забезпечення сталості результатів. Пропозиції щодо надання прямого фінансування чи допомоги в натуральній формі ветеранам та їхнім родинами не розглядатимуться. Проєктні заходи повинні реалізовуватися в Харківській та/або Сумській областях.

Підтримка покращення якості послуг, які надаються ветеранам та їхнім родинам. Технічна та експертна підтримка в покращенні надання послуг та нормативно-правової бази для ветеранів, які реінтегруються у цивільне життя, та їхніх родин. Учасники повинні чітко пояснити, як вони взаємодіятимуть з іншими зацікавленими сторонами, наприклад, міністерствами, для досягнення результатів. Перевага надаватиметься пропозиціям, в яких демонструються докази охоплення різних зацікавлених сторін. Проєктні заходи можуть реалізовуватися в Харківській та/або Сумській областях або мати ширшу національну орієнтацію.

Враховуючи чутливі питання, пов’язані з роботою з цією потенційно вразливою групою населення, у наданих на цей конкурс пропозиціях необхідно продемонструвати врахування наступних питань.

Підхід. Учасники повинні продемонструвати делікатний підхід до роботи з ветеранами та їхніми родинами, зокрема:

  • обізнаність і знання проблем і викликів, з якими зіштовхуються ветерани та їхні родини;
  • чітку стратегію формування конфліктно-чутливих, відповідних і індивідуальних рішень для задоволення потреб ветеранів та їхніх родин;
  • популяризацію цінностей гендерної рівності та соціальної інклюзії.

Залучення зацікавлених сторін. Учасники повинні описати чітку стратегію роботи з зацікавленими сторонами та пояснити, як вони взаємодіятимуть із ветеранами та їхніми родинами, а також іншими зацікавленими сторонами (напр. центральні та місцеві органи влади) з метою ефективного досягнення мети гранту. При цьому учасники повинні визначити, як вони працюватимуть із будь-якими політично чутливими питаннями та ризиками, які вони сприймають як частину цієї діяльності. 

Підхід, чутливий до конфліктів та питань гендерної рівності та соціальної інклюзії (GESI). За статистикою у ветеранів та їхніх родин більша ймовірність порівняно з іншими членами суспільства пережити травматичну подію. Учасники повинні продемонструвати наступне: 

·         розуміння того, як гендерні та інші перешкоди, пов’язані з ідентичністю, впливають на виклики та можливості стосовно реінтеграції ветеранів, а також позбавляють окремих осіб або групи осіб можливості брати повноцінну участь і користуватись призначеною ветеранам підтримкою та послугами;

·         розуміння викликів, з якими стикаються ветерани з інвалідністю та їхні родини, і як треба вирішувати ці проблеми для забезпечення інклюзії;

·         як забезпечуватиметься чутливість до динаміки війни та потенційних психологічних травм, які вона могла завдати цільовим групам населення;

·         як забезпечуватиметься запобігання посиленню гендерних стереотипів і упереджень. В ідеалі, учасники повинні продемонструвати, як вони працюватимуть над розвінчуванням гендерних стереотипів і упереджень;

·         які вживатимуться заходи для мінімізації ризиків створення чи поглиблення упереджень, напруженості чи психологічних травм під час цієї роботи.

Сталість результатів. Учасники повинні чітко пояснити, яким чином запропоновані ними рішення забезпечать сталість досягнутих результатів після завершення грантового фінансування. Це, зокрема, можуть бути:

·         перспективні пілотні рішення, які можна масштабувати;

·         надання послуг іншими акторами (наприклад, державними органами) після завершення гранту;

·         інноваційні рішення, що відкривають можливості для подальшого фінансування після підтвердження концепції.

Примітка. У рамках цього Конкурсу пропозиції прямої гуманітарної допомоги громадянам (у вигляді пакетів допомоги, що включають продукти харчування, медикаменти, гуманітарні товари тощо) не розглядатимуться. 

ID.       КЕРІВНИЙ ОРГАН / РЕГУЛЮЮЧІ ДОКУМЕНТИ

Гранти присуджуватимуться і впроваджуватимуться відповідно до правил Міністерства закордонних справ, справ Співдружності та розвитку Сполученого Королівства (МЗС СК), що регулюють надання грантів за договорами, та внутрішніх політик управління грантами ФПСУ.

РОЗДІЛ II. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИСУДЖЕННЯ ГРАНТІВ

Передбачається, що ФПСУ надасть два гранти на суму від 6 500 000 грн до 6 900 000 грн, але остаточна сума гранту залежатиме від грантових заходів та результатів остаточних переговорів, і може бути менше чи більше зазначеного діапазону. Учасники мають подавати бюджетні пропозиції лише в межах зазначеного діапазону, інакше заявка може бути відхилена на першому етапі розгляду грантових заявок. Очікується, що строк реалізації грантових проєктів за цим конкурсом не перевищуватиме 8 місяців. Реалізація грантових проєктів розпочнеться якомога швидше, але повинна закінчитися не пізніше 31 березня 2024 р.

РОЗДІЛ III. ЦІЛЬОВІ ТЕРИТОРІЇ ЦЬОГО КОНКУРСУ 

Територія реалізації грантових заходів: 

Надання безпосередньої підтримки ветеранам та їхнім родинам: Сумська та/або Харківська області.

Підтримка покращення надання послуг ветеранам та їхнім родинам: національний рівень та/або Сумська та/або Харківська області. 

РОЗДІЛ IV. КРИТЕРІЇ ПРИЙНЯТНОСТІ

IVA.     ПРИЙНЯТНІ РЕЦИПІЄНТИ

Організації, що подають проєктні пропозиції для участі в цьому Конкурсі, повинні відповідати наступним вимогам:

  • статус громадської організації чи НУО, офіційно зареєстрованої та визнаної за українським законодавством;
  • статус неприбуткової організації;
  • знання мови – вільне володіння українською;
  • готовність пройти процедуру належної перевірки (due diligence), щоб продемонструвати здатність розробити / запровадити політики щодо обов’язку належної турботи / охорони здоров’я, добробуту та прав людини / інші необхідні політики і процедури.
  • підтверджений досвід реалізації грантів, пов’язаних із тематикою даного Конкурсу, а саме в області реалізації проєктів або розробки послуг для ветеранів у одному чи всіх наступних напрямках: політика стосовно ветеранів, забезпечення ветеранів житлом, пільги та гарантії, надання послуг ветеранам, працевлаштування та перекваліфікація;
  • бухгалтер повинен мати вищу освіту (пов’язану з бухгалтерською справою), а також від 1 року досвіду роботи бухгалтером;
  • готовність дотримуватися всіх правил і норм співпраці, запропонованих міжнародним донором;

Грантова заявка повинна супроводжуватися резюме персоналу, залученого до реалізації проєкту. Наведений нижче перелік критеріїв оцінки не слід вважатися вичерпним, але в пропозицію повинні бути включені технічні спеціалісти з наступною кваліфікацією:

  • досвід реалізації проєктів у справах ветеранів;
  • досвід інтеграції гендерних питань в програмні заходи, досліджень і навчання на досвіді (learning), звітування згідно зі встановленими донорами термінами подання звітів з моніторингу, оцінки та навчання на досвіді (MEL).

ФПСУ визначатиме, чи відповідає НУО / ОГС вимогам для отримання фінансування ФПСУ, на базі заповненої Форми відбору партнерів Фонду (додаток С).

Учасники повинні продемонструвати наявність надійної системи управління у формі фінансових, адміністративних і технічних політик і процедур та представити систему внутрішнього контролю, що забезпечує збереження активів; захищає від шахрайства, марнотратства і зловживань; і сприяє досягненню цілей і завдань програми. Перед наданням гранту ФПСУ проведе оцінку цієї спроможності. 

Заявки від організацій, які не відповідають вищезазначеним вимогам, не розглядатимуться. Заявки від фізичних осіб, комерційних організацій, державних установ та організацій, органів місцевого самоврядування, профспілок, політичних партій та релігійних організацій не розглядатимуться.

Наступні організації НЕ МАЮТЬ ПРАВА подавати заявки на отримання грантів за цим конкурсом:

  • жодні організації, що зловживали донорськими коштами в минулому (окрім випадків, коли участь організації в конкурсі прямо затверджена донорами ФПСУ);
  • жодні організації, включені в додаткові матеріали, надані урядом Великої Британії чи іншими сторонами, стосовно осіб чи організацій, яким заборонено надавати допомогу;
  • жодні організації, чиї назви чи керівництво є в системі «Віжуал Комплайенс» (Visual Compliance – система пошуку по міжнародних переліках заборонених осіб та організацій, опублікованих Великою Британією, США, Канадою, ЄС, ООН, та іншим міжнародним перелікам);
  • жодні організації, пов’язані з російськими організаціями та/або організації, зареєстровані в Росії.

IVB.     НЕПРИЙНЯТНІ ВИТРАТИ

Всі витрати грантових коштів мають демонструвати оптимальне співвідношення ціни та якості, бути прийнятними і обґрунтованими.

Грантові кошти ФПСУ не можуть використовуватися для таких цілей:

  • заходи, що не узгоджуються з Паризькою (кліматичною) угодою;
  • експлуатація дорослих працівників або дитяча праця;
  • предмети розкоші (в тому числі алкоголь, тютюн, хутро, перли, коштовне й напівкоштовне каміння);
  • ліки, не включені до списку основних лікарських засобів Всесвітньої організації охорони здоров’я (з урахуванням обмежених винятків);
  • пестициди, якщо вони не затверджені радником з питань клімату та довкілля. Великобританія є стороною Стокгольмської конвенції, спрямованої на ліквідацію 12 стійких органічних забруднювачів;
  • хлорфторвуглеці (ХФУ). Великобританія є стороною Монреальського протоколу, і речовини, на які наразі поширюється дія Протоколу, не можуть поставлятися в рамках програми допомоги;
  • тютюн. Для будь-яких цілей, які прямо підтримують тютюнову індустрію, включаючи сільськогосподарське виробництво та переробку. Незважаючи на це загальні сільськогосподарські добавки, такі як добрива, можуть фінансуватися, якщо ідентифіковним споживачем не є тютюнова промисловість;
  • всі фінансові, програмні чи двосторонні відносини з виробниками замінників грудного молока, що порушують Міжнародне зведення правил про збут замінників грудного молока. У залежності від ситуації МЗС СК може співпрацювати з цими компаніями в рамках багатосторонніх або багатодонорських програм чи ініціатив;
  • заходи, що можуть призвести до цивільних заворушень;
  • заходи, що дискримінують будь-яку групу за ознакою віку, зміни статі, інвалідності, раси, кольору шкіри, етнічної приналежності, статі та сексуальної орієнтації, вагітності та материнства, релігії або переконань;
  • виплати відсотків або плати за обслуговування за договорами фінансового лізингу;
  • подарунки;
  • адміністративні штрафи, штрафи за кримінальні правопорушення;
  • платежі за роботи або заходи, що повністю фінансуються з інших джерел у грошовій або натуральній формі;
  • безнадійні борги перед пов’язаними сторонами;
  • виплати за несправедливе звільнення або інші компенсаційні виплати;
  • заміна або повернення будь-яких коштів, втрачених в результаті шахрайства, корупції, хабарництва, крадіжки, фінансування тероризму або іншого неправомірного використання коштів;
  • будь-які штрафи чи збори, що стягуються місцевими органами влади або будь-яким місцевим державним органом;
  • залучення коштів (за винятком будь-яких узгоджених розподілених витрат, не пов’язаних із проєктом);
  • іноземна валюта як окрема стаття бюджету;
  • погашення боргу;
  • витрати, пов’язані з підготовкою конкурсної заявки або комерційної пропозиції до укладення офіційної угоди;
  • витрати, понесені до укладення офіційної угоди;
  • адвокаційна діяльність, публічні кампанії, маркетинг і комунікації, політики, авансові платежі за послуги, капітальні витрати, земельні ділянки, банківські збори та страхування (окрім випадків, заздалегідь прямо обумовлених у письмовій формі в якості виключення), якщо вони не пов’язані безпосередньо з проєктом;
  • поїздки залізничним або повітряним транспортом класом вище «стандартного економ-класу», за винятком випадків, коли вищий клас поїздки забезпечує краще співвідношення ціни та якості або є обов’язковим за певним законодавством, наприклад Законом про рівність 2010 року.

В цілому, витрати, не включені до затвердженого бюджету, дозволяються лише у випадку письмового схвалення компанією «Кімонікс».

Звертаємо увагу на те, що кошти цього гранту не можна витрачати на надання гуманітарної допомоги бенефіціарам проєкту. ФПСУ не займається реалізацією проєктів гуманітарної допомоги. 

РОЗДІЛ V. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОДАННЯ ЗАЯВОК

VA.        ІНСТРУКЦІЯ УЧАСНИКАМ

Подання заявки здійснюватиметься у два етапи. Учасник повинен подати грантову пропозицію з детальним бюджетом (у додатках A та B). Технічна заявка та бюджет подаються окремо у заданих форматах з дотриманням інструкцій та рекомендацій, наведених у додатку. Технічна пропозиція оцінюватиметься відповідно до критеріїв оцінки переваг, наведених у розділі V нижче.

Якщо учасник відповідає чи перевершує критерії оцінки переваг, заявка переходить на другий етап, на якому проводитиметься належна перевірка (due diligemce) на основі інформації, наданої у Формі відбору партнерів Фонду (Додаток C). ФПСУ може зв’язатися з потенційними грантоотримувачами на цьому етапі, щоб обговорити потенційні зміни в їхніх заявках.

Учасників письмово проінформують про рішення стосовно їхньої заявки. Причини відхилення чи прийняття проєктної пропозиції не повідомлятимуться.

VB.      ПОДАННЯ ЗАЯВОК

Грантові пропозиції подаються українською чи англійською мовами (формат Word, шрифт Times New Roman, розмір шрифту 11, одинарний інтервал, обсяг – до 10 (десяти) сторінок) на базі шаблонів у додатках A, B, С.

Грантові пропозиції подаються в електронному форматі за вказаною нижче адресою із зазначенням в темі листа Конкурсу № PFRU-CFP019-02. ФПСУ прийматиме проєктні пропозиції до 23:59 за київським часом 07 липня 2023 року. Заявки, подані з запізненням, та такі, що не відповідають вимогам, не розглядатимуться.

Учасники повинні надати онлайн резюме проєкту скориставшись посиланням на Гугл-форму.  

Учасники повинні надати ФПСУ таку інформацію:

  • Oнлайн-резюме проєкту (форма доступна за посиланням) із зазначенням основної інформації про організацію та проєктну пропозицію;
  • заповнені Форми грантової пропозиції та детального бюджету (додатки А та В);
  • заповнену Форму відбору партнерів Фонду (додаток С). Просимо звернути увагу на те, що документи, зазначені в цій формі, надаються разом з цією формою;
  • резюме персоналу, задіяного в проєкті;
  • відскановані копії таких документів ( *.PDF або*.JPG):
  • листи підтримки від місцевої влади (необов’язково).
  • свідоцтво про реєстрацію або виписка/витяг;
  • довідка з державного податкового органу про реєстрацію організації в Реєстрі неприбуткових установ та організацій із зазначенням коду некомерційної діяльності;

Пакет документів необхідно надати одним листом в архіві ( *.rar), розміром не більше 15 МБ.

Просимо надсилати будь-які питання стосовно цього оголошення на вказану електронну адресу: [email protected] (Тема листа: Питання відносно PFRU-CFP019-02). Відповіді надаватимуться в письмовій формі. Просимо звернути увагу на те, що за 48 годин до кінцевої дати цього оголошення прийом питань припиняється.

РОЗДІЛ VI. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ПЕРЕВАГ ПРОПОЗИЦІЇ

Оцінка грантових пропозицій складається з декількох етапів:

Перевірка критеріїв відповідності:

Отримані заявки перевіряються на відповідність критеріям. Ті, що відповідають вимогам, передаються на розгляд Конкурсній комісії.

Критерії прийнятності

Так чи ні (так/ні)

Критерії відповідності

Заявка подана у встановлений термін

 

Всю необхідну інформацію / відповіді на питання надано

 

Всі підтверджуючі документи включені в заявку

 

Всі грантові заявки, що пройшли перевірку критеріїв відповідності, розглядатимуться внутрішньою Конкурсною комісією, що складається із фахівців ФПСУ з реалізації проєктів. Грантові заявки оцінюватимуться відповідно до наведених нижче критеріїв:

Етап 1: Розгляд проєктної пропозиції 

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії прийнятності 

Статус реєстрації організації (дозволено здійснювати діяльність в Україні), у тому числі підтверджуючі реєстраційні документи

 

Відповідність організації вимогам для отримання коштів 

 

Не перевищує максимальний ліміт бюджету

Технічні критерії

 

Відповідність тематиці та пріоритетам конкурсу (подана заявка повністю відповідає тематиці та пріоритетам — 25 балів; заявка частково відповідає тематиці та пріоритетам — 15 балів; заявка не відповідає тематиці та пріоритетам конкурсу — 0 балів).

До 25 балів

Конкретність, реалістичність та ефективність запланованих проєктних заходів (заплановані проєктні заходи є 1) конкретними  — 5 балів, 2) реалістичними — 5 балів, 3) ефективними — 10 балів, заходи не відповідають вищевказаним умовам — 0 балів)

До 20 балів

Спроможність організації-учасника успішно і в строк реалізувати проєкт за допомогою наданих ресурсів (організація-учасник володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації проєкту — 20 балів; організація – учасник частково володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації проєкту — 10 балів; організація-учасник не має необхідного досвіду і ресурсів для успішної реалізації проєкту — 0 балів)

До 20 балів

Спроможність організації-учасника успішно і в строк реалізувати проєкт із застосуванням підходу, що враховує питання гендерної рівності та соціальної інклюзії (GESI), та травмо-інформованого підходу (організація-учасник володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації проєкту — 10 балів; організація – учасник частково володіє необхідним досвідом і ресурсами для успішної реалізації проєкту — 5 балів; організація-учасник не має необхідного досвіду і ресурсів для успішної реалізації проєкту — 0 балів)

До 10 балів

Рівень компетентності (освіта, досвід роботи) проєктного персоналу (залучений персонал має відповідний рівень компетентності – 10 балів, не має необхідного рівня компетентності – 0 балів)

До 10 балів

Критерії аналізу бюджету пропозиції

 

Відповідність запланованих витрат і необхідних ресурсів очікуваним результатам (фінансова пропозиція є обґрунтованою і відповідає підходу “найвища якість за найнижчою ціною” – 15 балів; фінансова пропозиція вимагає перегляду та / або скорочення витрат – 10 балів; фінансова пропозиція не є обґрунтованою — 0 балів)

До 15 балів

 

Коментар 

Рекомендується на наступний етап (так / ні) 

Заявки, що відповідають критеріям відповідності та прийнятності і набрали понад 70 балів за результатами аналізу технічних критеріїв і бюджету, перейде на другий етап оцінки та повинен буде пройти процедуру належної перевірки ФПСУ. 

Етап 2: Належна перевірка (due diligence)

Критерії прийнятності 

Так чи ні (так/ні) 

Критерії прийнятності 

Організація має такі основні політики / регламенти / процедури: 

  • політика обов’язку належної турботи
  • політика охорони здоров’я, добробуту та прав людини (необхідна буде також аналогічна політика стосовно дітей, якщо грантова діяльність пов’язана з дітьми)
  • політика з фінансів і закупівель
  • політика боротьби з хабарництвом і корупцією
  • політика захисту даних 
  • політика рівних можливостей і боротьби з дискримінацією 
  • письмове підтвердження членства в Глобальному договорі ООН або намірів приєднатися до цього Договору в ході реалізації проєкту (тільки для проєктів з бюджетом понад 1 млн фунтів стерлінгів)
 

Коментар 

Рекомендується для фінансування (так / ні) 

   

РОЗДІЛ VII. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИСУДЖЕННЯ ГРАНТУ ТА ЙОГО СУПРОВІД

Усі гранти узгоджуватимуться, деномінуватимуться і виплачуватимуться в українській гривні (UAH). Усі витрати, що фінансуються за рахунок гранту, повинні бути допустимими, розподіленими та обґрунтованими. Заявки на отримання гранту повинні супроводжуватися деталізованим і реалістичним бюджетом згідно з положеннями розділу V.

Опублікування цього оголошення і допомога з підготовкою грантової заявки не є присудженням гранту чи зобов’язанням з боку ФПСУ його присудити. Це також не є зобов’язанням з боку ФПСУ оплатити витрати, понесені при підготовці та поданні заявки. Крім того, ФПСУ залишає за собою право прийняти або відхилити будь-яку або всі отримані заявки, а також звернутися до учасників за додатковими роз’ясненнями. 

Учасники отримають письмове сповіщення про рішення ФПСУ стосовно їхньої заявки. Причини, з яких заявку відхилено чи прийнято, повідомлятися не будуть.

РОЗДІЛ VIII. ЗВІТНІСТЬ, МОНІТОРИНГ ТА ОЦІНКА ГРАНТОВИХ ПРОЄКТІВ

Моніторинг та оцінка

Грантоотримувач несе відповідальність за моніторинг реалізації проєкту та оцінку його результатів. ФПСУ і його донори стежитимуть за реалізацією грантового проєкту за допомогою звітів грантоотримувача, зустрічей із співробітниками проєкту, їхніми партнерами і бенефіціарами, контрольних візитів та участі в проєктних заходах.

Звітність

Грантоотримувач надаватиме звіти у форматі, зазначеному ФПСУ:

  • звіти про хід реалізації, у тому числі опис заходів і результатів відповідно до узгоджених показників моніторингу та фінансової складової;
  • позапланові зведені звіти на вимогу ФПСУ у відповідний момент часу, коли Фонду знадобиться інформація про грантовий проєкт в період між плановими звітами про хід його реалізації;
  • звіт про результати реалізації грантового проєкту, або остаточний звіт, який включатиме опис заходів і результатів, а також фінансовий звіт за весь період дії грантової угоди (якщо є обов’язковим згідно з типом угоди).

Заходи за грантовою угодою реалізуються відповідно до норм, правил, політик і процедур ФПСУ.

РОЗДІЛ IX. ФІНАНСУВАННЯ 

Тип гранту визначається в ході перемовин. Типи грантів, які можуть бути запропоновані, описані нижче:

Тип гранту

Основні характеристики

З фіксованою сумою / з проміжними етапами

  • Заздалегідь визначаються конкретні проміжні етапи / результати, які повинні бути виконані в межах гранту, і грантоотримувач отримує оплату після успішного завершення цих етапів.
  • Без авансових платежів, але дозволяється початковий платіж за перший етап

 

З відшкодуванням витрат /Час і матеріали 

  • Грантоотримувач може отримувати авансові платежі або відшкодування витрат
  • Для звітуванню за аванс і отримання наступного авансу необхідно надати квитанції  

 

Грант у натуральній формі

  • Усі види діяльності, робоча сила чи товари оплачуються в натуральній формі безпосередньо розпорядником коштів ФПСУ. Для організацій з обмеженими фінансовими / управлінськими чи закупівельними спроможностями або обмеженим оборотним капіталом

Гібридна форма (наприклад, на базі етапів / у натуральній формі)

  • Грантом передбачена реалізація конкретних, заздалегідь визначених етапів. Виплати грантоотримувачу здійснюються після успішного завершення цих етапів.
  • Аванси не передбачені, але допускається попередня виплата за перший етап
  • Деякі види діяльності, робоча сила чи товари оплачуються в натуральній формі безпосередньо розпорядником коштів ФПСУ.

[1] Дослідження Ветеранського фонду, квітень 2023 р., https://veteranfund.com.ua/analitics/needs-of-veterans-2023/?fbclid=IwAR2t84InnDlTDz8P13wY4VpdLjZW9bJYCwWyDZrj33qn2myEI_O8o913pvQ#h-%D0%B2%D0%B8%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B8-%D1%82%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97

ПЕРЕЛІК ДОДАТКІВ:

Додаток А – Форма грантової пропозиції – Annex A Project Proposal_upd_ukr

Додаток В – Детальна форма бюджету – Annex B_Budget template

Додаток С – Форма відбору партнерів Фонду – Annex C_PFRU Selection Form for Fund Partners_ukr


Останні публікації цього розділу:

Запит пропозиції на проведення оцінки якості послуг, які надаються підготовленими фахівцями НУО без медичної освіти / RFP for Lay Providers Evaluation

Тендер на надання послуг з комунікаційної підтримки діяльності Тимчасової комісії ВРУ з питань захисту майнових та немайнових прав

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру із закупівлі контейнерів і компостерів ГО «Бузок» в межах грантового проєкту «Запровадження системи сортування, роздільного збирання та обробки побутових відходів на території Бережанської МТГ та сусідніх сільських громад Тернопільської області»

Тендер на закупівлю побутових товарів та меблів для соціального центру

Тендер із закупівлі будівельних матеріалів та обладнання для облаштування сцени просто неба

Запит на закупівлю теплого взуття та одягу