Відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

тендер-tender-ntylth1
Відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю канцелярських товарів для забезпечення  інституцій соціального захисту. 

Про нас: Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» з 2015 року займається підтримкою та допомогою людям, постраждалим від війни в Україні, а також розбудовою інститутів соціальної допомоги й захисту прав людини в нашій державі. 

Термін подання тендерних пропозицій: до 23:59 09 липня 2023 року.

Більш детальна інформація зазначена в Запиті на пропозицію 

Основні вимоги:

  1. Підтверджений досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів.
  2. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  3. Наявність відповідних КВЕДів.
  4. Строк надання товарів:протягом 20 (двадцяти) календарних днів від дати підписання Договору поставки. Поставка товару має здійснюватись  поетапно (від 30 до 50 наборів в кожному етапі)
  5. Умови оплати 100% оплата протягом 3(трьох) банківських днів після отримання товару. 

Документи, які подає учасник тендеру:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію.
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус.
  3. Аналогічні договори постачання відповідних товарів.
  4. Оригінал рахунку-фактури.
  5. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Додаток А. Тендерна пропозиція).
  6. Технічна специфікація з характеристиками та фото до запропонованих товарів (Додаток Б. Технічна специфікація).

Доставка здійснюється за рахунок Замовника.

Документи повинні бути надіслані до 23:59 09 липня 2023 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Канцелярські товари”, на адресу: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Відкритий конкурс на закупівлю будівельних матеріалів

Відкритий конкурс будівельні роботи (заливка відмостки, утеплення стін та встановлення водостічної системи).

Запит на закупівлю послуг з оптимізації підходу PRASA (Партисипативний аналіз ризиків і безпеки) для подальшої його інтеграції в програми відновлення на національному, регіональному рівнях, а також на рівні громад у тісній співпраці з місцевою владою, у тому числі зі структурами Державної міграційної служби України та Міністерства соціальної політики України.

Тендер на закупівлю пального

Конкурс на закупівлю будівельних матеріалів

Конкурс на закупівлю дверних блоків металопластикових