Як громадська ініціатива допомагає релокованій на Черкащину пекарні зі створенням торгової марки

Ось ще одна з історій успіху, яку маємо в межах ініціативи «Мости економічного розвитку», що реалізовує Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» за сприяння Проєкту USAID ...

Додано:
Halyna Seheda

success-story-5_pard
Як громадська ініціатива допомагає релокованій на Черкащину пекарні зі створенням торгової марки

Ось ще одна з історій успіху, яку маємо в межах ініціативи «Мости економічного розвитку», що реалізовує Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» за сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка України».

Пекарня на колесах, яка має назву «Птах», була релокована з села Горенка Київської області до міста Золотоноша, що на Черкащині. В оригінальній печі з цегли й металу, власноруч збудованій власником пекарні, випікається хліб, коржі з сиром та беконом. Наразі «Птах» повернув весь свій асортимент, який був до повномасштабного російського вторгнення, відкривши дві пекарні у Золотоноші.

Пекарня «Птах» працює з 2017 року. Її власник – підприємець Сергій Граур, родом із Одеської області. Пізніше переїхав у Миколаїв, там і почав займатися хлібопекарською справою. А протягом трьох років перед вторгненням проживав у селі Горенка Київської області, де створив власну пекарню. Внаслідок військових дій його будинок і пекарня були пошкоджені, тому підприємець перебрався з родиною в Золотоношу до родичів дружини.

Зараз підприємець продовжує на новому місці свою діяльність та відтворює атмосферу, яка була в його закладі раніше.

«Головна умова успіху – це хороше тісто і вміння поводитися з пічкою. Тісто я вимішую вручну і випікаю його у власноруч створеній печі. Особливого колориту пекарні додає те, що металева пічка вмістилася на причепі легковика, жар у ній напалюю з дров, це надає випічці особливого присмаку бабусиного хліба з дитинства. До того ж, хліб народжується просто на очах покупця: щойно тісто підходило в пакеті, а за мить вже витягую на лопатці готовий виріб… Піч, на якій працюю зараз, менша, ніж та, що залишилася вдома. У таких печах можна приготувати все: і паляницю, і борщ, і м’ясо. А ця зроблена спеціально під лаваші. Всередині розташовано дві «каруселі», на які ставляться круглі решітки з лавашами. Температура всередині пічки дуже висока, тому лаваші випікаються за лічені секунди», – розповідає Сергій Граур.

Підприємець звернувся за консультацією в межах ініціативи «Мости економічного розвитку» щодо процедури реєстрації власної торгової марки. Консультацію надавала експертка з юридичних питань Оксана Линник.

У результаті надання консультації підприємець отримав письмове пояснення з порядком реєстрації торгової марки в Україні, переліком необхідних документів та посилань.Наразі підприємецьрозпочав процес реєстрації власної торгової марки, керуючись рекомендаціями нашої експертки.

За словами Оксани Линник, реєстрація торгової марки дасть можливість підприємцю захистити та розширити свій бізнес.

«Якщо є торгова марка, то можна поширювати її на франшизу, це можливість продавати ідею свого бізнесу іншим підприємцям. Крім того, це захист виробництва, технологічних умов і бренду, тобто повний спектр захисту бізнесу, який зможе продаватися. Реєстрація торгової марки – це не швидкий процес, процедура може зайняти до півтора року. Проте це великі можливості розширення бізнесу», – зазначає пані Оксана.

Нагадуємо, що безкоштовні консультації «Швидкий старт» для підприємців, які релокували свій бізнес у Вінницьку, Рівненську, Тернопільську, Хмельницьку та Черкаську області, надають експерти, залучені в межах ініціативи «Мости економічного розвитку», що реалізовує Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку» за сприяння Проєкту USAID «Економічна підтримка України».

Контакти колцентру: +380930832424 +380970832424 [email protected]

Ініціатива «Мости економічного розвитку» стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка України». Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» та не обов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Планування розвитку територіальної громади

У Чорнобаївській громаді на Херсонщині буде реалізовано 4 проєкти, запропоновані мешканцями

Новий безоплатний курс про терапевтичне письмо від Ірени Карпи

В американському університеті презентували виставку з історії «Щедрика»

Клуб Добродіїв шукає менторів/ок для участі в проекті підтримки підлітків

"Майбутнє конкурентоспроможності Європи" та його уроки для євроінтеграції України