Асистент(ка) керівника проєктів у фонд Благомай
ЗАВЕРШЕНО
Обов’язки:
- Обробка запитів від лікарень – оформлення їх в шаблон, формування папки документів по кожній лікарні
- Моніторинг середньої цінової категорії по ринку по кожному запиту
- Підготовка матеріалів по шаблону для прорахунку у постачальників
- Формування тендерної заявки та розміщення тендеру на сайті
- Обробка комерційних пропозицій від постачальників, структуризація їх
- Формування таблички з комерційними пропозиціями
- Оформлення пропозицій з варіантами для лікарень
- Збір документації по запиту після закупівлі
- Збір інформації для публікацій в соц мережах та передачі СММ-відділу
Необхiднi навички:
- Вища освіта
- Навички оперативного пошуку інформації в мережі Інтернет.
- Досвід роботи з документацією
- Комунікабельність, особливо навички ділового спілкування
- Стресостійкість
- Бажання відбудовувати Україну
- Вміння роботи в ексель
Ми пропонуємо:
- Роботу в різноманітних, цікавих корисних проектах;
- Офіційне працевлаштування;
- Оплачувану відпустку;
- Різнопланові задачі в дуже цікавій та перспективній сфері;
- Молодий та дружній колектив;
- Офіс в центрі в 2-х хвилинах від ст. метро Печерська
- Графік роботи ПН-ПТ з 9:00 до 18:00
- Можливість кар’єрного росту
- Постійний розвиток комунікативних навичок
Резюме відправляти на електронну пошту: [email protected], тел. +380 97 886 88 32 (Наталія)