Івент-менеджер/ка & адміністратор/ка офісу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
melnikovaopora

Громадянська мережа ОПОРА оголошує конкурс на посаду івент-менеджера/ки &адміністратора/ки офісу.

Основні обов’язки : 

  1. ​Комплексна організація заходів:
  • Розробка концепцій спільно з ініціатором заходу
  • Розробка бюджету спільно з ініціатором заходу
  • Підбір локації проведення заходу
  • Комунікація та координація з постачальниками ( з адміністрацією локації, постачальниками технічного забезпечення, послуг кейтерингу)
  • Забезпечення укладання договорів з постачальниками
  • Контроль за виконанням робіт підрядників
  • Бронювання готелів ресторанів, трансферів, підготовка інструкцій для учасників заходу щодо логістики, підключення онлайн чи інших аспектів
  • Ведення документообігу та контроль оплати рахунків
  • Узгодження заходу та комунікація з бухгалтерією, юристами та комунікаційниками ОПОРИ
  • Упорядкування звітності, статистики за підсумками заходу

2. Забезпечення поточної роботи офісу:

  • Поточне документування та облік вхідної-вихідної документації і кореспонденції
  • Забезпечення офісу витратними матеріалами, їх закупівля
  • Розподіл матеріальних засобів, їх контроль та звітування щодо обігу

3. Організація та проведення заходів в рамках програмної діяльності:

  • Підготовка та організація технічної частини заходів в рамках програмної діяльності організації
  • Контроль за наданням послуг з боку постачальників товарів та послуг, необхідних для організації заходів і подій
  • Координація процесу укладання угод з постачальниками послуг, контроль надання з їх боку документів
  • Бронювання приміщень, організація трансферів, підключення онлайн, підготовка інструкцій для виконавців
  • Звітність та документування проведення події.

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи івент-менеджером не менше 1 року
  • Володіння українською та англійською мовами на рівні не нижче В2
  • Навички оперативного і довгострокового планування
  • Високі комунікативні та організаційні навички
  • Високий рівень стресостійкості та вміння вирішувати конфлікти
  • Відповідальність і пунктуальність
  • Вміння результативно взаємодіяти з командою
  • Вміння прораховувати бюджет
  • Наявність особистої бази перевірених локацій та постачальників
  • Знання основ діловодства
  • Знаходження в Києві

Ми гарантуємо конкурентну оплату, яка залежить від результатів співбесіди та попереднього досвіду кандидата/тки

Якщо вас зацікавила пропозиція, надсилайте резюме в листі з темою «Інвент-менеджер/ка &адміністратор/ка офісу» на адресу  [email protected] до 21 липня 2023 року. 


Останні публікації цього розділу:

Асистент/ка бухгалтера

Public Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з охорони здоров'я

Mental Health Expert Consultant / Експерт/ка-консультант/ка з питань психічного здоров'я

Закупівля послуг психотерапевта/ки

Evaluation Team Lead (Consultant) / Керівник/ця групи з оцінювання

Вакансія: Third Party Monitoring (TPM) Officer, Ukraine Monitoring and Learning Support (UMLS) project